Aihe: Pähkinäpuusta kaula?
1
formaldehyde
14.12.2005 13:17:03
Perfektionisti kun olen, niin olen tullut (rahatilanteen takia jumissa olevan) projektini kaulan kanssa hieman toisiin ajatuksiin muutamastakin syystä - suurimpina ehkä seuraavat:

1) Kyseessä on ensimmäinen kitaraprojekti ja samalla ensimmäinen kaula. Pieniä erheitä tuli tehtyä, mutta onneksi ei mitään maailmaa kaatavaa
2) Kaularauta kolisee hieman.. :(
3) Mieli tekisikin hieman leveämpää kaulaa, tuli mielihäiriössä vedettyä se satulan kohdalta hieman suunnitelmaa ohuemmaksi
4) Vaahtera/ruusupuu -yhdistelmä

Oikeastaan kohdat 2-4 johtuvat kaikki kohdasta 1, mutta pistinpä ne silti tuohon.
Mikään "virheistä" ei vielä kyllä ole tehnyt kaulasta käyttökelvotonta (toivottavasti) :) Itseäni vain häiritsee tieto muutamasta tyhmästä mokasta, jotka olisi pienellä kärsivällisyydellä voinut välttää (note to self: älä korjaa pikkuvirheitä power toolseilla..)

Asiaan: Saatan saada käyttööni kaulaksi sopiva kokoisen palan pähkinäpuuta, ja ajattelin että siitähän voisi saada mainion kaulan. Siihen kun vetäisi vielä vaikka vaahterabindingin niin voisi tulla ihan jännän näköinen peli :)
Ennen kuin alan mitään tekemään (tai edes kyselemään sitä palikkaa), niin tahtoisin tietää onko kenelläkään teistä minkään näköistä kokemusta/tietoa pähkinäpuun soveltumiseksi kaulapuuksi? Miltähän se mahtaa kuulostaa?

Niin ja ennen kuin sanotte mitään, olen kyllä valmis kestämään pähkinäpuun painosta seuraavat ongelmat.
Vandalism: as beautiful as a rock in a cop's face
jarmos
14.12.2005 13:26:53
Pähkinäpuusta olen muutaman tehnyt, yhtä hyvä tulee kuin muistakin puista, kato vaan että on mahdollisimman suorasyistä, pähkinäpuu tuuppaa olee aika kieroutunutta syiden puolesta (oma kokemus), painoa tuskin tulee enempää kuin mahongilla. Pintakäsittelynä olen käyttänyt Glou puuvahaa.
Huomispäivän murehtiminen ei poista huomisen murhetta, mutta se poistaa ilon tästä päivästä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)