Näin. Vanhan ja huonon kitaran korjaus meni nyt siihen, että tajusin kaulan olevan sinällään aika käyttökelvoton. Tai ainakin täysin turha jos tahtoo hyvän kitaran niin mietin tässä. Että jos siitä kyhäisi jonkun oikein vängän systeemin itselle. Kokeilumielessä olen tekemässä siitä nyt nauhatonta. Idea olisi se, että heitän sen johonkin lautaan kiinni ja laudan toiseen päähän sitten jonkun törpön joka toimisi kaikukoppana. Kaula pitänee värkätä siihen lautaan jotenkin kulmassa, että siihen törppöön tultaessa kielet eivät nousisi liikaa tai olisi kaulassa kiinni. Kysymys on, että mitä kaikkea pitäisi ottaa huomioon kaulan ja törpön väliä ajatellessa ja minkälaista törppöä nyt kannattaisi metsästää? http://www.silentthrenody.com |
...Kysymys on, että mitä kaikkea pitäisi ottaa huomioon kaulan ja törpön väliä ajatellessa ja minkälaista törppöä nyt kannattaisi metsästää? Jerrykannu! Elikkä peltinen bensa-astia. Netistä saattaisi löytyä kuvia jerrykannukitaroista. kalamies#19 >-)))>
Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. ESTR #2 |