Aihe: SG:n mitat
1
tonicaster
09.02.2005 22:55:30
Voisiko joku joka omistaa SG:n katsoa maksimi leveyden ja pituuden ko rungosta. Eli jatko kyssäri: kykeneekö 405*350 valmiiksi liimatusta palasta veistelemään SG:tä?
fox
10.02.2005 01:14:00

Voisiko joku joka omistaa SG:n katsoa maksimi leveyden ja pituuden ko rungosta. Eli jatko kyssäri: kykeneekö 405*350 valmiiksi liimatusta palasta veistelemään SG:tä?

Käytä kuule hakua, olen ainakin kahdesti mittaillut omani.. :) Jos et millään löydä, niin kyllä minä sitte vielä kolmannenkin kerran mittaan..
tonicaster
10.02.2005 08:55:55
Kiitos patistelusta...löysin..ajattele ennenkuin kysyt....hyvä vinkki...

Kattotaanpas nyt:
Persus leveimmästä kohdasta 332 mm
lantio (tää on kyllä siitä kapeimmasta?) 233 mm
sarvien levein kohta 274 mm

Otelaudan hännästä perään 350 mm, kaulataskun tahi tenonin pohjasta ei tietoo, mutta kyllä tuo otelaudan häntäkin varmaan auttaa.

Sarvien kärjestä rungon pohjaan yläsarvi 416 mm
ja alempi 384 mm

Toki noissa voi olla millin-parinkin heittoja, viisteen kohdalta ei saa tarkasti, ja mittasin vaan rullamitalla. Noin niinku ettei tule kenellekään intoa sanoa "Ähä, onkin leveys 331 mm, taas puhut paskaa.."

__
fox
10.02.2005 10:50:51

Kiitos patistelusta...löysin..ajattele ennenkuin kysyt....hyvä vinkki...

__

No harm done..olisin mä toki sen sulle mitannu jos et olis löytäny.. =)
tonicaster
08.03.2005 21:31:35
Herätän tämän nyt henkiin..sain tuossa piiroteltua SG:n rungon jo mutta epähuomiossa jäi paksuus rungosta katsomatta....Eli "voksi virman mies":) tai joku muu, kuulkaa kun kysyn:- SG:n rungon paksuus?
fox
09.03.2005 00:32:48

Herätän tämän nyt henkiin..sain tuossa piiroteltua SG:n rungon jo mutta epähuomiossa jäi paksuus rungosta katsomatta....Eli "voksi virman mies":) tai joku muu, kuulkaa kun kysyn:- SG:n rungon paksuus?

Tehdas ilmoittaa paksuudeks 1 5/16 tuumaa, poikkeuksia löytyy, ensimmäisissä SG Std- kitaroissa on muunmuassa 1½ tuuman paksuisiakin. Eli jos ei nyt ihan ole kriittistä niin tekisin vaikka tuon puoltoistatuumasen siitä valmiista rungosta.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)