Aihe: Ridea hommaamassa
1 2 3 4 5
vitikka
07.01.2008 18:53:54 (muokattu 07.01.2008 18:54:11)
Kyllähän tohon Tampereen Musaakiin niitä saa tilailtua... pitänee kysyä, jos sais iha pari erillistä peltiä testiin siihe ni vois sitte sen enempi itelle sopivan lunastaa. Taidan ottaa medium riden 20" ja medium crashin saman kokosena. Crashi melki lähtee jos siitä irtoo kellosoundia ees vähä.

:'''| ... hakeudun lähimään nurkkaan ja pistän tötteröhatun päähän!

Eipä siitä 20" crashista oikeen minkäänlaista kellosaundia irtoa. Tietysti, jos tarkoituksena on vedellä jotain kikkelijatsia, niin siihen tarkoitukseen kellosaundin voimakkuus voi niukinnaukin riittää. Kunnon naulaamiseen taas ei millään.
WyW
07.01.2008 22:13:32

Eipä siitä 20" crashista oikeen minkäänlaista kellosaundia irtoa. Tietysti, jos tarkoituksena on vedellä jotain kikkelijatsia, niin siihen tarkoitukseen kellosaundin voimakkuus voi niukinnaukin riittää. Kunnon naulaamiseen taas ei millään.

Jassoo.. mikäs Byzance ride sulla tua roikkuu? Jostain syystä nyt hirveästi kiinnostais hommata nimenomaan Byzance ride, vaikkei siinä vissiin mitään järkeä olekkaan yhden merkin perässä ravata.
The music of the future will not entertain - It's only meant to repress and neutralise your brain -> Pofony | last.fm
vitikka
08.01.2008 07:01:42
Jassoo.. mikäs Byzance ride sulla tua roikkuu? Jostain syystä nyt hirveästi kiinnostais hommata nimenomaan Byzance ride, vaikkei siinä vissiin mitään järkeä olekkaan yhden merkin perässä ravata.

Tällä hetkellä ei ole byssen rideä, siis vielä. Mulla on tuo 20" medium crash, josta äsken myös kommentoin. Ja tottakai kannattaa ravata yhden merkin perässä, kun kyseessä on Byzance :)
vitikka
08.01.2008 17:10:04
Kävin tuossa äsken testaamassa tuota Byzancen medium ridea. Olipas se ohut. Eli, sitä voi omien kokemuksien perusteella käyttää ihan hyvin isona crashina. Jotenkin tuntui jopa ohuemmalta, kuin oma 20" medium crash. Toisaalta siihen voi myös vaikuttaa hieman se, että testailin ensin 18" mb-20 medium-heavy crashia. Offtopiccina sen verran tuosta mb-20:stä, että se tarttui matkaan tuolta testireissulta.
Wildster
15.02.2008 21:06:42
hankin stagg dh- rm20b (ride medium 20" brilliant)

h. 225

ei helvetti tää on laatu ja hintansa veroinen!

älä hanki jos et kokeile!
Bacchus
16.02.2008 10:29:21
hankin stagg dh- rm20b (ride medium 20" brilliant)

h. 225

Aika kallis Staggin rideksi. Ostaisin mieluummin käytetyn Zildjianin K:n.
Kärsänpuolikas
16.02.2008 12:08:00

Itse olen tullut ko. Staggin kautta K:hon ja eipä Staggista samaan kastiin ole. Käytettynä tuohon hintaan saa pienen etsinnän jälkeen kyllä aika pitkälle haluamansa pellin..

Toki Staggissa on uudeksi hyvä hinta-laatusuhde.
korkuinen
wavelength
16.02.2008 12:41:06

Jostain syystä nyt hirveästi kiinnostais hommata nimenomaan Byzance ride, vaikkei siinä vissiin mitään järkeä olekkaan yhden merkin perässä ravata.

Itselläni on 20" Byzance thin ride, ja harvoinpa tuo on riden paikalta poistunut... Voin suositella, jos tykkäät tummasta soinnista.
En tiedä mistä puhun.
Bobana
16.02.2008 20:28:36

Tai Paisteen Signaturen...
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
markkuliini
17.02.2008 02:31:24

Tai Paisteen Signaturen...

