moderndrummer88 13.04.2005 09:59:05 (muokattu 13.04.2005 11:01:48) | |
---|
tais olla männäviikolla kun olin soittelemassa ihan yksikseni autotallissa, rumpujen ylhäälläolevasta hyllysty tippuikin sitten ykskaks puulauta niskaan, lievästi säikähdin ja kalvo narmuuntu mukavasti, ei onneksi kallo kuitenkaan... luonnollisesti on tullu sen sata kertaa rimsseihin sormia paukuteltua mainstream=painstream |
Leipuri 13.04.2005 10:00:11 | |
---|
Kerran irtos kapula kädestä ja lensi viiden metrin kaarella suoraan kitaristin jalkapöytään. Kärki edellä... Hyppi kaveri vähän aikaa tasajalkaa. |
HeavyMachinery 13.04.2005 10:20:27 | |
---|
Sattunut jo ehkä satakertaa: lattiatomi komppia paukutelessa sormet rimsseihin sattuu ihan v....sti kerran oon onnistunut jotenkin härväämään kapulan tipin nenään kesken lyönnin sattuu,naurattaa ja itkettää. avojaloin soittaessa varpaat haikan ja tuplan slavepedaalin väliin ja taas sattuu... no oon kerra onnistunut kaatamaan 22china päälleni kun laitoin kapulapussia kiinni lattia tomiin (molemmat oli kiinni samassa ständissä) Minä tiedän - siis pelkään ! |
grind 13.04.2005 11:59:00 | |
---|
Silmälasit lähti päästä, kun kapulan kärki meni pään ja lasien väliin. Newsoundit meinas aikoinaan kärsiä kun auto lanasi ne korjauspukeilta alas vyöryessään siistiin kasaan tallin toiseen päähän. Onneksi rumpali ei ollut siinä kasassa. |
Animosity 13.04.2005 12:33:19 | |
---|
Sohaisin innostuksissani katossa olevaa lamppua joka tippui päähäni... Enemy within... |
-imp- 13.04.2005 12:52:12 | |
---|
Tietty noita tavallisia sormien, otsan ja reisien telomisia, basari karkaa polkiessa metrin päähän ja pellit on suurimman osan ajasta ylösalaisin. Kaikkein älyttömin keikkakokemus (nyt jo naurattaa...) Turun edesmenneessä Old schoolissa, kun kaikki siihen asti on jo mennyt päin helvettiä (aikataulut, kamat, sound checkit etc.) Ni eikö basisti ota liikaa soppaa ja sammu lavalle. no hätä ei ole tämän näköinen (se on pieni ja punainen) kuin tyhjästä ilmestyy Barathrumin Sova, ottaa basson käteen ja alkaa soittaa. Ongelma vain oli siinä, ettei ko. herra ollut kuullut varmaan yhtään biisiämme ja toinen "pikku" ongelma oli se, kun ammattimiksaajan nappuloiden vääntelyn jälkeen en kuullut monitoristani muuta kuin tuon basson... Keikan soitin "kunnialla" läpi, vaikka monta kertaa kävi setin aikana mielessä, että nyt riittää. Oli muuten viimeinen keikkani tuon bändin kanssa. ketkä vitun muut? |
miän vain 13.04.2005 13:13:48 | |
---|
Olihan näistä joskus jo puhetta. No, jos nyt jotain parhaita. Kapula lasien ja naaman väliin, lasit kaaressa hitolle. Ihmettelin vaan, että miksi korviin sattuu ja kaikki on äkkiä sumuista. Hetken kesti tajuta. Verinäytteitä en ole ottanut, mutta kerran löin kapulalla kämmenselkään. Tietenkin ulkona, kun oli liian kylmä ja kädet muutenkin turtana. Ei kivaa. Joskus alkuaikoina oli setti samassa tallissa halkopinon kanssa. Aamulla avaan oven, ja sieltä vyöryy halkoja sarjakuvatyyliin. Seinänkorkuinen pino kaatunut, setti jossain siellä alla. Ei onneksi käynyt pahasti, yksi kalvo vain vaihtoon. Keikalla ekan biisin aikana huomaan, että basarinnuija lähtee just nyt. Kun polkaisin, se liukui eteenpäin, ja sitten taas takaisin. Jäi ehkä 3/4 iskuista soittamatta, taisi kuulostaa vähän kaljulta. Ja näytti varmaan tosi hyvältä, kun vahtasin sitä nuijaa keskittynyt ilme naamalla. Yhdellä keikalla joku *jalupää kaatui setin päälle. Biisi ei katkennut, mutta kiva oli vetää kun basariin ylsi vain varpailla ja tomeihin ja rideen ei mitenkään. Biisissä piti olla uniksessa vedettäviä lasketuksia, jostain syystä jäivät väliin. Menin treeneihin mukanani penkin jalka, mutta istuinosa unohtui. "Jaa, sä toit naisten mallin" Eiköhän tässä ole riittävästi vähäksi aikaa. Things may come and things may go out, but the art school dance goes on forever
Monochromatic - bändi
semisuper.tk - rumpusivut |
...And Justice For All 13.04.2005 15:15:07 | |
---|
Pahin oli vissiin se kun lopetin fillin silmääni. (Älkää kysykö) Oli kipee silmä vähän aikaa ja tikkua oli kiva kaivella ulos. Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
pehmo 13.04.2005 15:40:21 | |
---|
Mitä nyt hieman rimmeihin rystysiä ja sormenpäitä hakattu. Veri lensi. Ryhdyin rokkia soittamaan |
