ToMi88 06.12.2005 21:56:10 | |
---|
No mä en oo saanu kun virpankalvon paskaksi, sen soitin ihan loppuun.. Sekin ihmetyttää, että miten jotkut saa niitä peltejä paskaksi jatkuvalla syötöllä... |
Alpha 06.12.2005 22:04:03 | |
---|
Eikös siitä tule vain yksi kappale, sitten halkaisija on liian pieni? Mutta jos ajatellaan koko settiä, niin siitähän tulee melkein joka pönttöön dempit. |
Paas 06.12.2005 22:13:45 | |
---|
Mikähän siinä on, että meikäläisellä ei oo ikinä menny basarinkalvo hajalle? Poljen kyllä kuin "heikkopää", mutta ehjänä on pysyny! Tietty hyvä niin, mut ihmettelenpä vaan, että miten te niitä oikein hajotatte?!?! Mulla ei ole kans koskaan kalvo hajonnut. Tosin menevät vaihtoon sen verran aikaisessa vaiheessa ettei senkään takia kyllä pääse rikkoontumaan. The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
miscage 06.12.2005 22:18:10 | |
---|
No mä en oo saanu kun virpankalvon paskaksi, sen soitin ihan loppuun.. Sekin ihmetyttää, että miten jotkut saa niitä peltejä paskaksi jatkuvalla syötöllä... Mikä on jatkuva syöttö? Mä hajotan peltejä ihan liikaa, lyöntitekniikka on vaan päin helvettiä. Ollut sen verran vähän aikaa treenata yksin (tai no en tiedä onko ajasta ollut kysymys) niin ei tuota lyöntitekniikkaa ole tullut treenattua. Bänditreeneissä sitten sitä ei tule ajateltua. Pakkohan se on alkaa opettelemaan, rahat loppuu h`atana. -Meinasitko mennä käymään?
-No en vitussa! Sielt tulee nahkaa!!! |
Mr. Morrow 06.12.2005 22:21:18 | |
---|
kun mulla särkyy bassarin kalvoja todella usein? Mulla on Tama Rockstarit ja pedaalina on settiin kuuluneen pedaalin tuplaverio, eli perus-Tama. Mietin että olenkohan mä pitänyt kalvoa kalvoa liian löysällä/kireällä? Mistä kummasta tämä johtuu, vituttaa kun bassarikalvot on kalliita. Tuohon viimeiseen lauseeseen viitaten... Osta multa pari 22" Evans G2:sta! Kummatkin Evansin mustilla lätkillä. Toisessa tuplalätkä, toisessa sinkku. Nyt lähtis kuule halvalla!! ..ja pikaviestillä tavottaapi. Yhteinen kohtalomme on verinen, mutta veri on vieraan... |
wavelength 06.12.2005 22:34:24 (muokattu 06.12.2005 22:35:48) | |
---|
Älytöntä. Itselläni on kolmatta vuotta sama vanha kalvo kiinni bassorummussa, enkä edes tiedä, miten kauan se on ollut käytössä ennen kuin kyseisen rummun kalvoineen ostin. Kalvo on kokenut ensimmäisten soittopäivieni väkivaltaiset runttaukset ja tuplabassarointiyritelmät, mutta tekniikkani kehittyessä se on päässyt nauttimaan myös suloisen pompun touchista. Kalvo on siis Remo clear Ambassador, josta löytyy botnea vielä näidenkin vuosien jälkeen. EDIT: Vireitäkin olen vaihdellut ylilöysästä ylikireään. Se vaan kestää ja kestää. En tiedä mistä puhun. |
Epämuusikko 06.12.2005 22:40:44 | |
---|
Itellä ei nuo evansin lätkät kestäny ku rielun viikon ennen ku oli läpi asti.. Tosihan on ettei ne vaikuta saundiin niin paljo mutta eipä noista tuntunut kovin pitkäaikaista iloakaan olevan.. Soitatko Iron Cobran nuijat väärinpäin? Ei ymmärrä... "It's hard to have a relationship in this business, man. You're always travelling, keeping weird hours, you know. It's gonna take a very special woman, you know....
