Aihe: F-musiikin Suuri Rumpupäivä
1 2 3 4
Zermi
09.04.2006 01:06:22
No voittiko kukaan mitään, siis kapuloiden lisäksi? ;)
volc
09.04.2006 10:40:13
Mä sain F-musiikista oikean alennuksen! Mukaan tarttui Yamahan DFP9410 tuplapedaali hintaan 296 € ja vielä kapulat päälle. T:llä sama 325 ja postikulut 20 €. En tunne hävinneeni - ennenkuin joku kertoo saaneensa jostain halvemmalla.
MJP
09.04.2006 12:33:08 (muokattu 09.04.2006 15:23:14)
Rami Eskelinen rulettaa!

Mahtava klinikka-shöy, Rami teki looppeja erilaisilla kapuloilla ja soundeilla ja kehitteli mahtavia rytmisiä ja melodisia mattoja. Supermusikaalista soittoa, aivan mahtavaa!
savopie
09.04.2006 13:05:41
Hmm.

Tätä naureskelin kans...
Pietu.
Peicco
09.04.2006 13:40:32
Mä sain F-musiikista oikean alennuksen! Mukaan tarttui Yamahan DFP9410 tuplapedaali hintaan 296 € ja vielä kapulat päälle. T:llä sama 325 ja postikulut 20 €. En tunne hävinneeni - ennenkuin joku kertoo saaneensa jostain halvemmalla.

Kun ostaa kaiken tavaran Thomannilta kaverin firman nimissä saa kaiken -22% (alv) halvemmalla... ;)
En koskaan unohda kasvoja, mutta teidän kohdallanne olen valmis tekemään poikkeuksen.
markkuliini
09.04.2006 13:49:27

Kun ostaa kaiken tavaran Thomannilta kaverin firman nimissä saa kaiken -22% (alv) halvemmalla... ;)

Kerro ihmeessä muitakin veronkiertovinkkejä.
www.vasamayhtye.com
volc
09.04.2006 14:01:02

Äkkiähän se tuli sieltä. Maksoin kympin liikaa. Kyllä harmittaa :-D

Mutta eipä tarvinnut odottaa ja aika on rah...
M.i.k.key
09.04.2006 14:17:29

Just, mutta kun tuntee kauppiaat niin saa vieläkin halvemmalla! HOHO!
Möllisty!
Youni
09.04.2006 14:33:54 (muokattu 09.04.2006 14:37:36)
Oli käymisen arvoista. Olen pitänyt Eskelistä beattiguruna, mutta osaahan se melkeinpä mitä vaan. Todella monipuolista soittoa, varsinkin se looppijuttu oli todella hieno. Rami nousi kyllä minun silmissäni kovimmaksi suomalaiseksi rumpaliksi. Olen jo Töykeiden levyllä ihastunut sen niiteillä terästetyn Sabian HH Flatriden soundiin, aivan uskomattoman hienon kuuloinen.

Miriin sitten hieman petyin. Kova jannu, mutta ei se sen soolo mikään musiikin ihme ollut. Hirveää tuplapedaalitomitykitystä, sitä kuulee jokaisella bläkkilevyllä jo tarpeeksi.

Mitä muuta jäi käteen? testasin ensimmäisen kerran sähkörumpuja. Taisivat olla Yamahan halvimmat. Niissähän on yksialueiset pädit, joten ei mikään suuri elämys. Ja ääni on aina samanlainen, vain volyymi vaihtelee. Hauskaa, kun krässiäkin soittaa tipillä ja siitä lähtevä ääni vastaa varrella reunaan-lyöntiä.

Ihastuin Oak Customeihin. Se punainen läpikuultava setti, hienon kuuloinen. Varsinkin 14" x 7" snaren saundi oli todella hieno. Muita mukavia saundeja olivat Vaultit, AA 6,5" splash, O-Zone crash ja joku Signature Crash, minkä malli jäi epäselväksi.

