Aihe: Rumpukamaa UK:sta
1 2 3
Bacchus
21.02.2009 15:34:32
Kailis: No jos tota osastoa haet, niin ainakin Sotaturistit näytelmässä Markku Maalismaa, Kristo Salminen ja Jussi Lehtonen vilauttaa.

Hohoo, kyllä mulle kelpaa ihan peniksetönkin näytelmä. Mitä suosittelet?
Legenda
21.02.2009 18:03:27
Kailis: Ahaa! Tätä voi säätää! (Veikko Honkanen Sotaturistit näytelmässä)

Josta tulikin mieleen että valituille ihmisille voisin tyrkkiä vapareita Kansallisteatteriin. Tai joutuu niistä jonkun nimellisen 5 euroa maksamaan.

En jaksa täältä asti lähteä mutta vie serkkutytölle terveisiä, on siellä töissä.
legenda on hyvä juoma!
Kailis
21.02.2009 18:45:02

Legenda: En jaksa täältä asti lähteä mutta vie serkkutytölle terveisiä, on siellä töissä.

Piäni on mualima. Minkä niminen ja mitä tekee?
Kailis
21.02.2009 18:46:21 (muokattu 21.02.2009 18:48:19)

Bacchus: Hohoo, kyllä mulle kelpaa ihan peniksetönkin näytelmä. Mitä suosittelet?

Tieteski Tuntematon sotilas ja Kaukana paha maailma ja Poltto sekä Tohtori Glas vois olla kans ehkä.

http://www.kansallisteatteri.fi/ohjelmisto/index.php
Legenda
21.02.2009 19:06:02
Kailis: Piäni on mualima. Minkä niminen ja mitä tekee?

En viitsi tässä mainita nimeä mutta tässa pari vihjettä; tumma, jumalaisen kaunis (tullut sukuunsa) näyttelijätär, elämänkummppani on suomen eturivin rumpaleita joko riittää?
legenda on hyvä juoma!
Kailis
21.02.2009 19:12:41

Legenda: En viitsi tässä mainita nimeä mutta tässa pari vihjettä; tumma, jumalaisen kaunis (tullut sukuunsa) näyttelijätär, elämänkummppani on suomen eturivin rumpaleita joko riittää?

Jouh. Vierailee täällä. Katsotaan uskallanko viedä terveisiä, semminkin kun kuulostaisi hassulta viedä LEGENDALTA terkkuja =D
Anna samasta suvusta on myös oikein nätti nainen. Miehensä soitti joskus silloisessa bändissä skebaa.
Legenda
21.02.2009 19:16:27
Kailis: Jouh. Vierailee täällä. Katsotaan uskallanko viedä terveisiä, semminkin kun kuulostaisi hassulta viedä LEGENDALTA terkkuja =D
Anna samasta suvusta on myös oikein nätti nainen. Miehensä soitti joskus silloisessa bändissä skebaa.

Väärä, mutta kaunis nainen hänkin! Esiintyy siinä Tauno Palon näytelmässä, en muista nimeä.
legenda on hyvä juoma!
Kailis
21.02.2009 19:20:41

Legenda: Väärä, mutta kaunis nainen hänkin! Esiintyy siinä Tauno Palon näytelmässä, en muista nimeä.

Nyt kilahti. Miehensähän tuli mun tekemän rundin jälkeen tän tunnetun kirjailija/muusikon bändiin =D
Legenda
21.02.2009 19:30:07
Kailis: Nyt kilahti. Miehensähän tuli mun tekemän rundin jälkeen tän tunnetun kirjailija/muusikon bändiin =D

Aivan, luulin sinun tarkoittavan tätä kuoppiksen exää..mutta älä sano legendalta terkkuja luultavasti ei tunnista!!!
legenda on hyvä juoma!
Kailis
21.02.2009 19:59:17

Legenda: Aivan, luulin sinun tarkoittavan tätä kuoppiksen exää..mutta älä sano legendalta terkkuja luultavasti ei tunnista!!!

Sitä tarkoitin ensin. Täällä on näköjään enemmänkin rumpaleiden muusia duunissa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)