Aihe: Settikuvat Volume 6
1 2 3 4 530 31 32 33 34327 328 329 330 331
JGroover
18.06.2010 23:43:15
hollmi-5: Vaikka rummut olisivat mitkä, niin räkillä ne saa piilotettua erittäin hyvin. Eli mitä heikompi setti, sen perustellumpaa on laittaa hakitelineet ympärille ;-)

No joo. Tossa on kyllä pointti, mikäli tuo on lähtökohta. Räkki tavallaan asettaa setin jo valmiiksi altavastaajan asemaan.. :P Oon huomannu, että mustilla lugeilla/hw:lla on ihan sama seuraus. Täytyy varmaan teettää isommat DW-badget, ettei totuus huku... :)
Rough'n tough. Tä?
BanZai88
19.06.2010 01:25:08
hollmi-5: Vaikka rummut olisivat mitkä, niin räkillä ne saa piilotettua erittäin hyvin. Eli mitä heikompi setti, sen perustellumpaa on laittaa hakitelineet ympärille ;-)

Kyyl mä ainaskin lähen keikoille soittamaan ihan vaan sitä musiikkia enkä esittelemään omia kamojani :) Sit keikan jälkeen voi keskustella niistä kamoista, jos on joku toinen rumpalismies eksyny paikalle keikkaa kattomaan. Ketään muita henkilöitä se ei todellisuudessa pätkääkään kiinnosta :D

Itekkin toki oon sitä mieltä, että kyseisessä tapauksessa räkki näyttää vähän turhalta, kun saman homman saisi hoidettua kolmella ständillä (kurkkaa vaikka mun omakuva). En mää silti kiellä sitä käyttämästä, jos sen itse kokee tarpeelliseksi. Itekkin vedin 5 vuotta 3-sivuisella räkillä, mut silloin oli tuplamäärä tavaraa setissä kiinni. Hieman kyllästyin ja totesin, että voi sitä rässiä/dödistä vetää kahella tomillakin ihan samalla tavalla :)
rockid
19.06.2010 11:01:04
BanZai88: Kyyl mä ainaskin lähen keikoille soittamaan ihan vaan sitä musiikkia enkä esittelemään omia kamojani :) Sit keikan jälkeen voi keskustella niistä kamoista, jos on joku toinen rumpalismies eksyny paikalle keikkaa kattomaan. Ketään muita henkilöitä se ei todellisuudessa pätkääkään kiinnosta :D

Itekkin toki oon sitä mieltä, että kyseisessä tapauksessa räkki näyttää vähän turhalta, kun saman homman saisi hoidettua kolmella ständillä (kurkkaa vaikka mun omakuva). En mää silti kiellä sitä käyttämästä, jos sen itse kokee tarpeelliseksi. Itekkin vedin 5 vuotta 3-sivuisella räkillä, mut silloin oli tuplamäärä tavaraa setissä kiinni. Hieman kyllästyin ja totesin, että voi sitä rässiä/dödistä vetää kahella tomillakin ihan samalla tavalla :)

Mun pointti olikin vaan että turha tuomita toisten hyväksi kokemia ratkasuja. Omia mielipiteitä voi tietenkin sanoa. Millä sanoilla sen ilmaisee on asia erikseen. Minulle toi räkki sopii pirun hyvin ja sillä selvä :)

BanZai88: Kyyl mä ainaskin lähen keikoille soittamaan ihan vaan sitä musiikkia enkä esittelemään omia kamojani :) Sit keikan jälkeen voi keskustella niistä kamoista, jos on joku toinen rumpalismies eksyny paikalle keikkaa kattomaan. Ketään muita henkilöitä se ei todellisuudessa pätkääkään kiinnosta :D

Puhut asiaa! Parhaat keikat on vedetty Pearlin Ex:llä ja Paisteen Pst3 symbaaleilla :)
Yamaha on Yamaha vaikka ne voirasvassa paistais!
Sonormies
19.06.2010 15:21:45
Speedy: Ei mitään uutta, pikemminkin vanhaa.. mutta uudessa muodossaan..

Ludarin Vistalite Smoket on nyt kunnostuksen alla ja tällasessa muodossa ne nyt tulee olemaan käytössä.. 18" basari, 10" ja 13" tomit. Kumun tilalla pitäs olla 12x7 black panther.. setti on semmoseen hip-hop/drum'n'bass hässäkässä käytössä.. pikku tomeilla oikein mainio siihen.. Ja tarvittaessa oiva pikku setti pikku keikalle..

http://db.tt/GwVBlL

Erittäin nice!
Tankero: "Rollarit, tuo Englannin Souvarit."
wavelength
23.06.2010 17:30:19

Myytävänä Jackson PS4 -sähkökitara.
moderndrummer88
23.06.2010 18:11:52
wavelength: Kioskiin tuli täydennystä...

http://farm2.static.flickr.com/1222/4727501574_85a4b95749_b.jpg

Erittäin komiaa..! Tulee vähän mieleen eräs Keith Carlock...
"Well I like drummers baby you're not my bag..."
hollmi-5
23.06.2010 18:17:18
moderndrummer88: Erittäin komiaa..! Tulee vähän mieleen eräs Keith Carlock...

