Aihe: Titebond
1
vrajala
20.04.2004 13:27:39
Mä en vielä ole löytänyt yhtään syytä, minkä takia tuota täällä ruton kallista Titebondia pitäisi suosia muiden hyvälaatuisten PVA-liimojen sijaan. Jos jollakulla on jotain faktatietoja tai edes hyvää mutua asiaan liittyen, niin esittäkää, olkaa hyvä.
Juu, varmast näi, mää kysyi?
Juzzu
20.04.2004 13:32:33
Olen nähnyt ammattirakentajan käyttävän ko. liimaa vaikka tietotaitoa erilaisista liimoista ja niiiden ominaisuuksista varmaan mieheltä löytyy ties kuinka paljon - miksi ammattilainen käyttää ko. liimaa jos kerran halvemmalla saisi yhtä hyvää/parempaa?

Jos tuo on parasta? Mikä ei tietenkään tarkoita etteikö hyvä tai vaikka keskinkertainenkin olisi esim. harrastelijalle riittävää.

Myös minä olen tuota liimaa käyttänyt, kun 5 euron kustannuksella olen sitä saanut käyttää omiin tarpeisiini sen verran kun on ollut aina tarvis. Joten enpä ole muita edes kokeillut joten meikäläisen liimanäkemys ei kovin laaja-alainen ole, heheh :o)
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts!
Congi
20.04.2004 14:35:54
Mä en vielä ole löytänyt yhtään syytä, minkä takia tuota täällä ruton kallista Titebondia pitäisi suosia muiden hyvälaatuisten PVA-liimojen sijaan. Jos jollakulla on jotain faktatietoja tai edes hyvää mutua asiaan liittyen, niin esittäkää, olkaa hyvä.

Onhan se kallista.. Onneksi sitä ei hirveästi mene yhteen kitaraan. 10€ purki riittää hyvin yhteen kitaraan. Ei sitä ole pakko käyttää.
T.Congi
poppamies
20.04.2004 14:44:35 (muokattu 20.04.2004 14:48:18)

Olen nähnyt ammattirakentajan käyttävän ko. liimaa vaikka tietotaitoa erilaisista liimoista ja niiiden ominaisuuksista varmaan mieheltä löytyy ties kuinka paljon...

Näinkin, mutta minä päätin aikojen alussa kun aloin rankenamaan kitaroita ottaa härkää sarvista kiinni ja soitin Ala-Kuhan Jussille, joka siihen aikaan teki töitä Kaustisen soitinverstaan suojissa, ja kysyin mitä liimaa hän käyttää ja vastaus oli että kaikki kelvolliset PVA liimat soveltuu ja jos muistan oikein hän itse sanoi käyttävänsä Bostik'in puuliimaa.
Niin ja Titebondhan on valtava liimamerkki USA'ssa ja tekee vaikka minkälaisia liimoja joten on vähän liian yksinkertaista sanoa että "Titebond" on ainut oikea kitaraliima...
http://www.titebond.com/
"G-strings are for strippers"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)