Davos 17.10.2007 22:41:07 | |
---|
Mites toimii toi Pre Aged Dry Light Ride? Onko maukas? Todella maukas. Mielestäni ihan loistava ride. Tosi monipuolinen. Kelloääni on erottuva, ja wash todella hieno. Toimii loistavasti myös isona crashina. Tullut jäädäkseen. |
Jarnold 18.10.2007 11:03:43 | |
---|
Todella maukas. Mielestäni ihan loistava ride. Tosi monipuolinen. Kelloääni on erottuva, ja wash todella hieno. Toimii loistavasti myös isona crashina. Tullut jäädäkseen. Tack. Hyvältä kuulostaa! ...... |
Live for the Moment 18.10.2007 15:38:36 | |
---|
Pari uudehkoa kuvaa profiilissa. Chuck Norris pystyy poistamaan Windowsin roskakorin.
Maailma on erinlainen rumpalin silmin. |
Tasmaani 18.10.2007 17:45:08 | |
---|
Pari uudehkoa kuvaa profiilissa. Kylläpä silimä lepää näissä! |
Rockster 18.10.2007 17:49:58 | |
---|
Pari uudehkoa kuvaa profiilissa. Suolaista puukkoa sivellään haavassa, kun nyt on ajokelitkin tälle kesälle pikkuhiljaa ohi... "Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä." |
wavelength 18.10.2007 18:05:17 | |
---|
Suolaista puukkoa sivellään haavassa, kun nyt on ajokelitkin tälle kesälle pikkuhiljaa ohi... Nii-i, mitäs läksit. Rummuilla ajelee ympäri vuoden... En tiedä mistä puhun. |
Youni 18.10.2007 18:09:02 (muokattu 18.10.2007 18:10:12) | |
---|
Pari uudehkoa kuvaa profiilissa. Tolla värillä jazzareidenkin on pakko ostaa kaksi basaria. Todella kaunista. :D Zildjian K 20" Pre Aged Dry Light Ride Ja ei kun Zildjianin tehtaan edustan kukkapenkkejä kaivamaan, jos vaikka ride löytyisi. ;) "Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä."
-Moderaattori |
Rumpukapulat 18.10.2007 18:30:47 | |
---|
Pari uudehkoa kuvaa profiilissa. Vo* ****u ***t*** U***H! Paras orgasmi ikinä. Jatkakaa. |
VeeKoo 18.10.2007 21:58:42 | |
---|
"Naisiahan saa räpläillä koska tahansa, mutta kaunista rumpua harvemmin. "- Rockster |
Deino 18.10.2007 22:09:11 | |
---|
|
VeeKoo 18.10.2007 22:39:04 (muokattu 18.10.2007 22:45:54) | |
---|
Ihmettelen edelleenkin miten saat poljettua oikeaa pedaalia... Ihemttele ihmeessä, jotenkin yliluonnollisin tavoin se on kuitenkin onnistunut aina. Soittelen suhteelisen kaukaa ilmeisesti ja kuva saattaa hämätä vähän. "Naisiahan saa räpläillä koska tahansa, mutta kaunista rumpua harvemmin. "- Rockster |
kammio 19.10.2007 09:08:35 | |
---|
kassellaan syssymmällä |
hollmi-5 19.10.2007 17:30:07 (muokattu 19.10.2007 17:30:56) | |
---|
Tänään on ilon päivä! Sain viimeinkin kauan himoitsemani -79 6,5"x14" Black Beauty Ludwigin. Näitä tehtiin vain pari vuotta kymmenien vuosien tauon jälkeen. Nyt näitä taas saa, mutta itse odottelin monta vuotta tätä kyseistä mallia. Jenkeistä ei kannattanut tuoda, koska hinnat ovat Suomen hintoja korkeammalla. Saksasta huusin, mutta en saanut (en raaskinut laittaa tarpeeksi kiinni). Varmaan Suomessa näitä on jossakin piilossa, mutta itse tiedän vastaavia yhden samanlaisen ja Supersensitive-koneistolla varustettuja vastaavia kuuspuolikkaita kaksi. Juhlan kunniaksi otin kaikista 6,5"x14" Ludwigeistani perhepotretin. Tässä kuvassa on kaikki Suprassa käytetyt runkomateriaalit: kromattu alumiini, kromattu messinki (COB), lakattu pronssi ja Black Beauty (mustattu pronssi tai messinki): http://muusikoiden.net/dyn/users/30732.jpgSoundit, piuhat ja kajarit. |
Nolte 19.10.2007 17:51:04 | |
---|
Juhlan kunniaksi otin kaikista 6,5"x14" Ludwigeistani perhepotretin. Tässä kuvassa on kaikki Suprassa käytetyt runkomateriaalit: kromattu alumiini, kromattu messinki (COB), lakattu pronssi ja Black Beauty (mustattu pronssi tai messinki): http://muusikoiden.net/dyn/users/30732.jpg Tuollaisillakin kuulemma ihan pärjää, jos ei mitään parempaa satu olemaan... ;) .fhgkjlsdfgnakjlrghkjdf!!! |
