Aihe: 1x12" kaappi valmis
1
Tim
25.03.2006 19:48:28 (muokattu 27.03.2006 21:30:02)

Taas yksi kaappiketju, mutta kun tuosta on tullut usein puhuttua, niin pistän silti.
Vihdoin sain kuvat sivulleni. Vaihtu samalla kotisivun paikka, kun JKL:n yliopisto lopetti maksulliset nettipalvelunsa.
Eli tein 20 millisestä liimalevystä (koivu) kaapin, ja samalla Uraltone Jr:lle nuppikotelon. Pintakäsittelin Osmo puuvahalla, pähkinänruskeaa ja kirkasta.
Tulee kotikäyttöön, niin painolla ei ole merkitystä. Enkä pistelly mitään kulmasuojiakaan.

http://www.kotikone.fi/timo/amp/Amp.html Tuolla nuo sivut. Amp cabinet ja Speaker cabinet linkeissä ovat.
Tässä pikalinkki kuvaan jos joku ei jaksa sivuille asti:
http://www.kotikone.fi/timo/amp/image/nuppivalmis.jpg
Kokeilemaan en ole vielä ehtinyt. Pitäis vielä kolvata johdot elementistä jakkiin.

Edit: muutin osoitteita taas uusiksi.
Campylobacter
25.03.2006 20:13:53
Erittäin nättiä jälkeä. Nyt kun katsoo tuota omaa kaappia niin huomaa kuinka monta asiaa olisi voinut tehdä paremmin. :)
"sooloa soittaessa, jolloin soundi, muuttuu, mikäs siinä jos haluaa, muuttaa, soundia, mutta jos ei halua niin" -megaband
palomaeki
26.03.2006 12:36:08
Tästäpä tuli taas lisää haluja kasata oma junnu.

Ja erittäin hienoa jälkeä, pakko myöntää.
Keep up the good work! :D
Basson tarvisin, oi, ehkäpä myös mikserin kera skannerin didudii... Ja tosiaan. Pepsi on pahaa.
Spike
26.03.2006 14:49:04
Maukkaan näköinen.
You know what they say: What's cooler than being cool? Icecold.
Antti1
26.03.2006 14:51:18
Maukkaan näköinen.

Hoh, mun piti juuri tulla kirjoittamaan tähän: "Maukkaan näköinen loota". Aikamoinen sattuma, tai sitten sä jotenkin ryöstät mun ajatuksiani radioaalloilla, tai jotain...
The dreams in which I'm dyin are the best I've ever had.
Spike
26.03.2006 14:52:09
Hoh, mun piti juuri tulla kirjoittamaan tähän: "Maukkaan näköinen loota". Aikamoinen sattuma, tai sitten sä jotenkin ryöstät mun ajatuksiani radioaalloilla, tai jotain...

Sse ssiiis toimiii... kjäh kjäh.
You know what they say: What's cooler than being cool? Icecold.
Ocku
29.03.2006 11:40:11
Hienoa työtä.
Kuinka hienoa kiillotusvillaa käytit kirkasvahan kiillotukseen?
Tim
29.03.2006 11:46:15

0000 villaa. Kaveri puhu, että kiillotuskoneella jos vetelis pelkällä lampaanvillalla, niin tulis tosi hyvä kiilto. Saa nähä jaksaako kokeilla. Ihan tarpeeks toi tollasenaan kiiltää.
Teräsvillan jälkeen koitin puunata vähän puuvillanpalalla, mutta en tiedä tekikö se enää mitään lisää. Mutta ainakin lähti viimeset teräsvillapölyt paremmin pois.
Teräsvillan kanssa pitää olla kyllä varovainen ettei vetele liikaa pois. Kulmista vähän rupes vaalentuun, kun ruskeen vahan jälkeen silottelin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)