Deino 22.02.2006 14:48:58 | |
---|
Sanoo rumpali jolla on 302:ia. Ei, minulla ei ole mitään Sabiania vastaan. Tarkoitin, että hyvä kun otti tuon kyseisen Amunin pellin. Mutta sinunhan ensimmäiset pellit olivatkin tietysti K-Customia? "riippuu ihan siitä mihin splashi on sijotettu ja miten se Hammetin Kirkki siinä setin edessä keikistelee" -Jaska |
Niskamies 22.02.2006 14:51:07 (muokattu 22.02.2006 14:52:11) | |
---|
Ei, minulla ei ole mitään Sabiania vastaan. Tarkoitin, että hyvä kun otti tuon kyseisen Amunin pellin. Mutta sinunhan ensimmäiset pellit olivatkin tietysti K-Customia? Ei nyt ekat, mutta tokat. Emmä niistä K-customeista oikein välittänyt sitten loppupeleissä, ja kiertoon ne meni. EDIT: eikun perhana, ei mulla ollukaan K-customia muutakun ride. Sitten oli Paisteelta Dimensions crashi ja Signature China. Aika rivakasti ne vaihto omistajaa. More is more. |
Youni 22.02.2006 21:21:31 | |
---|
Et siis ottanut Sabiania, hyvä näin! No Amunin ostin, kun kuulosti paremmalta. Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat |
oksatboys 19.05.2007 17:26:59 | |
---|
Tapahtui kerran Kuopion Musiikissa: Eli olin etsimässä jotain helppoa ja halpaa kotistudio juttua, menin sitten yllämainittuun musakauppaan ja kysyin äänitys vehkeistä. Myyjä: Tässä ois tämmönen Yamahan USB-mikseri. MINä: joo, mutta eikös USB:n kautta saa vain 2 raitaa kerrallaan tietokoneeseen, kun pitäis rumpuja äänittää. Myyjä: ei kun kyllä sillä saa enemmän MInä: ?? Myyjä käy kysymässä toiselta ja toteaa, että ei sakkaan kun 2 MInä: no ei tuota sitten, kun ei riitä raidat rumpujen äänittämiseen Myyjä: no äänität kaikki erikseen, siis joka pöntön. MInä: no joo, heh Hauskinta hommassa oli se, kun myyjä kertoi itse olevansa rumpali, kun kysyin basarin mikeistä, niin sanoi itse käyttävänsä samanlaista. Kyllä se tiietään |
Magiz 19.05.2007 17:58:52 | |
---|
rumpaleiden täytyy tottua siihen että liikkeiden myyjät tietävät paremmin mitä sinä haluat ostaa kuin sinä itse. :) "2000-luvun kotimaista raskasta progea, vähän niinkuin heavympaa Jethro Tullia" -Jasse |
rumpali-isti 19.05.2007 19:17:48 | |
---|
rumpaleiden täytyy tottua siihen että liikkeiden myyjät tietävät paremmin mitä sinä haluat ostaa kuin sinä itse. :) Hyvin sanottu :D. Mullekin joskus Tampereen Dlx:ssä tyrkytettiin jotain Aquarianin hevi-virveli-kalvoa, vaikka kerroin haluavani Remon CS:n. No, "kyllä kato Lamb of Godin rumpali käyttää kans sitä. On tosi kova kalvo heviin. Et tuu kyllä katuun ja kestää. Ei tartte enää koskaan vaihtaa kalvoa..." No, enpä sitä Aquariania ostanu enkä sitä CS:sääkään... ;D M |
Danko 20.05.2007 10:56:04 | |
---|
Premier-rempan yhteydessä kysyin Hämeenlinnan Tevarista 24" bassarinvannetta. "Eihän sen kokoista basaria käytä enää kuin Remu!" No, kun parin viikon kuluttua kun kävin hakemassa vanteen, oli liikkeessä Sonorin tuplasetti - kyllä, 24" bassareilla. kootut elämänohjeet: "alota vaan et 'räh' ja toivo että se päättyy hyvin" -seraphim Kootut elämänohjeet: "ihan turha sun on naisia ymmärtää lol apua sääh" -noir |
