Aihe: pidemmän päälle väsyminen
1 2 3
rm_wispila
30.09.2005 13:25:58
Näin. Sopii hienosti topicciin Pidemmän päälle väsyminen
Kapulakieli = rumpalien oma kieli.
the_anaster
30.09.2005 13:29:40
jeap enkös vain nerokaasti suunnitellut :P
wavelength
30.09.2005 18:30:19

jeap enkös vain nerokaasti suunnitellut :P

You had a cunning plan!
En tiedä mistä puhun.
Joustinpatja
30.09.2005 20:13:37
Pistäs päivän ohjelmaa, ku kiinnostaa mitä eri treenejä jaksaa vetää 6h päivässä.

Jos sitä itekki innostus treenamaan kunnolla niin pääsis ehkä bändiiki....Ellen sitte perusta Metallicaa.

(saatinpa larssi mukaan viel enne lukkoo)
The Beast
01.10.2005 01:16:44

Pieni kina tekee aina hyvää! Kun on keskustelupalstoista kyse niin sit kans keskustellaan. Lars. Minä ainakin tykkään että välillä ottaan yhteen, sillä näiden juttujen lueskelu enmpi viihdettä kun musiikillisen tietämyksen ruokkimista....sitäkin kyllä tietysti siinä sivussa.
Mutta edelliseen nyt vielä palatekseni. Tuli ny vähän turhaan mollattua Ringoo ja Kaasua koska itsekkin olen enemmän suoremman soiton kannattaja kun show-of kikailun. Ja täsä se mun pointti tulikin: Ei tarvii esim.aloittelijoille uskotella, että ilman 6 tunnin reenailuja ei ole mitään asiaa huipulle. Huipulle pääsyyn (jos tässä nyt tarkoitettiin sitä kuuluisuutta) ei mennä pelkällä treenauksella. Usein ei vaikuta miten hyvin sä soitat, vaan miten hyvältä sä näytät kun sä soitat. Tavallinen juntti ei paljoo perusta tai hiffaa jos rumpali osaa miljoonia tekniikoita, komppeja ja osaa luovasti improvisoida ym.ym. Vaan ne diggaa sitten kun sä pyörittelet palavia rumpukapuloita varpaillas katosta roikkuen pää alaspäin, tän jälkeen sä vedät peruskomppia yleisö kattoo et "vittu kun on hyvä rumpali". See what I mean?
Muusikoiden.net?!? V*ttu että mä oon taas väärässä mestassa...
Joustinpatja
01.10.2005 10:15:17
Usein ei vaikuta miten hyvin sä soitat, vaan miten hyvältä sä näytät kun sä soitat. Tavallinen juntti ei paljoo perusta tai hiffaa jos rumpali osaa miljoonia tekniikoita, komppeja ja osaa luovasti improvisoida ym.ym. Vaan ne diggaa sitten kun sä pyörittelet palavia rumpukapuloita varpaillas katosta roikkuen pää alaspäin, tän jälkeen sä vedät peruskomppia yleisö kattoo et "vittu kun on hyvä rumpali". See what I mean?

Niin, yleisön mielestä joka ei tiedä yhtään mitään rummuttamisesta.
Siis en kiistä että tuolla tavalla voisi päästä kuuluisuuteen ilman hyvää tekniikkaakin, mutta jos tahtoo oikeasti olla hyvä rumpali niin kyllä se paljo treenaus on aika must. Tuosta tulee mieleen vähän itsensä huijaaminen :P

Itelleni kyllä on tuntunu 6h ihan mahottomalta, hyvä jos 2h ilman kyllästymistä.

Mieluummin arvostusta rumpaleilta kuin niiltä jotka eivät rumpujen soitosta mitään tajua.
wavelength
01.10.2005 16:02:24

Mieluummin arvostusta rumpaleilta kuin niiltä jotka eivät rumpujen soitosta mitään tajua.

Väärin -- siis minun mielestäni. Tässä mennään hyvin herkästi "onpas tuolla lyömäsoitintaiteilijalla tosi svengaavat kvintolit ja septolit"-osastolle. Kyllä se on hienompaa, kun oma biitti (muun bändin ohella) saa yleisön perseet heilumaan.
En tiedä mistä puhun.
Glenfiddich
01.10.2005 16:27:03
Asia mitä monet ei tunnu tajuavan on se että jos rumpali soittaa biittikomppia bändissä jossa kikkailulle ei ole tarvetta tai,,,se on jopa kiellettyä, nii häntä pidetään kenties huonona rumpalina. Tai yksinkertaisena. Kansa on tyhmää, se on huomattu. Ei yleisö tajua juurikaan mitä on hyvä rumpalointi...Mielestäni Se on edelleen se musaa musan ehdoilla.

Ja kun PETO otti puheeksi kaasun, en voi olla sanomatta että oletkos kuunnellut Kyyriaa?? Kaasun on pirun kova rumpali mutta kun hän nyt sattuu soittamaan yhtyeessä jossa Ville on tärkeämpi. Ja en tosiaan olisi huolissani jos väsähtäisin kuuden tunnin reenaamisen jälkeen! Olettekos sitten tyytyväisiä jos pääsettekin opistoon mutta kavereita ei olisi eikä tulisi....hihiiii
"Ei hevarit oo kovia tappelijoita."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)