ddrum54 06.06.2005 22:12:26 | |
---|
Speedkingillä kantapää laudalla. Onnistuu myös voimasoitto. On se hyvä pedali. : ) 2`n 4 |
Groovi 06.06.2005 23:29:08 | |
---|
en koskaan koske kantapäällä pedaaliin. Onneksi löysin Rock´n rollin.
Muuten varmaan vetäisin piikkiä stadin asematunnelissa, tai harrastaisin urheilua. |
TAMAS 07.06.2005 10:20:25 | |
---|
aina ilmassa. liutus tekniikka onnistuu ihan hyvin jo singlellä... en sano mittään!! |
Youni 07.06.2005 11:40:25 | |
---|
aina ilmassa. liutus tekniikka onnistuu ihan hyvin jo singlellä... Hmm...mikä on tämä maaginen liu'utustekniikka, joska kaikki puhuvat? Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] |
Deino 07.06.2005 11:49:08 | |
---|
Aina kantapäät ilmassa, paitsi jossain hiljaisessa jazz-hommelissa. Metalli on musiikkia. Muu on pehmopuhetta. |
Dnjmaster 07.06.2005 14:20:51 | |
---|
Yleensä kantapää ilmassa. |
wavelength 07.06.2005 16:28:32 | |
---|
Hmm...mikä on tämä maaginen liu'utustekniikka, joska kaikki puhuvat? Tuplaisku, jonka ensimmäinen isku soitetaan jalka hieman taempana kuin normaalisti, ja toinen isku liu'uttamalla jalka normaaliin polkemiskohtaan. Siis mä en oo holler back girl, vaan mä oon ihan B A N A A N I. |
Epämuusikko 07.06.2005 16:59:19 | |
---|
Voluumista riippuen ilmassa tai maassa. Olen pitkään soittanut kantapää maassa, joten niin jalka toimii edelleen nopeammin, mutta kantapää ylhäällä-tekniikkaa olen nyt kehittänyt vähän eteenpäin. Både och är det som toimii. Ootko kakan maistanu? ÄrLä #009 |
miän vain 07.06.2005 17:27:26 | |
---|
Maassa. Jos ei tahdo kuulua, niin ilmassa - niin ei toisaalta käy ikinä. |
hyperhamsteri 07.06.2005 21:44:23 | |
---|
Basarin pedaalilla nostan koko jalkaa tai yleensä tietenkin fiiliksestä riippuen.. :) Haikkapedaalia polkiessa en viitsi nostaa koko jalkaa, koska kun lyön sen taas kiinni tulee jalka kuitenkin sellaisella voimalla, että Millenium-yläpelti muljahtaa ympäri, eli muuttaa muotoaan Chinaksi.. Oi, ZXT-sarja, tule jo!! Rap ei ole musiikkia. |
Progressor 07.06.2005 21:47:04 | |
---|
Tuplaisku, jonka ensimmäinen isku soitetaan jalka hieman taempana kuin normaalisti, ja toinen isku liu'uttamalla jalka normaaliin polkemiskohtaan. Tämä on minunkin käyttämäni tekniikka. Mutta onko tällä jotain tekemistä sen heel-toe-jutun kanssa? Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään. |
Alex Kinky 07.06.2005 23:10:11 | |
---|
Soitan aina kantapäät ilmassa haikan sekä basarin.. tuntuu luonnollisemmalta.. Ehkä ainut missä kantapää käy pedaalissa, on kun lyö kovan iskun haikkaan jalalla.. Sillon päkiä on aluksi ylhäällä ja kantapää lyödään jalkaterää kääntäen samalla alaspäiv polkien kovaa haikan pedaalia vasten, jolloin pellit osuu yhteen, mutta aukee saman tien.. KAikki tapahtuu sadasosasekunnissa, jolloin ääni matkii efektilautasta.. Hyvin pitkälle samanlainen systeemi kun liu`utus tekniikassa, ilman ensimmäistä iskua.. Itsekäytän pidemmissä filleissä mausteina.. tai jossain, jotenkin.. Olikohan mahdollisimman epäselvästi kerrottu..:D Noh, kai joku tajuaa mistä on kyse.. Niinpä niin... |
zily 08.06.2005 10:01:14 | |
---|
Tuplaisku, jonka ensimmäinen isku soitetaan jalka hieman taempana kuin normaalisti, ja toinen isku liu'uttamalla jalka normaaliin polkemiskohtaan. pienijalkaisena voin soittaa tuon kantapää-varvas tekniikalla. Aloittelin juuri treenaamaan samaa vasemmalla jalalla.. zily |
Aegis 08.06.2005 11:55:39 | |
---|
Tämähän on taas näitä ikuisia kysymyksiä, mutta joo, tarpeen mukaan kantapää irti tai kiinni. Tosin yleensä ilmassa, harvemmin tarvitsee hiljaisia voluumeja bassarista. Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
Tasmaani 08.06.2005 12:46:35 | |
---|
Tämä on minunkin käyttämäni tekniikka. Mutta onko tällä jotain tekemistä sen heel-toe-jutun kanssa? Heel-toe vissiin tarkottaa, että ensimmäinen isku polkaistaan päkiällä ja toinen kantapäällä/koko jalkapohjalla. Itte soitan lähes poikkeuksetta kantapäät ylhäällä. |
JeeVes 08.06.2005 13:32:15 | |
---|
Kalamies #15 >-)))>
ESTR #3 |
zily 08.06.2005 13:41:05 | |
---|
Heel-toe vissiin tarkottaa, että ensimmäinen isku polkaistaan päkiällä ja toinen kantapäällä/koko jalkapohjalla. Itte soitan lähes poikkeuksetta kantapäät ylhäällä. minä soitan ekan iskun kantapäällä ja tokan päkiällä. En tiedä miten muut homman tekee? aika perkeleen nopeasti pystyy tolla tekniikalla soittamaan. zily |
wavelength 08.06.2005 18:21:31 | |
---|
pienijalkaisena voin soittaa tuon kantapää-varvas tekniikalla. Aloittelin juuri treenaamaan samaa vasemmalla jalalla.. Sama homma. Itse asiassa mulle kehittyi luonnostaan tuollainen tuplaiskutekniikka ennen kuin olin Mayerin Jojoa nähnytkään. ;) Huomasin kuitenkin, että liu'utustekniikalla saan iskut hieman parempaan balanssiin, ja jos homma toimi(i) Porcarolla ja Wecklillä, niin kai sitten minullakin. Toisaalta kunnon treenaus voisi auttaa HT-tekniikan balanssiongelmiinkin... Siis mä en oo holler back girl, vaan mä oon ihan B A N A A N I. |
juoni 08.06.2005 21:45:30 | |
---|
Tuossa teille pedaalitekniikkaa, tuota olen koittanut vähän opetella. http://www.drummerworld.com/Videos/jojomayerbasss.html Polkaistaanko tuossa pedaalia niin että kantapää ihan oikeasti iskee joka toisen iskun, vai onko se vaan sellainen "möllerintekniikka-jalalle", jota ainankin Stevet Gadd ja Smith hyödyntävät? Lahjattomat Treenaa |
Youni 08.06.2005 22:58:11 | |
---|
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] |