wavelength 20.05.2007 11:13:58 | |
---|
Premier-rempan yhteydessä kysyin Hämeenlinnan Tevarista 24" bassarinvannetta. "Eihän sen kokoista basaria käytä enää kuin Remu!" No, kun parin viikon kuluttua kun kävin hakemassa vanteen, oli liikkeessä Sonorin tuplasetti - kyllä, 24" bassareilla. Taisi käydä Remu tekemässä tilauksen. |
lkx 20.05.2007 13:24:25 | |
---|
Premier-rempan yhteydessä kysyin Hämeenlinnan Tevarista 24" bassarinvannetta. "Eihän sen kokoista basaria käytä enää kuin Remu!" No, kun parin viikon kuluttua kun kävin hakemassa vanteen, oli liikkeessä Sonorin tuplasetti - kyllä, 24" bassareilla. 22", jos se on se sama setti, mikä siellä viime vuoden puolella ainakin oli. Hilfe! Ich bin ein Fisch. |
joku muu sikko 21.05.2007 15:33:33 (muokattu 21.05.2007 15:35:06) | |
---|
Lisää "Ahosen Musiikkia". Menin sinne pahaa aavistamatta joskus 90 luvulla vanhan isännän vielä ollessa paikalla (en tiedä onko enää). Hamuilin käsiini jotain Les Paulia seinältä ylärivistä kun tiskin takaa kuuluu että EIEIEIEI!!!. Säikähdin niin että jos keppi olisi ollut kädessä niin varmasti olisi tippunut lattialle. "Ne on nuo Gibsonit justiin sen takia siellä ylhäällä että niihin ei kosketa! Ensin katsotaan luottokortti ja sitten vasta kokeillaan!" Kaveri oli siellä jossain vaiheessa myyjänä ja sanoi että sai hävetä silmät päästään jostain syystä suunnilleen joka päivä :) |
Tindrum 21.05.2007 17:08:20 | |
---|
... "Ne on nuo Gibsonit justiin sen takia siellä ylhäällä että niihin ei kosketa! Ensin katsotaan luottokortti ja sitten vasta kokeillaan!" Kuvittelepa itsesi kauppiaan housuihin. Seinällinen lespauleja kiiltämässä uutuuttaan, kukkaro 10.000 euroa laihempana, ja sitten kioskissa juoksee murrosikäisiä gootteja rämppäämässä ja naarmuttamassa niitä pääkallovyösoljillaan. En sano että sinä edustat ko. ryhmää, mutta ymmärtänet pointtini... m©
Vaimollani on 18-vuotiaan kroppa. Hän säilyttää sitä pakastimessa. |
ode47 21.05.2007 18:52:49 | |
---|
Tuli tässä DLX:stä luettaessa mieleen eräs viime viikon tapaus. Olin ostamassa pienimpään tomiini viritysruuvia, kun alapuolelta oli yks sellanen tippunu. No myyjä sitten kuuntelee asiani rauhallisesti, kaivaakin mulle kahta eri pituutta lokeroista ja valitsin sitten muutaman kappaleen niitä lyhyempiä.. ( jotka oli helvetti sentää sen puoli senttiä liian lyhyet...) Sitten kassalla: -"nää ois sitten 4.90€" -"joo, tästä saat kortilla" -"meillä ei kyllä käy kortti alle viiden euron ostoksista." No eipä sillon sattunu olemaan käteistä, jäi sitte ruuvit sinne! Ihan asiallista palvelua, ärsyttäviä tapoja vaan.. Ainoo huono kokemus F-musiikin myyjän lisäks mistään musakaupasta. |
Youni 21.05.2007 20:45:50 | |
---|
"meillä ei kyllä käy kortti alle viiden euron ostoksista." Ei ymmärrä, mikä tuossa nyt niin ongelmallista on? Luulisin, että nykytekniikka ei ainakaan laita hanttiin ollenkaan. Kyllä vaan K-Kaupassa käy kortti, vaikka ostaisit yhden tikkarin. "Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä."
