En tiedä onko miten paljon eroo Ibanezin mikkien johtojen väreissä, mutta ite olen törmänny ainakin semmosiin, joissa punanen on "kuuma", valkosella saa puolituksen (jättää liittämättä mihinkään jos puolitusta ei halua) ja paljas johto on maa. Kokeile. Central ground on se paikka mihin maadotat kaiken, yleensä volumepotikan kuoreen laitetaan maadotukset. LISÄYS: Kattelin Ibanezin kytkiksiä... Näköjään on semmosiakin, joissa punanen on puolitus ja valkonen kuuma, eli just päinvastoin. Ehkä pitää sitten mittailla. Tai jos tiedät minkä mallinen mikki on tai missä kitaramallissa on ollu tai jotain. "Kyllä, se olen minä kuten arvasitkin..." -pwallin |
Aah joo, mulla jäi kai ajatus jotenkin kesken englannin ymmärtämisessä, käännöksen tajusin mutta merkitystä en :I Eli jakilta johto potikan kuoreen ja myös tallalta samaan paikkaan? Kitara on muutaman vuoden ikänen GSA60. Ibanezin sivu sanoo niissä nykyään olevan joku PSND2, liekö sama ku mulla. |
Eli jakilta johto potikan kuoreen ja myös tallalta samaan paikkaan? Joo. Kitara on muutaman vuoden ikänen GSA60. Sitten johtojen värien PITÄIS olla niin, että valkonen = musta tossa Duncanin kytkennässä (kuuma). Ja punanen = punanen ja valkonen Duncanin kytkennässä (Eli jos sen laittaa maahan, niin mikki puolittuu, ja jos ei liitä mihinkään niin toimii humbuckerina). "Kyllä, se olen minä kuten arvasitkin..." -pwallin |