gulfstream650 20.11.2006 12:33:03 | |
---|
Joo näin on! Mä otin caset omaan settiin myös, hintaa 22,14,13,16,18-keissisetille jäi 410e. Edit. Tosta vakuutuksesta vielä sen verran, että toki otan pönttöihin ihan oikeankin vakuutuksen. Noi caset kun ei suojaa esim. varkauksilta hirveemmin.
Todellakin, ei tuottas vaikeuksia sillon. Jonnekin punaiseen päin mä oon taipumassa, mutta kyllä tässä vielä pitää tarkasti miettiä sävyjä, ennenku lopullisen päätöksen saan tehtyä. Tuo on halpa Hardcase-hinta. Halvimmillaan olen ostanut melkein samanlaista settiä hintaan 600 euroa. Siinä oli vain mukana Staggin hardware-case fillareilla. Olen onnistunut rikkomaan Hardcaseni hardware-lootan pyörät. Ja kuten sanottu: tonnin kama kannattaa laittaa tonnin keissiin (-Ekku Peltomäki). Svengaa kuin saksanhirvi. |
koera 20.11.2006 12:37:58 | |
---|
Ja kuten sanottu: tonnin kama kannattaa laittaa tonnin keissiin (-Ekku Peltomäki). Mites nyt, ku reilun kolmen tonnin kamat menee vain 400euron keisseihin? Pitäsköhän ostaa paremmat (=kalliimmat) keissit.. ;) |
gulfstream650 20.11.2006 13:00:12 | |
---|
Mites nyt, ku reilun kolmen tonnin kamat menee vain 400euron keisseihin? Pitäsköhän ostaa paremmat (=kalliimmat) keissit.. ;) Sanotaas näin: Jo tonnin kama kannattaa laittaa tonnin keissiin (-msokero, 2006). :-) Svengaa kuin saksanhirvi. |
koera 20.11.2006 15:34:34 (muokattu 20.11.2006 15:45:23) | |
---|
Tuo on halpa Hardcase-hinta. Halvimmillaan olen ostanut melkein samanlaista settiä hintaan 600 euroa. Siinä oli vain mukana Staggin hardware-case fillareilla. Olen onnistunut rikkomaan Hardcaseni hardware-lootan pyörät. Joo edullinen on kyllä hinta, täytyy myöntää. Mutta pitää muistuttaa sen verran, että Pekka myy Hardcaseja noilla erikoishinnoilla vain ja ainoastaan Kumujen tilauksen yhteydessä. Edit. Tämän mainitsin ihan siitä syystä, ettei nyt jokainen HardCaseja hankkiva ala turhaan ottaa Pekkaan yhteyttä asian tiimoilta. Pekka on hienoa ja uniikkia jälkeä tekevä käsityöläinen, ei Hardcasejen diilaaja. :) |
Tietäjä 21.11.2006 11:54:38 | |
---|
Värissä kannattaa miettiä myös että haluuko jonkun kuvion tai vastaavaa. Itse mietin pitkään yksiväristä kunnes yks päivä päässä naksahti ja halusin kuvion ja sellasen sitten hommasin. Nyt rummuissa koreilee magee "kukka" kuvio.. |
gulfstream650 21.11.2006 11:57:34 | |
---|
Värissä kannattaa miettiä myös että haluuko jonkun kuvion tai vastaavaa. Itse mietin pitkään yksiväristä kunnes yks päivä päässä naksahti ja halusin kuvion ja sellasen sitten hommasin. Nyt rummuissa koreilee magee "kukka" kuvio.. Katsokaapa Welhon Kumuja. Aika siistit... Svengaa kuin saksanhirvi. |
welho 21.11.2006 12:23:10 | |
---|
Värissä kannattaa miettiä myös että haluuko jonkun kuvion tai vastaavaa. Itse mietin pitkään yksiväristä kunnes yks päivä päässä naksahti ja halusin kuvion ja sellasen sitten hommasin. Nyt rummuissa koreilee magee "kukka" kuvio.. Voi saakeli! Nuo punaset on kyllä sikahienot! Nam!! Oliko tuo setti Pekalla hetken esittelykäytössä vai tuliko suoraan sulle?? Näin noista joskus kuvan ja koitin saada niitä lainalle yhdelle vedolle, mutta eipä niitä enää ollut pekoksella siinä vaiheessa joten sainkin lainaan nuo kukkapömpelit jotka nyttemmin omistan:) www.welhodrum.com |
Tietäjä 21.11.2006 14:40:24 | |
---|
Voi saakeli! Nuo punaset on kyllä sikahienot! Nam!! Oliko tuo setti Pekalla hetken esittelykäytössä vai tuliko suoraan sulle?? Tuli suoraan mulle, mutta Pekka käytti sitä kyllä mainoksissa jne.. mm viidakkorumpu I/06 |
Ricce 24.11.2006 08:28:19 | |
---|