-Moderaattori |
joku muu sikko 21.05.2007 21:03:25 | |
---|
Kuvittelepa itsesi kauppiaan housuihin. Seinällinen lespauleja kiiltämässä uutuuttaan, kukkaro 10.000 euroa laihempana, ja sitten kioskissa juoksee murrosikäisiä gootteja rämppäämässä ja naarmuttamassa niitä pääkallovyösoljillaan. En sano että sinä edustat ko. ryhmää, mutta ymmärtänet pointtini... eihän siinä mitään mutta tuo käytös.. voisihan sitä laittaa lapun että kokeilu vain myyjän luvalla. ja tuo luottokorteista vihjailu aika moukkamaista. |
Legatus 21.05.2007 21:07:27 | |
---|
Ei ymmärrä, mikä tuossa nyt niin ongelmallista on? Luulisin, että nykytekniikka ei ainakaan laita hanttiin ollenkaan. Kyllä vaan K-Kaupassa käy kortti, vaikka ostaisit yhden tikkarin. Visa Electron -kortilla tämä on hyvin yleistä. Se järjestelmä kun tarkistaa sen että onko tilillä rahaa, ja se tarkistaminen maksaa jonkun verran joten ovat vissiin laskeskelleet että menee tappiolle jos näin toimii pitkällä tähtäimellä. 11. Liikkuessasi julkisella paikalla, älä häiritse ketään. Jos joku häiritsee sinua, pyydä häntä lopettamaan. Ellei hän lopeta, tuhoa hänet. |
Renki 21.05.2007 21:19:08 | |
---|
Jos en ihan väärin ole ymmärtänyt, jokaisesta höyläyksestä pankki laskuttaa hieman kaupalta. Tästä syystä esim. flemarin Pajazzossa ei käy pankkikortti. Meinasi meinaan se papparainen suuttua kun kysyin, että voiko maksaa pankkikortilla. You never cannot be good djembe player becose you are White -Savolainen neekeri- |
Sonormies 21.05.2007 22:18:31 (muokattu 21.05.2007 22:19:05) | |
---|
Kurkkasin kerran Rauman ainoassa musiikkiliikkeessä yhden käytetyn setin pikkutomin alle katsoakseni, mikä kalvo siellä luurasi. Liikkeen myyjistä se vanhempi huomasi tämän ja valisti oitis allekirjoittanutta asiantuntevasti näin: "Se alempi kalvo on tapana virittää eri tavalla kuin se toinen, koska silloin rumpalin on helppo muuttaa rumpusetin soundi kääntämällä tomi ylösalaisin, kun keikkasetissä tulee iisimpi biisi." En kyennyt kysymään hänen ratkaisuaan samassa asiassa lattiatomin kanssa, koska pokan pitäminen vei kaiken energiani. "Mulkkujen kanssa ei tehdä päivääkään töitä" - Mato Valtonen |
Kärsänpuolikas 21.05.2007 22:46:29 | |
---|
"Se alempi kalvo on tapana virittää eri tavalla kuin se toinen, koska silloin rumpalin on helppo muuttaa rumpusetin soundi kääntämällä tomi ylösalaisin, kun keikkasetissä tulee iisimpi biisi."
Hoho! Tää vei kyllä voiton tämän otsikon alla tähän mennessä :) Ota plussa + korkuinen |
Tindrum 22.05.2007 00:44:59 | |
---|
"Se alempi kalvo on tapana virittää eri tavalla kuin se toinen, koska silloin rumpalin on helppo muuttaa rumpusetin soundi kääntämällä tomi ylösalaisin, kun keikkasetissä tulee iisimpi biisi." Yks parhaista kautta aikain! Tota tomien pyörittelyähän näkee aika usein lavoilla. Hhhmmm... jos tekis rummuista arpakuution muotoisia, sais viidet eri vireet, iiseille ja rankoille biiseille (yhdellä sivulla pitäis olla muhvi). :o m©
Vaimollani on 18-vuotiaan kroppa. Hän säilyttää sitä pakastimessa. |
lkx 22.05.2007 02:45:13 | |
---|
En kyennyt kysymään hänen ratkaisuaan samassa asiassa lattiatomin kanssa, koska pokan pitäminen vei kaiken energiani. Plopplop! Mahtavuutta :D Hilfe! Ich bin ein Fisch. |