Tama (Royal Star) 15.04.2005 19:15:22 | |
---|
nyt olen saanut sen toisen basarin... aika jännä, se on hieman hevimmän näköinen, kun entinen, ja siinä SARJANUMERO. onkohan tämä uudempi/ vanhempi, kuin mun entinen basari? mikä ihmeen zildjian.....? |
Niskamies 19.04.2005 07:01:49 | |
---|
Vaadimme kuvaa! Meitsi on meshissä. |
Tama (Royal Star) 19.04.2005 09:25:06 | |
---|
Vaadimme kuvaa! badgesta? mikä ihmeen zildjian.....?
OSTETAAN: Iron cobra powerglide sinkku |
Niskamies 19.04.2005 10:18:24 | |
---|
badgesta? Tuplasetistä:) Meitsi on meshissä. |
Nitrodelay 19.04.2005 10:29:06 | |
---|
Tuli tuosta Imperialstarista kaksi todella legendaarista bassarisaundia mieleen: 1.Stewart Copeland ja Policen alkuaikojen tuotannon kiinteä bassari-potku.Soitti myöhemmin superstareilla, jossa saundi on pyöreämpi. 2.Earth, Wind & Firen kultakauden potkubassari. Sama homma, kiinteä ja potkiva saundi. Rumpalia en tähän muista. (Kaivakaa esim. Boogie Wonderlnd-biisi) Mulla on Imperialstarin bassari harjoitussetissä ja siinä on ihan karsee saundi kylmiltään, mutta kun sen mikittää, niin avot, johan potkii. |
Tama (Royal Star) 19.04.2005 13:57:48 (muokattu 19.04.2005 14:19:06) | |
---|
Tuplasetistä:) joo. 29 päivä ois taas keikka, saatte livekuvia (edelliseltä kaikalta kuva käyttäjätiedoissa, kannuina swinkut) (MIKÄLI JOKU KILTTI IHMINEN MYY MINULLE SITÄ ENNEN IRON COBRA POWERGILDEN, muuten soittelen yhdellä basarilla:S ). mutta sen verran voin sanoa, että ovat komiat:).... e: niin, jotkut ovat valitelleet, ettei näistä saa kunnon basari saundia ulos. ite sin kuitenkin todella mukavan saundin powerstroke III kalvoilla falamin kanssa. mikä ihmeen zildjian.....?
hollmi-5 19.04.2005 19:13:19 | |
---|
Niin pitkään, kun ei paremmasta tiedä, niin Taman vanhojen settien bassarisoundikin menettelee ;-) Ehkä minä en vain osaa niihin sitä laittaa... Muuten noista Imperialstareista. Vaikka moni endorseri seisoi kuvissa niiden kanssa, niin studioon niitä ei kuulema viety. Lämminsoundiset pannut vaikka ovatkin. Mika Hollström |
Tama (Royal Star) 19.04.2005 19:55:19 (muokattu 19.04.2005 19:55:59) | |
---|
no, olen soitellut jammuilla, silingerlandeilla, pearleilla.... mutta kyllä omista se paras saundi lähtee:) e: no on niitä nyysaundeja ja milleniumejakin tullut soiteltua, mutta niitä lienee turha mainita;) mikä ihmeen zildjian.....?