Aihe: Reikää bassarin kylkeen?
1 2
wavelength
08.08.2005 17:52:38

Anteeksi kuinka?

Juu juu, minullakin on virpan alakalvossa semmoinen kahdeksan tuuman reikä. Toimii kuin pysähtyneen junan vessa keskellä Siperiaa tammikuun kylmimpien pakkasten aikana.
En tiedä mistä puhun.
Epämuusikko
08.08.2005 20:10:19
Anteeksi kuinka?

Gotcha!
Virallisesti ur-po ÄrLä #009
Jemo
09.08.2005 03:30:16

Juu juu, minullakin on virpan alakalvossa semmoinen kahdeksan tuuman reikä. Toimii kuin pysähtyneen junan vessa keskellä Siperiaa tammikuun kylmimpien pakkasten aikana.

Ei ole muuten mukava toimittaa sitä mitä toimitettavana on tuollaisessa paikassa. Voin sanoa.

-Kamikaze Kettunen
Olemme kuulemma jakomielitautinen. Muuten mukavia! -Einuli
wavelength
09.08.2005 13:54:54 (muokattu 09.08.2005 13:55:41)

Gotcha!

Olet sinä aika veijari. Huijaat kaikkia aina.
En tiedä mistä puhun.
markkuliini
11.08.2005 14:55:11

Niin siis tatsi on ihan aavistuksen erilainen kuin täysin suljetussa. Mutta ei sitä huomaa kun on hyvä fiulis...

Minun mielestä tatsi on lähempänä reiällistä kalvoa kuin reiätöntä. Mutta jossain siellä välillä. Kyllähän se ilma sieltä sivusta aika helposti pois pääsee...
www.vasamayhtye.com
PeeKoo
11.08.2005 20:12:48
No vot...

Itsekin tuossa otin ja tekaisin kumusideholet bassareiden kylkiin. Suosittelen muuten että hommassa käytetään kunnon terää. Pinnan kaarevuudesta johtuen terä voi tökkiä ja antaa periksi helposti mikä voi näkyä pienenä epätarkkuutena reunoissa.

Kohta puoleen pääsee kokeilemaan uudella kämpällä miltä kuulostaa ja tuntuu=)
Jemo
14.08.2005 22:56:45

Hmm. No, 22" bassari olisi johon sitä väkertäisin, minkäkokoista reikää suosittelette että siihen pakertaisi? Isäpuoli on ammatiltaan puuseppä, tehnee homman ilman edestä, mutta pitäisi jotain mittaa tietää. Minkäkokoinen reikä on sellainen ettei vielä täysin pilaa rungon soivuutta, mutta mikki mahtuu läpi? Ja mihin kohden sitä suosittelette? Tasan keskelle sivulla?

-Kamikaze Kettunen
Olemme kuulemma jakomielitautinen. Muuten mukavia! -Einuli
Niskamies
14.08.2005 23:09:41
Hmm. No, 22" bassari olisi johon sitä väkertäisin, minkäkokoista reikää suosittelette että siihen pakertaisi? Isäpuoli on ammatiltaan puuseppä, tehnee homman ilman edestä, mutta pitäisi jotain mittaa tietää. Minkäkokoinen reikä on sellainen ettei vielä täysin pilaa rungon soivuutta, mutta mikki mahtuu läpi? Ja mihin kohden sitä suosittelette? Tasan keskelle sivulla?

-Kamikaze Kettunen

Mä tekisin 5" halkaisijaltaan olevan reiän keskelle rungon sivua. Valitse sitten itseäsi miellyttävä puoli.
Virallisesti semi-pro!
PeeKoo
15.08.2005 19:30:43
Minä taas kairasin 94 mm reiän. Kai siitä mikki mahtuu...=)

Muuten, ne ketkä oli Tuskassa kattomassa Wintersunia niin oikaiskaa jos olen väärässä. Nimittäin jotenkin näytti siltä että Kaitsun bassareissa oli mikki jätetty sen reiän suulle, ei siis oltu laitettu rummun sisään.
HeavyMachinery
16.08.2005 11:11:32

Minä taas kairasin 94 mm reiän. Kai siitä mikki mahtuu...=)

Muuten, ne ketkä oli Tuskassa kattomassa Wintersunia niin oikaiskaa jos olen väärässä. Nimittäin jotenkin näytti siltä että Kaitsun bassareissa oli mikki jätetty sen reiän suulle, ei siis oltu laitettu rummun sisään.

HYvin paljon madollista. Siinnä on kovin botne ja kummiskin napse otetaan triggereillä...
Minä tiedän - siis pelkään !
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)