Kävin eilen viemässä snareni Pekalle korjattavaksi ja toki samalla piti käväistä vähän alakerrassa ihailemassa. Siellä oli juuri lähdössä Lovexin rumpalille setti, jumalation että oli komea! Punaista ja mustaa...aah... Samalla hypistelin puuvanteista virppaa joka kiinnostaisi kovasti. Pekka väitti että kestää suhteelisen kovaakin kättä kanttilyöntien suhteen. Kokemuksia? |
Eukka 16.03.2007 20:04:21 (muokattu 16.03.2007 20:12:10) | |
---|
http://muusikoiden.net/dyn/users/19254.jpg TOSSA NE NYT SITTEN LEPÄÄ!!! sorgen kirjottelen tähän ku haku ei toiminu ja enkä löytäny sitä "näytä rumpusettisi"-threadia. edit: ei helevettiläinen tossahan se oliki heti etusivulla...... Akatax for you! |
wavelength 16.03.2007 21:05:44 | |
---|
Samalla hypistelin puuvanteista virppaa joka kiinnostaisi kovasti. Pekka väitti että kestää suhteelisen kovaakin kättä kanttilyöntien suhteen. Kokemuksia? Kyllä ne kestää, kestää, kestää ja kestää. |
Bumbarr 16.03.2007 22:19:33 | |
---|
http://muusikoiden.net/dyn/users/19254.jpg TOSSA NE NYT SITTEN LEPÄÄ!!! sorgen kirjottelen tähän ku haku ei toiminu ja enkä löytäny sitä "näytä rumpusettisi"-threadia. edit: ei helevettiläinen tossahan se oliki heti etusivulla...... Vaikka tuo vihreä ei olekkaan ihan lemppari (rumpu) värejäni niin kyllä on sanottava, että se pekka tekee lähes pelkästään hyvännäköstä rumpua. Ku joskus voittas lotossa, niin lähtsi tilaukseen Kumun wood-hoop.eilla varustetut kannut, ja tietenkin Ludarin rokkisetti väh. 26 basarilla XD!!!!! Kilpikonnat rockkaa! |
TEJ 23.03.2007 23:35:55 | |
---|
Zekatkaa nyt sitten munkin humpparytkittimet omakuvista tai myspace/dounas. Kiva kun on muitakin samalla tiellä kulkevia uskovaisia. Ei vaan, on noi laatukamaa. Jopa yhteen sotiminen onnistuu paremmin kun on lavalla "oikea" basari joka KUULUU.. Mahtavaa, eroja siis löytyy soittimien väliltä paljon. Hyvä ja hyvä! |
Tindrum 23.03.2007 23:57:26 | |
---|
m©
Tiina Lymi on ihana. |
mankkis 23.03.2007 23:58:23 | |
---|
Zekatkaa nyt sitten munkin humpparytkittimet omakuvista tai myspace/dounas. Kiva kun on muitakin samalla tiellä kulkevia uskovaisia. Ei vaan, on noi laatukamaa. Jopa yhteen sotiminen onnistuu paremmin kun on lavalla "oikea" basari joka KUULUU.. Mahtavaa, eroja siis löytyy soittimien väliltä paljon. No kyllä on hienot! Sininen on todella hieno väri rummuissa. "Saasteissaan, ulosteissaan kelluva maa"- Gösta Sundqvist |
markkuliini 24.03.2007 12:21:48 | |
---|
Yäk mikä väri! Eiks samaan hintaan olis saanut rumpujen väriset rummut? ; ) NIIN! Ja vaikka samaan hintaan sellaista naisellista kimalletta pintaan! Buaha. |
moderndrummer88 24.03.2007 12:29:15 | |
---|
Zekatkaa nyt sitten munkin humpparytkittimet omakuvista tai myspace/dounas. Kiva kun on muitakin samalla tiellä kulkevia uskovaisia. Ei vaan, on noi laatukamaa. Jopa yhteen sotiminen onnistuu paremmin kun on lavalla "oikea" basari joka KUULUU.. Mahtavaa, eroja siis löytyy soittimien väliltä paljon. kovin on kaunista, onko virppa muuten HM:n entinen vai ihan muun setin mukana hommattu? "jazzahtavia ridekomppeja tyyliin Ian Paice" -Brother Michael |
koera 24.03.2007 14:08:35 | |
---|
|
HeavyMachinery 25.03.2007 12:50:45 | |
---|
kovin on kaunista, onko virppa muuten HM:n entinen vai ihan muun setin mukana hommattu? Kulumista päätellen on..... Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
Kosminen 26.03.2007 23:46:27 (muokattu 26.03.2007 23:47:36) | |
---|
No voi harmi kun ei mulle maininnu tuosta Hardcase-diilistä mitään... No, joka tapauksessa, hyvin on kohta 2 vuotta palvellu Kumut. Erityisesti 20" basarissa on munaa aivan järjettömästi. Ja tietenki ilman demppiä, kuten asiaan kuuluu. |