Rideistä oli puhe, ei alasimista... :P
...kuvitellen että jokainen kuutio puuta tarkoitaa kissan päivät vitun pitkäksi ajaksi...
Jyyd
05.09.2008 07:53:58

Paiste 2002 Power Rideä olen itsekkin etsimässä nyt, vaikuttaa sopivalta rideltä minulle. Joko 20" tai 22". Torilta ei vielä ole napannut, ja uutenahan ton saisi ainakin soitin laineelta 290e, mutta vähän halvemmalla mieluummin ostaisin ja etsisin nyt käytetyistä ensin kun uutta rupean ostamaan.
Rockster
05.09.2008 08:40:25
Sabian-hiehenä hiven harmittaa, ettei ole löytynyt sopivaa ridea valikoimista. Hoidin itselleni Zildjian K Heavy riden, joka on kyllä aivan täydellinen.
"Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä."
natch
05.09.2008 09:50:51
Paiste 2002 Power Rideä olen itsekkin etsimässä nyt, vaikuttaa sopivalta rideltä minulle. Joko 20" tai 22". Torilta ei vielä ole napannut, ja uutenahan ton saisi ainakin soitin laineelta 290e, mutta vähän halvemmalla mieluummin ostaisin ja etsisin nyt käytetyistä ensin kun uutta rupean ostamaan.

Voin lämpimästi suositella, että hommaat Paiste Signature Reflector Power riden 22" jos olet power ridea hommaamassa. Itse omistan kyseisen kapistuksen enkä päivääkään ole katunut. Hintaahan sillä oli, mutta se on sivuseikka.
jtpennane
05.09.2008 10:19:21
Sabian-hiehenä hiven harmittaa, ettei ole löytynyt sopivaa ridea valikoimista. Hoidin itselleni Zildjian K Heavy riden, joka on kyllä aivan täydellinen.

Kohta sulla on K:ta koko kattaus... Hähää!
Mä tiedän missä sä asut!
Rockster
05.09.2008 10:34:18
Kohta sulla on K:ta koko kattaus... Hähää!

No niin, niin no. Vannomatta kyllä paras :D
"Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä."
jazzmies
05.09.2008 10:45:26
No niin, niin no. Vannomatta kyllä paras :D

HHX 21" Groove Ride?
Oiligi. Aaltonen elämä kans oikeesti kiinnosta. Ronnie Österberg. Muutenki mua kinnosta hirvesti tausta. Henkilökuva on tarkea. - Kailis 2008 -
KiiminkiJoe
05.09.2008 14:28:26 (muokattu 05.09.2008 14:29:12)
Ridet on kivoja. Postipoika kiikutti tiistaina 20" Paisteen 2002 mustaleima medium riden (iästä ei tarkkaa tietoa, sillä esim. cymbalholicin sarjanumerotulkintojen mukaan tätä peltiä ei ole koskaan tehtykkään). Hinta oli huikeat 50€ eli allekirjoittaneen hyvä tuuri ridemetsällä ei näytä loppuvan -> astetta paksummalle 20" K Ziljdjianille jäi aikoinaan hintaa 16 € isomman rumpukaupan yhteudessä.
naamio, naamio
Epämuusikko
05.09.2008 14:31:12
Ridet on kivoja. Postipoika kiikutti tiistaina 20" Paisteen 2002 mustaleima medium riden (iästä ei tarkkaa tietoa, sillä esim. cymbalholicin sarjanumerotulkintojen mukaan tätä peltiä ei ole koskaan tehtykkään). Hinta oli huikeat 50€ eli allekirjoittaneen hyvä tuuri ridemetsällä ei näytä loppuvan -> astetta paksummalle 20" K Ziljdjianille jäi aikoinaan hintaa 16 € isomman rumpukaupan yhteudessä.

Olin kirjoittamassa tähän että "homo", mutta kone ei antanut.
R.I.P Oksanen
Jyyd
05.09.2008 14:49:15

Voin lämpimästi suositella, että hommaat Paiste Signature Reflector Power riden 22" jos olet power ridea hommaamassa. Itse omistan kyseisen kapistuksen enkä päivääkään ole katunut. Hintaahan sillä oli, mutta se on sivuseikka.

No kyseinen pelti on tiedossa, taitaa Nicko Mcbrainiltakin tuo pelti löytyä, Powerslave edition vain on. Mutta tuo 2002 Power Ride on rahatilanteeseen katsoen sopiva pelti, toki jos 300e pintaan tai alle löytyy reflectori niin ostan pois, eipä noita ainakaan nyt torilta löydä.
Nolte
05.09.2008 15:05:31

Sika! ..........
meiän bändin paras rumpali, parhaimmistoa ainakin
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)