or a bunch of average ones". -Bill Hicks |
wavelength 06.12.2005 22:45:02 | |
---|
"Mitkä nuijat? Tässä on vaan tämmöiset metallitikut..." En tiedä mistä puhun. |
Paas 06.12.2005 23:04:13 | |
---|
Soitatko Iron Cobran nuijat väärinpäin? Ei ymmärrä... Ne iron cobran huopanuijat kuluttaa sitä evansin lätkää yllättävän paljon. Vaikuttaa siltä että muovisilla tai puisilla nuijilla ketäisi jopa pidempään. Jotenkin sen lätkän koostumus on sellanen outo että ne huopanuijat syö sitä. :/ The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
Epämuusikko 06.12.2005 23:21:45 | |
---|
Ne iron cobran huopanuijat kuluttaa sitä evansin lätkää yllättävän paljon. Vaikuttaa siltä että muovisilla tai puisilla nuijilla ketäisi jopa pidempään. Jotenkin sen lätkän koostumus on sellanen outo että ne huopanuijat syö sitä. :/ Mulla on ollut Evansin lätkä, DW:n perusnuijat muovipuoli edellä tullut potkittua. Hyvin on kestänyt. "It's hard to have a relationship in this business, man. You're always travelling, keeping weird hours, you know. It's gonna take a very special woman, you know....
or a bunch of average ones". -Bill Hicks |
ToMi88 07.12.2005 10:19:33 (muokattu 07.12.2005 10:20:20) | |
---|
Mikä on jatkuva syöttö? = jatkuvasti |
ddrum54 07.12.2005 10:44:25 | |
---|
Mikähän siinä on, että meikäläisellä ei oo ikinä menny basarinkalvo hajalle? Poljen kyllä kuin "heikkopää", mutta ehjänä on pysyny! Tietty hyvä niin, mut ihmettelenpä vaan, että miten te niitä oikein hajotatte?!?! Samaa vikaa täälläkinpäin. Mulla taitaa olla vaan heikot jalat. Perhana, mä alan soittaa seisten ja runttaan kaikki 125kg pedalille, niin eiköhän tokene. Nojoo, mulla on aina ollut ihan huopanuija vaan, ilman vahvikelätkiä. Basari on kyllä semmoisessa vireessä, että kyllä kuuluu ilman runttaustakin. Batterkalvokaan ei ole ihan löysimmässä mahdollisessa vireessä. Saattaa tuokin jotain vaikuttaa kestävyyteen. Ainakin tomikalvot menee nopeasti kuopille, jos on liian löysä vire. 2`n 4 |
lkx 07.12.2005 12:01:11 | |
---|
Ne iron cobran huopanuijat kuluttaa sitä evansin lätkää yllättävän paljon. Vaikuttaa siltä että muovisilla tai puisilla nuijilla ketäisi jopa pidempään. Iron cobra, muovisilla (tai mitkä kumiset ne on), ja hyvin kestää. Hilfe! Ich bin ein Fisch. |
Danko 07.12.2005 15:45:21 | |
---|
Evansin huopalätkä kului mullakin EQ2:sta IC:n huopanuijalla hälyttävän äkkiä. Remon Falam Slamit on silti kestäneet, ja Yamahan bassarissa mulla on ollut sama Powerstroke 3 jo 5 vuotta. q: polyethylene does not ever disappear it is highly flammable. romantikkoitkijät #37 |
Saukki 07.12.2005 17:01:35 | |
---|
Mulla kului myös Evanssin lätkä DW:n perus huopanuijilla varsin nopeasti. Eli huopanuijat syö Evansin lätkiä! |
Migo 07.12.2005 17:07:07 | |
---|
Mulla kului myös Evanssin lätkä DW:n perus huopanuijilla varsin nopeasti. Eli huopanuijat syö Evansin lätkiä! Niinhän ne syö, minullakin on ollut toi evanssin lätkä ja kuluu vähän liiankin nopeaan. Tykkään soittaa soittimilla. |
Paas 07.12.2005 17:23:18 | |
---|
No tässähän on nyt tullut vahvistusta mun hypoteesille tuosta evansin lätkästä. Se ei tykkää huopanuijista(kiinteistä kovista huopanuijista). Muunlaisilla nuijilla toimii paremmin. The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
Mr. Morrow 07.12.2005 17:40:03 | |
---|
Mulla on noissa kalvoissa, mitä tossa kaupittelinkin, kummassakin Evansin lätkät ja entisissä pedaaleissa (Yamaha) oli huopanuijat, eikä lätkät tykänny yhtään huonoo.. hmh.. mitämitämitä? Yhteinen kohtalomme on verinen, mutta veri on vieraan... |
Paas 07.12.2005 18:53:39 | |
---|
Mulla on noissa kalvoissa, mitä tossa kaupittelinkin, kummassakin Evansin lätkät ja entisissä pedaaleissa (Yamaha) oli huopanuijat, eikä lätkät tykänny yhtään huonoo.. hmh.. mitämitämitä? Kai sä olet sitten vaan jotenkin outo. :) Poikkeus vahvistaa säännön(ihan perseestä tämäkin sanonta). The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
HeavyManDrummer 07.12.2005 19:05:33 | |
---|
Munkin pitäis tuollaset lätkät ostaa, ostin sinkku lätkän mutta ei se oikein toimi niinku pitää :D Lyhyestä virsi kaunis. |