Aihe: Halvasta parempi?
1
Risto Mustalisä
07.02.2003 11:15:29
Onko kukaan kokeillut seuraavanlaista ideaa: Ostetaan halpa strato kopio (esim. Squier affinity) ja vaihdetaan mikit laadukkaampiin (tallamikki mahdollisesti humpukkeriin ;-)).
Mitkä olivat kokemukset?

Kiitos.
Born to be wild! - paitsi kotona..
Tumppi38
07.02.2003 12:02:18
Onko kukaan kokeillut seuraavanlaista ideaa: Ostetaan halpa strato kopio (esim. Squier affinity) ja vaihdetaan mikit laadukkaampiin (tallamikki mahdollisesti humpukkeriin ;-)).
Mitkä olivat kokemukset? Kiitos.

Olen tehnyt muutaman sellaisen kokeilun eli Japsi Strato ja Am trad strato joihin uusin mikkejä ja kytkimiä etc. ja voin väittää että toimivat paremmin kuin aikaisemmin mutta jälleenmyynti arvoa ei kovasti ole eli osat maksaa enemmän kuin itse kitara.

Siis soittajalle sopivaa hommaa mutta ei kerääjälle. Kunhan katsoo että puut on kunollisisa niin eikun menoksi muun voi vaihtaa. Nauhat yleensä on sontaa noissa halpiksissa mutta nekin saa vaihdettua / vaihdatettua.
There are a lot of good things in life, but Music is the best !
jPekka
07.02.2003 22:12:52

Mitkä olivat kokemukset?

Kiitos.

Mulla on ikuisprojektina Squierin 80-luvun Strato, jota olen vuosien mittaan pikku hiljaa parannellut. Totta on, että tuolle tielle lähdettyä voi käydä niin, ettei valmista tule koskaan: nyt olen harkinnut jo pitkään, että vaihtaisin vehkeen lankun johonkin kevyempään ja paremmin soivaan.

.
- SOITTAKAA 4'33"!!!!!!!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)