Aihe: Suurin oivalluksesi viimeisen vuoden aikana?
1 2 3
HCW
14.06.2005 15:38:45
suurin oivallus???

No varmaan se että kun jotain oivaltaa pääsee yhden askeleen eteenpäin. Menee tovi ja ollaan menty 20 askelta taaksepäin...
"Mikä h******n groove?Se on ihan yliarvostettua"
juoksuarpeni
14.06.2005 21:00:02
Soittakaapas oikealla kädellä kolmekaksclavea ja vasemmalla kakskolmeclavea. Itse tuli mietittyä hetken että meneekö se näin.
Oliko WANHA?
Ov oo Vo vv
wavelength
15.06.2005 06:47:41

Soittakaapas oikealla kädellä kolmekaksclavea ja vasemmalla kakskolmeclavea. Itse tuli mietittyä hetken että meneekö se näin.
Oliko WANHA?

Eipä taitaisi suoralta kädeltä onnistua, mutta helposti sen jälkeen, kun on kunnolla miettinyt ja harjoitellut kuvion raajojen interdependencen. :)
Siis mä en oo holler back girl, vaan mä oon ihan B A N A A N I.
leadsticks
15.06.2005 09:26:40
Nää Scott Ellisen videonpätkät laitto mut tajuamaan että nopeus ja tarkkuus seuraa rennosta soitosta, ei mitään ylimäärästä häsläystä:
http://homepage.mac.com/tornoofo17/.Movies/inquisition.mov
http://homepage.mac.com/tornoofo17/.Movies/song%20nine.mov
nyt ainakun alkaa joku lihas soitossa kirraamaan niin fokus siihen lihakseen ja rentoutus.. relax ja homma toimii!
Epämuusikko
15.06.2005 13:15:40
Oliko WANHA?

sitä ei moni ossaa....
Ootko kakan maistanu? ÄrLä #009
HCW
15.06.2005 15:21:27 (muokattu 15.06.2005 15:22:12)
Mutta mie voisin opetella tänään. Siitä on varmaan hyötyä moneen paikkaan :D Lokkivalssiin ku rykäsee niin hyvä tulee.
TeeKoo
15.06.2005 16:12:42
Oliko WANHA?

Tuota...Mitä tuo clave tarkottaa? Ja voisitte samalla kyllä "selventää" mitä nuo kolmekaks ja kakskolmekin tarkoittaa... :)
---RokRok---
wavelength
15.06.2005 17:29:11

Offtopiccia clave-asiaa:

Kolmekakkosen ja kakskolmosen yhdistäminen onkin itse asiassa täysin triviaali nakki; koska rytmeissä ei ole ollenkaan päällekkäisiä ääniä, tulee lopputuloksesta täysin lineaarinen melodia, ja kaiken lisäksi se soitetaan vuorokäsin: "taa titi taa taa" ad infinitum, kuten musiikkikoululaiset sanoisivat. Omakuvassani on nuottiesimerkki heille, jotka eivät vielä hoksanneet tai jaksaneet miettiä asiaa. :)
Siis mä en oo holler back girl, vaan mä oon ihan B A N A A N I.
juoksuarpeni
15.06.2005 17:51:04 (muokattu 15.06.2005 17:53:15)
Tuota...Mitä tuo clave tarkottaa? Ja voisitte samalla kyllä "selventää" mitä nuo kolmekaks ja kakskolmekin tarkoittaa... :)

Minä en ainakaan osaa SELITTÄÄ clavea niin että sen joku ymmärtäisi. Pitäisi ennemminkin näyttää. Kolmekaks menee niin että ensin tulee kolme "pitkää" lyöntiä ja sitten kaksi "lyhyttä". Niinku näin: taa taa taa, ta ta. Ja kakskolme menee päinvastoin. Kuten sanoin en osaa selittää. Voin kyllä laittaa nuotteina jos haluat.

Edit: joku oli näköjään laittanu nuo nuotit.
Ov oo Vo vv
kamelisko
15.06.2005 19:08:28
Opin Porcupine treen Sound of Muzakin kompin
Lahjoituksia otetaan vastaan.
Epämuusikko
15.06.2005 19:25:29
Offtopiccia clave-asiaa:

Kolmekakkosen ja kakskolmosen yhdistäminen onkin itse asiassa täysin triviaali nakki; koska rytmeissä ei ole ollenkaan päällekkäisiä ääniä, tulee lopputuloksesta täysin lineaarinen melodia, ja kaiken lisäksi se soitetaan vuorokäsin: "taa titi taa taa" ad infinitum, kuten musiikkikoululaiset sanoisivat. Omakuvassani on nuottiesimerkki heille, jotka eivät vielä hoksanneet tai jaksaneet miettiä asiaa. :)

Olisit antanu miettiä. Oivallus palkitsee
Ootko kakan maistanu? ÄrLä #009
HCW
15.06.2005 20:07:15
Oliko WANHA?

Vitte, menin lankaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)