hansakemanelius 20.01.2010 21:10:13 | |
---|
M. Kekki: Thanks! Täytyy tyrkätä meiliä. Josko tuo varsi olisi putkeltaan yhteensopiva Yamahan rautojen kanssa. Osta sitten mieluummin Yamahan oma armi: http://www.thomann.de/fi/yamaha_cl940la_tomhalter.htmFasulta löytyy myös. Itse ostin sieltä viime viikolla tuollaisen. Jos maitua haluat, älä orota, jotta lehemä koputtaa ovelle. |
M. Kekki 20.01.2010 21:22:36 | |
---|
hansakemanelius: Osta sitten mieluummin Yamahan oma armi: http://www.thomann.de/fi/yamaha_cl940la_tomhalter.htm Fasulta löytyy myös. Itse ostin sieltä viime viikolla tuollaisen. Jammun armeja kyllä löytyy, mutta nyt on tarkoitus tehdä 70's Premiereihin keikkakelpoinen tomiripustus. Tosin täytyy vielä tsekata L-raudan halkaisia varmasti oikeaksi. Ei surkutella vaan tehdään! |
hansakemanelius 20.01.2010 22:30:32 (muokattu 20.01.2010 22:31:43) | |
---|
hollmi-5: Pane alakalvo 150-asteiseen uuniin pariksi minuutiksi, kunnes rypyt oikenevat. Sitten voit käyttää sitä alakalvona. Kokeilin ohjetta ja panin venyneen Ambassador-alakalvon pariksi minuutiksi uuniin ja siitähän tuli uudenveroinen. Pistin sen Slingerlandin virveliin joka soi kyllä mahtavasti nyt kun siinä on Aquarian Modern Vintage päällä ja uudistettu Ambassador alla. Kannatti Amerikoista huudella. Carmine Appicen nimmari-kalvon pistin kaappiin odottamaan parempia aikoja. Jos maitua haluat, älä orota, jotta lehemä koputtaa ovelle. |
BanZai88 27.01.2010 19:39:27 | |
---|
Hei, pikainen kysymys! Mahtuuko tomien hardcaselaatikot pakkaamaan toistensa sisään? Esim siis 10" menisi 12" laatikon sisään ja ne taas menisivät 14" lootaan? Ja sitten, että mahtuuko 10" tai 12" hardcase kotelo 14"x14" tomin rungon sisään? Pitäisi saada pakattua mahdollisimman pieneen tilaan / mahdollisimman vähäiseen laatikkomäärään tämmöinen setti: 10x8tt, 12x8tt, 14x14tt, 16x14tt, 22x18bd, 14sn ja pehmeä peltikassi. Basarille on pehmeä pussi ja tomit & snare hardcaseilla. Kellään hyviä ideoita? |
wavelength 27.01.2010 20:19:15 | |
---|
BanZai88: Pitäisi saada pakattua mahdollisimman pieneen tilaan / mahdollisimman vähäiseen laatikkomäärään tämmöinen setti: 10x8tt, 12x8tt, 14x14tt, 16x14tt, 22x18bd, 14sn ja pehmeä peltikassi. Basarille on pehmeä pussi ja tomit & snare hardcaseilla. Kellään hyviä ideoita? Kannuista kaikki metalliosat irti ja rungot sisäkkäin. Pitäisi mahtua bassorummun keissiin, mutta siitä tulee kyllä pirun painava! Myytävänä Jackson PS4 -sähkökitara. |
markkuliini 27.01.2010 20:41:52 | |
---|
BanZai88: Hei, pikainen kysymys! Mahtuuko tomien hardcaselaatikot pakkaamaan toistensa sisään? Esim siis 10" menisi 12" laatikon sisään ja ne taas menisivät 14" lootaan? Tähän vastaan kokemuksesta kyllä. Jupi57: Yrität välttää jälki-istuntoa,
kaltaisesi pikkuhitlerit pistän ojennukseen oikeasssa elämässä alta aikayksikön. |
JGroover 27.01.2010 21:27:47 (muokattu 27.01.2010 21:29:16) | |
---|
markkuliini: Tähän vastaan kokemuksesta kyllä. ...ja niiden sisällää on uusia keisejää ja niiden sisällää on uusia keisejää ja niiden sisällää on uusia keisejää ja niiden sis... Gewan SPS sarja on muuten mitä täydellisin, mut ton ominaisuuden puute kyllä harmittaa. Jos on tuumakoossa kaks väliä, niin eivät mee sisäkkäin paitsi väkivalloin. Rough'n tough. Tä? |
totomiettinen 27.01.2010 22:19:55 | |
---|
JGroover: ...ja niiden sisällää on uusia keisejää ja niiden sisällää on uusia keisejää ja niiden sisällää on uusia keisejää ja niiden sis... Gewan SPS sarja on muuten mitä täydellisin, mut ton ominaisuuden puute kyllä harmittaa. Jos on tuumakoossa kaks väliä, niin eivät mee sisäkkäin paitsi väkivalloin. Pakko kommentoida tähän, että SPS:n hardware-keissi oli pettymys. Iso se on, sinne kyllä mahtuu, mutta pyörät putos heti alkuunsa johonki oven kynnykseen. Mikähän ois semmonen iso ja kestävä hw-keissi? Semmonen, että mahtuu satulapenkit ja kaikki sinne. -I like my sugar with coffee and cream- |
markkuliini 27.01.2010 22:26:55 (muokattu 27.01.2010 22:56:22) | |
---|