Davos 19.10.2007 18:19:40 | |
---|
Nuo Hollmin Ludarit on kyllä kadehdittavan hienossa kunnossa. Onnitteluni! |
ultra 19.10.2007 18:35:24 | |
---|
Nuo Hollmin Ludarit on kyllä kadehdittavan hienossa kunnossa. Onnitteluni! Mulla on kai joku perversio, mutta jotenkin on olennaista, että omat Suprat on ihan helvetin kesineessä kunnossa (pronssiversiota lukuun ottamatta) ja siitä tulee just se fiilis niihin rumpuihin. Noh, en pidä itseäni varsinaisesti minään keräilijänä, vaan kaikki romut on hankittu ihan soittamista varten. Hauskaa muuten, että about kuukausittain vaihtelen viistuumaisen ja kuuspuolikkaan välillä, kun muka kyllästyn soundiin. En ilmeisesti osaa tehdä eroa Suprieni välillä, eikä onneks tarvitsekaan kun molempi parempi. Eilen siirryin taas isompaan ja ai jumalavita, että rokkas! |
hollmi-5 19.10.2007 22:16:31 (muokattu 20.10.2007 09:52:35) | |
---|
Mulla on kai joku perversio, mutta jotenkin on olennaista, että omat Suprat on ihan helvetin kesineessä kunnossa (pronssiversiota lukuun ottamatta) ja siitä tulee just se fiilis niihin rumpuihin. Noh, en pidä itseäni varsinaisesti minään keräilijänä, vaan kaikki romut on hankittu ihan soittamista varten. Hauskaa muuten, että about kuukausittain vaihtelen viistuumaisen ja kuuspuolikkaan välillä, kun muka kyllästyn soundiin. En ilmeisesti osaa tehdä eroa Suprieni välillä, eikä onneks tarvitsekaan kun molempi parempi. Eilen siirryin taas isompaan ja ai jumalavita, että rokkas! En minä itseäni oikein osaa keräilijänä pitää. Soitettavaksi ostin tuonkin BB:n. Olen todella tykästynyt noihin Ludwigin 6,5"x14" virveleihin muutenkin. Testasin noita neljää. Kromattu alumiini on kirkkain soundiltaan. Muut pehmeämpiä. Kyllä se 5x14" Black Beauty on mukava sekin ja on ollut treeniksellä setissä jo pitkään. Eli mloempi parempi: 5" tai 6,5"... Soundit, piuhat ja kajarit. |
clinton 19.10.2007 22:31:33 | |
---|
Tässä on minun perhepotrettini. http://muusikoiden.net/dyn/users/30605.jpgVieveleitä on kertynyt laidasta laitaan, omatekoisesta- Ludwigeihin. Yllätyin itsekin, kun 30 kpl virveleitä löytyi kuvausta varten. Kiilloittamaan en jakasanut käydä. |
Nolte 19.10.2007 22:54:38 | |
---|
Tässä on minun perhepotrettini. http://muusikoiden.net/dyn/users/30605.jpg Vieveleitä on kertynyt laidasta laitaan, omatekoisesta- Ludwigeihin. Yllätyin itsekin, kun 30 kpl virveleitä löytyi kuvausta varten. Kiilloittamaan en jakasanut käydä. Voi mahoton siunkin kanssa! Meikäläiseltä puuttuu tuo(kin) vinksahtaneiden keräilijöiden geeni. ;) Hieno kokoelma enivei. .fhgkjlsdfgnakjlrghkjdf!!! |
hollmi-5 19.10.2007 23:00:03 (muokattu 20.10.2007 09:54:50) | |
---|
Tässä on minun perhepotrettini. http://muusikoiden.net/dyn/users/30605.jpg Vieveleitä on kertynyt laidasta laitaan, omatekoisesta- Ludwigeihin. Yllätyin itsekin, kun 30 kpl virveleitä löytyi kuvausta varten. Kiilloittamaan en jakasanut käydä. Sulla on montaa merkkiä ja laatua. Minä olen niin kovasti tarkaan rajannut sekä merkin, kunnon että laadun suhteen. Ludwigit saa mennä, jos niissä on sitä pixiä (vaikka olisi soittimena aivan loistava). Muut merkit Ludwigin ja Sonorin lisäksi eivät ole sytyttäneet, vaikka hyviä rumpuja on pilvin pimein. Siksi esimerkiksi Rogersin "uusi" -76 on myynnissä: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=192986 Nurkissa tosin lojuu monta listaamatonta rumpua. Joskus nekin nousevat päivänvaloon... Soundit, piuhat ja kajarit. |