Shitmanek 27.05.2007 21:58:51 | |
---|
Onko kukaan löytänyt netistä Premierin katalogeja, ois kiva kuolailla noita resonaattoreita sieltä kun pääsen noihin käsiksi vasta torstaina....? http://drumarchive.com/Premier/ Koetapa tuolta, Signioista tietoa etsiessäni löysin tuolta pari luetteloa. M.A.C.H.O. # 12 "Oh well, I'm a chartered accountant, and consequently too boring to be of interest" "Come on, Bennett. Let's party." |
Niq 27.05.2007 22:28:03 | |
---|
http://drumarchive.com/Premier/ Koetapa tuolta, Signioista tietoa etsiessäni löysin tuolta pari luetteloa. Loistavaa, sieltähän löyty just se mitä haettiinkin. Skannatukin tarpeeksi isolle resoluutiolle että pystyi zoomaamaan ja kuolaamaan yksityiskohtia. :) Toi vähän hämmästytti, että noissakin on valuvanteet. Mä oon elänyt tähän asti siinä olettamuksessa että ne on jotain 90-luvulla keksittyä. "I have a cunning plan" -Baldrick |
Rockster 27.05.2007 22:37:33 | |
---|
Noni. Nyt nää kiertopalkinnot ois tulossa Rocksteriltä mulle. Kyllä kyllä. Vielä kun joku ostaa nuo Tamat pois, niin pääsen toteuttamaan tämän yllätykseni :) Ostakaa loistosetti pois... "Nyt lähdetään Karalahdelle soittamaan rumpuja ja bassoa" -Jussi 69 houkutteli matkaansa Tavastialla. |
Rockster 27.05.2007 22:39:28 | |
---|
Toi vähän hämmästytti, että noissakin on valuvanteet. Mä oon elänyt tähän asti siinä olettamuksessa että ne on jotain 90-luvulla keksittyä. Ja on muuten komiammat nuo valuvanteet kuin 90-luvun ja sitä uudemmat :) "Myynnissä Tama Granstar miesten setti. 24,13,15 kokoonpanolla. Laita privaa jos kinnostaa ja katso torilta ilmoitus..." |
fox 28.05.2007 01:16:22 | |
---|
Loistavaa, sieltähän löyty just se mitä haettiinkin. Skannatukin tarpeeksi isolle resoluutiolle että pystyi zoomaamaan ja kuolaamaan yksityiskohtia. :) Toi vähän hämmästytti, että noissakin on valuvanteet. Mä oon elänyt tähän asti siinä olettamuksessa että ne on jotain 90-luvulla keksittyä. Mulla on 70-luvun B 303, valuvanteilla... ;) (ostettu toukokuussa -72) |
hollmi-5 28.05.2007 11:17:28 | |
---|
Mä oon elänyt tähän asti siinä olettamuksessa että ne on jotain 90-luvulla keksittyä. Taisi niitä olla jo 50-luvullakin Gretscheissä. En yllättyisi, vaikka olisi vanhempiakin valuvanteellisia rumpuja. Uusin keksintö taitaa olla rimms-tyyppinen ripustus vuodelta 1979, mutta merkittävimmät keksinnöt ovat sitä ennen lanseerattuja. Soundit, piuhat ja kajarit. |