Shitmanek 13.04.2005 16:33:23 | |
---|
Näyttävää oli myös kun kapulan tapaisesti käyttämäni marakassi halkeaa kesken biisin, kauhea pölypöllähdys ja joka paikka täynnä pieniä rakeita... Naapuri kertoi joskus että häneltä hajosi marakassi keikan aikana, ja kappaleen aikana kaikki jyvät lentelivät hiljalleen pois. Kappaleen lopussa olikin marakassi sitten tyhjentynyt. Samalta äijältä oli kuulema joskus myöskin katkennut, kesken keikan jälleen, rumpujakkarasta jalka ja hän oli hiljalleen kaatunut lattialle metallin antaessa periksi. |
eljohnny 13.04.2005 17:52:22 | |
---|
Itsekkin olen joskus kulkusille onnistunut kapulan tyvipäällä lyömään. Justiinsa sopivasti jossain nopeahkossa virvelikompissa napsahti vasempaan. Ja kappalettahan ei kesken jätetä moisen pikkukivun takia. Aina välillä tulee herätysiskuja päähän, en tiedä johtuneeko siitä että pää olisi joskus väärässä paikassa. Kapula kun menee poikki, niin kannattaa kaikkien läsnäolijoiden varoa niitä lentäviä paloja ja sitten se loppukin mitä kädessä jäljellä on pitää heittää hitoille. Muutamasti oon basistiin osunu. Rimsseissä on sormet hyvin usein ja ne vuotaa yllättävän paljon verta, teippiä peliin. Venyttely on kaiken A ja O. |
joHa 13.04.2005 18:12:58 | |
---|
Reväyttänyt vatsalihakset hurjan loppufiilistelyn aikana. HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!! Tää oli hauska! Olen, siis rummutan. |
junttura 13.04.2005 18:25:49 | |
---|
Perus verileikkien lisäksi sattuipa kerran näin: Oli jouluaatto ja otimme olutta, aloitimme soiton reeniksellä noin 21.00 ja lopetimme aamulla noin klo 8.00.Välissä oli tietenkin tupakka/viinanjuonti taukoja. No aamulla tietenkin oli älytön darra, ei yllätys sinäänsä mutta kun ei jalat toiminut. Olin reväyttänyt PERSEENI. Jumalaton kipu alaselässä, eikä pääsyt lääkäriin. Kännissä ei näköjään tunne millon paikat hajoo. No tulipahan nukuttua rapula pois. loppuu se vitun näppäily! |
Stereophile 13.04.2005 18:29:31 | |
---|
Jossakin välissä oli sellainen "tapa" tai mikä lie, että aina kun löin virveliin, osui rystyset samalla reiteen. Siitä seurasi luonnollisesti reiteen kohtuu iso mustelma, joka ei kerenny kunnolla parantua pitkään aikaan. Ei paskin, mutta huonommasta päästä... |
Stereophile 13.04.2005 18:30:56 | |
---|
Perus verileikkien lisäksi sattuipa kerran näin: Oli jouluaatto ja otimme olutta, aloitimme soiton reeniksellä noin 21.00 ja lopetimme aamulla noin klo 8.00.Välissä oli tietenkin tupakka/viinanjuonti taukoja. No aamulla tietenkin oli älytön darra, ei yllätys sinäänsä mutta kun ei jalat toiminut. Olin reväyttänyt PERSEENI. Jumalaton kipu alaselässä, eikä pääsyt lääkäriin. Kännissä ei näköjään tunne millon paikat hajoo. No tulipahan nukuttua rapula pois. LOL!!! Menikö kauan ennenkuin pystyit taas soittamaan? Ei paskin, mutta huonommasta päästä... |
moderndrummer88 13.04.2005 18:31:52 | |
---|
Jossakin välissä oli sellainen "tapa" tai mikä lie, että aina kun löin virveliin, osui rystyset samalla reiteen. Siitä seurasi luonnollisesti reiteen kohtuu iso mustelma, joka ei kerenny kunnolla parantua pitkään aikaan. kumma tapa jos voisi sanoa? mainstream=painstream |
Stereophile 13.04.2005 18:34:33 | |
---|
kumma tapa jos voisi sanoa? Niin, no, tapa ja tapa. En minä tahallaan reittäni hakannu... Meni jopa aikaa ennenkuin tajusin mistä mustelma johtuu. Ei paskin, mutta huonommasta päästä... |
Limbus 13.04.2005 18:36:14 | |
---|
Parit kerrat on ollut basistin/kitaristin/kosketinsoittajan henkikulta vaakalaudalla kun kliimaksissa kädet märkänä hiestä ovat kapulat lähteneet kuin Naton ohjukset. Ihana tunne on myös se,kun yrittää soittaa ilman pedaalin nuijia. Pallit sekä rystyset (luonnollisesti) silloin tällöin hieman arkana soittamisen jälkeen. Jään innolla odottamaan milloin itse putoan penkiltä... :) En ymmärrä,en ymmärrä... |
moderndrummer88 13.04.2005 18:36:15 | |
---|
Niin, no, tapa ja tapa. En minä tahallaan reittäni hakannu... Meni jopa aikaa ennenkuin tajusin mistä mustelma johtuu. heh, kaikkea sitä sattuu mainstream=painstream |
wavelength 13.04.2005 18:39:08 | |
---|
Yleisistä kives- ja reisivammoista päätellen muutaman henkilön soisi nostavan hieman virveliään... :) Pastilli? |