E: Jos jollain sattui digikamera mukaan, niin olisi kiva saada kuvia. Itse en tajunnut ottaa.
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat
Rockster
09.04.2006 15:12:19

Ja jos isä omistaa liikeen niin saa kaikki ilmaiseksi :)
"Alle 18-tuumaiset on splasheja, paitsi haikat!"
Niskamies
09.04.2006 22:59:34

Toi on niinkun ikäänkuin laitonta.
More is more.
Kärsänpuolikas
09.04.2006 23:02:21

Verottaja ei tykkää..:P
Kaikki sienet ovat syötäviä. Toiset vain kerran.
Myggan
09.04.2006 23:24:46

100% komp!
Möllisty
wavelength
10.04.2006 00:05:04

Kun imuroi kaikki musiikkinsa, leffansa, ohjelmansa ja pelinsä netistä, saa 100% halvemmalla. ;)
En tiedä mistä puhun.
Peicco
10.04.2006 08:49:36

Kenen taholta ja missä vaiheessa? Yhtiö saa ostaa irtainta omaisuutta ilman alvia ja saa mielestäni antaa sen kenen tahansa käytöön. Jos tähän on joku kieltävä rajoitus, kerro ihmeessä. Periaatteessa kaverin firma omistaa firman nimiin hankitut instrumentit. Joo, riskihän on siinä, että firma kaatuu ja velkojat haluaa omansa pois jolloin irtaimisto on realisoitava.
En koskaan unohda kasvoja, mutta teidän kohdallanne olen valmis tekemään poikkeuksen.
CD
10.04.2006 09:13:37
Jos firrman hankinta menee yksityiseen käyttöön, niin hankinta ei ole verovähennyskelpoinen.
hollmi-5
10.04.2006 09:20:35
Jos on musiikilla ansaittua tuloa, saa laitteet ja tarvikkeet vähentää verotuksessa. Silloin se alv-vähennyskin on vähemmän, kuin verovähennyksestä saatu hyöty.
http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm
Peicco
10.04.2006 09:23:33
Jos firrman hankinta menee yksityiseen käyttöön, niin hankinta ei ole verovähennyskelpoinen.

Kuinka tätä käytännössä valvotaan? Kuinka verottaja siis kontrolloi ettei yrittäjän hankkimaa irtaimistoa (esim. instrumentit) ei käytetä muusiikinopettamisen ulkopuoliseen toimintaan eli yksityiseen harrastamiseen?

Tai sen, että vaateliikkeen omistaja ei siirrä osaa verottomana maahantuoduista a kengistä ja muista vaatteista perheen käyttöön?

Esimerkkejä löytyy varmasti ihan järkyttävät määrät.
CD
10.04.2006 09:28:04
Ei sitä varsinaisesti valvotakaan. Yrittäjän verotus perustuu aika pitkälle itsetehtyihin veroilmoituksiin. Jos verottaja tekee pistotarkistuksen, silloin pitää olla näyttöä että firman omaan käyttöön hankitut tuotteet ovat myös olleet omassa käytössä.
markkuliini
10.04.2006 09:31:54

Kuinka tätä käytännössä valvotaan? Kuinka verottaja siis kontrolloi ettei yrittäjän hankkimaa irtaimistoa (esim. instrumentit) ei käytetä muusiikinopettamisen ulkopuoliseen toimintaan eli yksityiseen harrastamiseen?

Tai sen, että vaateliikkeen omistaja ei siirrä osaa verottomana maahantuoduista a kengistä ja muista vaatteista perheen käyttöön?

Esimerkkejä löytyy varmasti ihan järkyttävät määrät.

Eihän laittomuus ja sen valvominen olekaan sama asia. Ei asiaa juuri käytännössä valvotakaan, mutta verotarkastuksen sattuessa yrittäjän kohdalle tulee ongelmia.

Esimerkkejä löytyy varmasti paljon, mutta ei se tee siitä sen laillisempaa.
www.vasamayhtye.com
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)