batvik 26.03.2008 20:08:03 | |
---|
elikäs heppu, jolta snaren ostin vakuutti, että se on orginaali kooltaan 14x6,5.... olkoon se sit mikä hyvänsä, niin kyllähän onkin soundi kohdallaan :) live die & fast young!!! |
fifehole 26.03.2008 20:09:49 | |
---|
elikäs heppu, jolta snaren ostin vakuutti, että se on orginaali kooltaan 14x6,5.... olkoon se sit mikä hyvänsä, niin kyllähän onkin soundi kohdallaan :) Sen uskon. Mutta ei se sun valssimeininkiin sovi, anna se mulle! ;) Head for an eye |
RstoU 26.03.2008 20:10:25 | |
---|
Sen uskon. Mutta ei se sun valssimeininkiin sovi, anna se mulle! ;) Batvikilla on muutenkin huomattavan valssit kannut. :) Punainen saartaja saartaa kirkon, vie kellot, tuo valtavan pimpparaudan. |
hollmi-5 26.03.2008 20:56:18 | |
---|
Eikös classic coliseum ole se malli jossa on slotted shell mielestäni? Se oli Slotted Coliseum Series, jota sai P-85 tai P-87 (Classic) -nostajalla. Mallinumeron perään kun laittoi Y:n, sai valuvanteet. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Arska_L 26.03.2008 21:07:03 | |
---|
En tiedä tuliko oikealle alueelle, mutta asia liittyy kamaan sekä rumpuihin. Eli hintahaarukassa 100-200e (uutena) minkälaisia suljettuja kuulokkeita suosittelisitte ns."studiokäyttöön"? Kuulokkeiden tulisi olla hyvin eristävät (ei minkäänlaista Peltor-efektiä), mukavat ja käyttökelpoiset erityisesti rumpujen soittoon klikin, levyjen tai vaikkapa muiden raitojen kanssa. |
Nolte 26.03.2008 21:33:46 | |
---|
En tiedä tuliko oikealle alueelle, mutta asia liittyy kamaan sekä rumpuihin. Eli hintahaarukassa 100-200e (uutena) minkälaisia suljettuja kuulokkeita suosittelisitte ns."studiokäyttöön"? Kuulokkeiden tulisi olla hyvin eristävät (ei minkäänlaista Peltor-efektiä), mukavat ja käyttökelpoiset erityisesti rumpujen soittoon klikin, levyjen tai vaikkapa muiden raitojen kanssa. Etusivulla oli tämä: http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=30&t=162176 nxvbvkjhuerghbxn3579328!!! |
Deino 27.03.2008 22:10:34 (muokattu 27.03.2008 22:11:14) | |
---|
Oliko se niin, että Paiste 2002:t tehtiin koneella, että jokainen yksilö on samanlainen = uskaltaa ostaa sokkona? Tarvitsen nimittäin uuden crashin kun Amun crashini tekee kuolemaa... |
fifehole 27.03.2008 22:12:33 | |
---|
Oliko se niin, että Paiste 2002:t tehtiin koneella, että jokainen yksilö on samanlainen = uskaltaa ostaa sokkona? Tarvitsen nimittäin uuden crashin kun Amun crashini tekee kuolemaa... No ei pitäisi ainakaan huonompaan suuntaan mennä. Head for an eye |
fifehole 27.03.2008 22:21:52 | |
---|
Head for an eye |
Roberto 27.03.2008 22:29:47 | |
---|
Onks kellään ja onko hyvä http://www.thomann.de/fi/zildjian_k_regular_19_darkcrashthin.htm rupes kiinnostamaan tuollainen? Kertokaa mulle lisää Ziltianin zympaaleista.. eiku oikeesti, onko kokemuksia? Mulla on ollu tommonen nyt vuoden verran. Ihan mahtava, kunhan ei putsaile. Suositan Ziljazania myös yleisesti ihan mihin vaan. Samoin kuin likaisia peltejä. |
Roberto 27.03.2008 22:31:02 | |
---|
Oliko se niin, että Paiste 2002:t tehtiin koneella, että jokainen yksilö on samanlainen = uskaltaa ostaa sokkona? Tarvitsen nimittäin uuden crashin kun Amun crashini tekee kuolemaa... En kyl ostais mitään sokkona, ja 2002:siakin vaan niitä mustaleimaisia, mut riippuu tietty mist diggaa, mitä musaa janiinpoispäin. |
