Aihe: DIY-delay ja PT2399
1
Merimursas
03.04.2003 18:37:55 (muokattu 03.04.2003 21:51:30)
Otsikon mukaista IC-piiriä kaipailisin. Princeton Technology Corp. on näitä valmistanut ja tekee tietääkseni vieläkin. Tarkoituksenani on rakentaa delay www.geofex.com :n, www.generalguitargadgets.com :n tai www.tonepad.com :n ohjeiden mukaan.

Ja kyllä, olen googlettanut ja käynyt läpi puolet Suomen elektroniikka-kauppojen nettisivuista jne. Ei ole tärpännyt. www.smallbearelec.com kyllä myy näitä, mutta 2-3 kpl tilaaminen jenkeistä ei saa oikein innostumaan.

Jos joku nyt osaisi sanoa jonkun paikan Suomesta, josta näitä saisi. Ehdota myös jotain muuta hyvää DIY-delayta, joka ei käytä PT2399:sta. Ja kommentteja kiitos, jos joku on jo tällaisia joskus rakennellut.

Edit: linkit toimintaan
Viiltävä tuska perseessäsi on sen hullun miehen seiväs.
blackambulance
03.04.2003 19:50:25
Kannattaa kokeilla Yleiselektroniikkaa. Ne on RS-components:in jälleenmyyjiä ja tilatut tavarat on usein alle viikossa siellä liikkeessä odottamassa. Sieltä olen löytänyt kaikki erikoisemmat osat mitä olen tarvinnut, tosin en tiedä tuosta kyseisestä piiristä mitään.

RS:llä on sivut, muistaakseni www.rswww.com tai jotain? Siellä voi selata tuotteita (voi olla että pitää rekisteröityä).
Merimursas
03.04.2003 21:48:56 (muokattu 03.04.2003 21:51:55)
blackambulance:

Kattelin läpi nuo sun antamat linkit, mutta ei sieltä löytynyt oikeaa piiriä.

Joten jos joku nyt tietää tästä yhtään mitään niitä viestiä kehiin.

Valmistajan osoite on muuten www.princeton.com.tw

Edit: linkki
aon
03.04.2003 22:08:29
Terve.

Oletko kysynyt liikkeistä vai vain katsellut nettisivuja?

Kun sitä tavaraa voidaan pystyä tilaamaan, vaikkei sitä listoilta löydykään.
Iso on pyhänä hypnoosi. Kotisivu
Merimursas
04.04.2003 08:04:32
Oletko kysynyt liikkeistä vai vain katsellut nettisivuja?

Kun sitä tavaraa voidaan pystyä tilaamaan, vaikkei sitä listoilta löydykään.

Kyllä olen kysellyt liikkeistäkin eli Oulun SP-Elektroniikasta ja siellä eivät olleet koskaan kuulleetkaan PT2399:stä. Eivätkä rupea tilaamaan, kun pitäisi kuulemma tilata TUHANSIA kappaleita eivätkä ne sitten menisi kaupaksi.
blackambulance
04.04.2003 18:01:31
Jos ei suomessa ole jälleenmyyjää (jos ei löydy löydy RS:ssältäkään), niin etsi netistä sellainen liike joka myy. Yksittäistä osaa tilatessa kannattaa laittaa sähköpostia ja varmistaa saatavuus ja paketin maksu. Helpointa ja halvinta lienee tuossa tapauksessa etsiä myyjä EU:n alueelta ja sitten laittaa rahaa kirjekuoreen...
Merimursas
04.04.2003 18:28:41
Jos ei suomessa ole jälleenmyyjää (jos ei löydy löydy RS:ssältäkään), niin etsi netistä sellainen liike joka myy. Yksittäistä osaa tilatessa kannattaa laittaa sähköpostia ja varmistaa saatavuus ja paketin maksu. Helpointa ja halvinta lienee tuossa tapauksessa etsiä myyjä EU:n alueelta ja sitten laittaa rahaa kirjekuoreen...

Sehän mulla tässä ongelmana on ollutkin, että tuota kyseistä piiriä ei oo löytynyt muualta kuin jenkeistä. Kai pitää vain jatkaa etsintöjä.

Niin ja jos joku nyt tietää jotain muuta piiriä käyttävää DIY- delayta niin linkkiä vain kehiin tai mailia mulle.
blackambulance
04.04.2003 19:08:40
Siellä sen valmistajan sivuilla oli jälleenmyyntiverkosto. Oli ainakin sähköpostit jonnekin Saksaan yms. Kokeile vaikka sinne.
Merimursas
04.04.2003 20:38:40
Pitää mailailla Saksaan ja Italiaan. Toivottavasti löytyy.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)