Hienot on. Eikös keithillä ole yksi pelti melko lailla etutomien edessä keskellä?
Soundit, piuhat ja kajarit.
Nolte
23.06.2010 18:36:49
wavelength: Kioskiin tuli täydennystä...

http://farm2.static.flickr.com/1222/4727501574_85a4b95749_b.jpg

Nättiä on.

Miten niin Carlock...?
Tätä en allekirjoita!
moderndrummer88
23.06.2010 18:45:11 (muokattu 23.06.2010 18:47:29)
hollmi-5: Hienot on. Eikös keithillä ole yksi pelti melko lailla etutomien edessä keskellä?

Jep, meinasinkin laittaa, että vielä se siihen, niin se olisi siinä.

Nättiä on.

Miten niin Carlock...?

No isot ohuet symbaalit ja setuppi on aika lailla sinne suuntaan.

Etenkin kun nykyään Keithillä taitaa olla samalla tavalla tossa lattiatomien välissäkin pelti. Eli se yksi pelti vielä keskelle, niin oltaisiin aika todella lähellä.
markkuliini
23.06.2010 18:53:20

moderndrummer88: Erittäin komiaa..! Tulee vähän mieleen eräs Keith Carlock...

Ehkä siksi, että oot katsellut sen videoita tms. :) Ei tuo minusta ole sen kummemmin Carlockin setin näköinen, kun tomit on ihan "normaalisti" jne. Sillähän on aika omalaatuinen setup tomien kulmien ja symbaalien pakkojen suhteen. Itselle tuo on enemmänkin myöhempien aikojen Tony Williams tai Elvin Jones-setti. :)
Jupi57: Yrität välttää jälki-istuntoa, kaltaisesi pikkuhitlerit pistän ojennukseen oikeasssa elämässä alta aikayksikön.
moderndrummer88
23.06.2010 19:17:55
markkuliini: Itselle tuo on enemmänkin myöhempien aikojen Tony Williams tai Elvin Jones-setti. :)

Mitäs videoita sitä täällä ollaan kateltu :P
markkuliini
23.06.2010 19:30:44

moderndrummer88: Mitäs videoita sitä täällä ollaan kateltu :P

Eiku mä vertaan kaikkiin setteihin, enkä vaan siihen kuukauden lempirumpalin. :P
Jupi57: Yrität välttää jälki-istuntoa, kaltaisesi pikkuhitlerit pistän ojennukseen oikeasssa elämässä alta aikayksikön.
moderndrummer88
23.06.2010 19:51:51
markkuliini: Eiku mä vertaan kaikkiin setteihin, enkä vaan siihen kuukauden lempirumpalin. :P

Pitää kyllä puolustuksekseni sanoa, että en ole vähään aikaan kuunnellut mitään Carlockin puuhailuja, en ainakaan kuukauteen :P
toni.turpeinen
23.06.2010 23:04:01
Omassa kuvassa mulle uudet vintage ludarit.
hollmi-5
23.06.2010 23:18:18
toni.turpeinen: Omassa kuvassa mulle uudet vintage ludarit.

On ne... Ne on hienot!
moderndrummer88
23.06.2010 23:24:01
toni.turpeinen: Omassa kuvassa mulle uudet vintage ludarit.

Soittaisin...
hollmi-5
23.06.2010 23:48:03
moderndrummer88: Soittaisin...

Oilsihan tietysti virveli, pellit, standit ja pedaali plussaa soittohommissa... Toki ei pakolliset.
moderndrummer88
23.06.2010 23:52:12
hollmi-5: Oilsihan tietysti virveli, pellit, standit ja pedaali plussaa soittohommissa... Toki ei pakolliset.

Nykyajan hömpötyksiä...
Niq
24.06.2010 10:46:25

hollmi-5: Oilsihan tietysti virveli, pellit, standit ja pedaali plussaa soittohommissa... Toki ei pakolliset.

Muista että kovimmat vetää vajaalla splashilla ja puolikkaalla tomtomilla.
"...svengaa liikaa ollakseen matemaattisesti oikein" -Epämuusikko
moderndrummer88
28.06.2010 23:25:17
http://muusikoiden.net/dyn/users/75203.jpg juhlatuulella, krakat ja kaikki.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)