ultra 27.03.2008 23:00:22 | |
---|
Onks kellään ja onko hyvä http://www.thomann.de/fi/zildjian_k_regular_19_darkcrashthin.htm rupes kiinnostamaan tuollainen? Kertokaa mulle lisää Ziltianin zympaaleista.. eiku oikeesti, onko kokemuksia? Ihan omakohtaista pitkäaikaista suhdetta on takana K-sarjan medium thin crashien kanssa. Ihan helvetin musikaalisia symbaaleita ovat nuo. Nyt on tosin crash-puolella A-customit kehissä lähinnä, koska Kookkosten kanssa ilmeni tiettyjä kestävyysongelmia. Ihan kovakätisimmälle en siis välttämättä noita suosittele, paitsi tietty jos likviditeettiä riittää. Ja älkää jauhako paskasta tekniikasta mitn..;) |
Kailis 28.03.2008 00:25:02 | |
---|
Onks kellään ja onko hyvä http://www.thomann.de/fi/zildjian_k_regular_19_darkcrashthin.htm rupes kiinnostamaan tuollainen? Kertokaa mulle lisää Ziltianin zympaaleista.. eiku oikeesti, onko kokemuksia? Tummia, musikaalisia, kompleksisia. Muistuttaa Turkkilaisia. Saa rikki huonolla tekniikalla =D (I) Toimii myös puhtaana =D (II) |
wavelength 28.03.2008 10:37:27 | |
---|
Oliko se niin, että Paiste 2002:t tehtiin koneella, että jokainen yksilö on samanlainen = uskaltaa ostaa sokkona? Tarvitsen nimittäin uuden crashin kun Amun crashini tekee kuolemaa... Kyllähän noita muutenkin uskaltaa sokkona ostaa, ainakin käytettynä -- jos ei soundi miellytä, niin uudelleen vain kiertoon samalla hinnalla (tai enemmällä... :-). En tiedä mistä puhun. |
Sonormies 28.03.2008 19:20:34 | |
---|
Oliko se niin, että Paiste 2002:t tehtiin koneella, että jokainen yksilö on samanlainen = uskaltaa ostaa sokkona? Tarvitsen nimittäin uuden crashin kun Amun crashini tekee kuolemaa... Anna mennä vaan. 2002 on loistava sarja. Oletko, Deino, muuten koskaan kuullut Paisten Wild Crasheistä... Saattaisi sopia sun tykitykseen. "Sonor macht frei." Nimim. Linnunlaulupuu |
Deino 28.03.2008 19:41:01 | |
---|
Anna mennä vaan. 2002 on loistava sarja. Oletko, Deino, muuten koskaan kuullut Paisten Wild Crasheistä... Saattaisi sopia sun tykitykseen. Sellanen täyteläinen ja sihisevä rässi joka sammuu aika nopeasti olisi suht jees. |
Sonormies 28.03.2008 22:05:05 | |
---|
Kaveri hankki Wild crashin, olisiko ollut 18", ja se on kyllä muheva. On niitä varmasti muitakin hyviä, mutta rankkaan menoon tuo on paras rässi, mitä olen päässyt kokeilemaan. "Sonor macht frei." Nimim. Linnunlaulupuu |
Thyrblast 29.03.2008 12:06:26 | |
---|
Sellanen täyteläinen ja sihisevä rässi joka sammuu aika nopeasti olisi suht jees. Deinolle menisi varmasti myös rude thin- sarjan pellit täysin. Tottakai nuo perus 2002 lätyt myös. Ei vaadi turhaa testailua, joten yhdyn edellisiin kommentteihin. Hommaa pois vain. Etenkin, jos Nilen ITDS- levyn kilinät miellyttää korvaa. Siinähän Tony käsittääkseni hiplailee juurikin noita Paisteen rudeja. Sonor. Paiste. Yamaha. Zildjian. |
Krunttu 01.04.2008 12:01:55 | |
---|
Käykö Axiksen Universal Driveshaft Taman ketjuveto ironcobriin? www.chillpe.com |
Ginga 02.04.2008 07:50:38 | |
---|
Rumpujen täsmä viritys. Olen tähän mennessä virittänyt rummut ''kuulostaa hyvältä, tuntuu hyvältä''-keinolla, mutta eikös pitäisi virittää jotenkin erilailla? Minulla on bassoa varten tommonen korgin ca-30, josta pystyy muuttamaan noita hertsejä... olisiko tästä apua? |