totomiettinen: Pakko kommentoida tähän, että SPS:n hardware-keissi oli pettymys. Iso se on, sinne kyllä mahtuu, mutta pyörät putos heti alkuunsa johonki oven kynnykseen. Mikähän ois semmonen iso ja kestävä hw-keissi? Semmonen, että mahtuu satulapenkit ja kaikki sinne. Mulla on tällainen. Tuonne mahtuu satulapenkki, telineet, sun muuta. Mulla on siellä esim. tomien varakalvot, pieni mikserisalkku jne. Suosittelen. Jupi57: Yrität välttää jälki-istuntoa,
kaltaisesi pikkuhitlerit pistän ojennukseen oikeasssa elämässä alta aikayksikön. |
totomiettinen 27.01.2010 22:29:06 (muokattu 27.01.2010 22:29:38) | |
---|
markkuliini: Mulla on tällainen. Tuonne mahtuu satulapenkki, telineet, sun muuta. Mulla on siellä esim. tomien varakalvot, pieni mikserisalkku jne. Suosittelen. Jaa, että millainen? Jos merkkiä ja mallia kehtaa kysyä. :) -I like my sugar with coffee and cream- |
hansakemanelius 27.01.2010 22:29:54 | |
---|
totomiettinen: Jaa, että millainen? Jos merkkiä ja mallia kehtaa kysyä? :) Täällä on tänään ajatusten lukijain kerho koolla..... Jos maitua haluat, älä orota, jotta lehemä koputtaa ovelle. |
hollmi-5 27.01.2010 22:30:07 (muokattu 27.01.2010 22:30:38) | |
---|
totomiettinen: Jaa, että millainen? Jos merkkiä ja mallia kehtaa kysyä. :) Olisiko Gewan SPS hardwarecase? Soundit, piuhat ja kajarit. |
totomiettinen 27.01.2010 22:31:21 | |
---|
hollmi-5: Olisiko Gewan SPS hardwarecase? Jos yhtään luit aikaisempia viestejä, niin mulla juuri tuosta SPS:stä kokemusta on. -I like my sugar with coffee and cream- |
JGroover 27.01.2010 22:31:49 | |
---|
totomiettinen: Pakko kommentoida tähän, että SPS:n hardware-keissi oli pettymys. Iso se on, sinne kyllä mahtuu, mutta pyörät putos heti alkuunsa johonki oven kynnykseen. Mikähän ois semmonen iso ja kestävä hw-keissi? Semmonen, että mahtuu satulapenkit ja kaikki sinne. No mulla on itseasiassa SPS:ää pelkille pöntöille, 10", 12", 16", 22" ja 2x 14". Tosta hw-casesta ei oo kokemusta. Hw mulla menee tällä erää Gewa Line ruumispussissa ja innolla odottelen koska kantokahvat pettää. Sen verran heppoiselta näyttää ja tuntuu. Joskus on oli armoton kiire saada josta säkki, niin tuo Line oli nopeimmin saatavilla. Ja olihan se halpakin, ei siinä mitään. Satulapenkin mahtuminen olis kyllä hyvä. Tai menee se tonne Lineen, mut änkeä saa. Mut onpa hyvä tietää ettei sitä SPS:ää kannata ainakaan hommata.. Rough'n tough. Tä? |
JGroover 27.01.2010 22:36:06 (muokattu 27.01.2010 22:39:49) | |
---|
markkuliini: Mulla on tällainen. Tuonne mahtuu satulapenkki, telineet, sun muuta. Mulla on siellä esim. tomien varakalvot, pieni mikserisalkku jne. Suosittelen. Joo, pistäs linkkiä ja päästä meidät jännityksestä. :) E: hansakemanelius: Täällä on tänään ajatusten lukijain kerho koolla..... Ai niin olikin joo... Rough'n tough. Tä? |
markkuliini 27.01.2010 22:56:29 | |
---|
Jupi57: Yrität välttää jälki-istuntoa,
JGroover 27.01.2010 23:06:37 | |
---|
Rough'n tough. Tä? |
markkuliini 27.01.2010 23:26:12 | |
---|
JGroover: Onpa sillä hintaa ainakin! Tossa olis kyllä ainesta.. tosi monikäyttönen.. Onko pahaa sanottavaa? Ajattelin ostaa kerralla kunnollisen. Elinikäisen takuunhan Skb tuolle lupaa jos jotain hajoaa. Mielummin maksan kerran vähän enemmän, kun useasti vähemmän. Noista putoavista renkaista olen kuullut (ja pyörättömiä paljon nähnyt) myös Hardcasen osalta. Tuo Skb:han on todella jykevää tekoa, eikä siinä ole typeriä saranoita (jotka hajoavat takuulla tuossa käytössä). Ei ole ollut mitään valittamista. No yksi pieni juttu. Toisessa päädyssä ei ole kahvaa. Molemmilla sivuilla tosin on kaksikin kappaletta. Tämä haittaa vain jos pitää saada kahden hengen voimin ahtaaseen väliin case vaakatasossa ja sivuilta ei mahdu ottamaan kiinni. Mutta ei muuta. Jupi57: Yrität välttää jälki-istuntoa,
tml 28.01.2010 09:37:09 | |
---|
BanZai88: Ja sitten, että mahtuuko 10" tai 12" hardcase kotelo 14"x14" tomin rungon sisään? 12" tomi ei mahdu 14" rungon sisään ilman hardwaren riisumista ja kotelohan on rumpua isompi (toivottavasti). Kotelot ei myöskään ole pyöreitä, joten veikkaisin että 10" hardcase mahtuu vasta 16" rungon sisään (jos siihenkään). |
Bobana 28.01.2010 11:13:17 | |
---|
Huttusen "laatulaukut" mahtuu myös sisäkkäin. Tosin omieni kohdalla siitä ei ole hyötyä kun kahvasta nostaa niin se sisempi pirulainen valahtaa "pohjasta" ulos. Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |