Aihe: Mistä aloittaa?
1 2 3
Akahito
27.02.2006 23:35:51

Loistoidea !! Mä ilmoittaudun suur - Helsingin alueelle.

Lisää vapaaehtoisia?

Määki Turun alueella kernaasti.
"Viiskytluvun kerrostalot tekee jostain syystä hyvän olon, niiden rappukäytävien viileys; Miksi mä lähtisin täältä?"
Alpha
27.02.2006 23:45:33
Määki Turun alueella kernaasti.

Juups. Ajattelin vain, että varmaan olisi paras tuolla tavalla tehdä, kuten on tuolla "Aloittelijat"-palstalla. Mutta ongelmaksi saattaa nousta se hirveä pikaviestien määrä.
Akahito
28.02.2006 01:53:45

Juups. Ajattelin vain, että varmaan olisi paras tuolla tavalla tehdä, kuten on tuolla "Aloittelijat"-palstalla. Mutta ongelmaksi saattaa nousta se hirveä pikaviestien määrä.

Tehdäänkö sitte niin vaikka että vain suorat yhteydenotot huomioidaan :D Eli puhelimella/sähköpostilla jne.
"Viiskytluvun kerrostalot tekee jostain syystä hyvän olon, niiden rappukäytävien viileys; Miksi mä lähtisin täältä?"
Alpha
28.02.2006 04:46:27 (muokattu 28.02.2006 05:38:48)
Tehdäänkö sitte niin vaikka että vain suorat yhteydenotot huomioidaan :D Eli puhelimella/sähköpostilla jne.

Eiku mää vaan aattelin, että...tai no joo...

Vois oikeestaan olla parempi, että pikaviesteilläkin voi ottaa yhteyttä. Varmaan monille helpompaakin sillä tavalla...
moderndrummer88
28.02.2006 08:37:48
meikäläiselle on jo jonkin verran tuota kamatietoutta imeytynyt m.netin kautta että iisalmen alueelta ilmoittautuu vapaaehtoinen, täällä tosin ei varmaan paljoa rumpaleita ole mutta kuitenkin
"Music is great but I dont like that "wäkä wäkä" thing." - jonsku1
Shitmanek
28.02.2006 16:36:22
meikäläiselle on jo jonkin verran tuota kamatietoutta imeytynyt m.netin kautta että iisalmen alueelta ilmoittautuu vapaaehtoinen, täällä tosin ei varmaan paljoa rumpaleita ole mutta kuitenkin

Njoo, minä voin myös ilmoittautua Someron suunnalta, kai minä edes pikkuisen tiedän :)
"TÖ MOOR AI INTERÄKT VIT PIIPOUL, TE MOOR AI LÖÖRN" -T 101 Käy täällä jos asut Salon seudulla: Salon Seudun Bändit
mr_b
28.02.2006 16:41:20

No kyllähän se selitys löytyi, kun osasi etsiä...

Minä olin myös hiukan huuli pyöreänä. Aluksi...
Chicks dig dig d-i-g dig dig metaphors.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)