mr_b 14.03.2005 22:04:32 | |
---|
ja lisäisin vielä että, korjatkaa jos olen väärässä mutta eikös rummut ole tausta soitin?? Korjataan, taustasoitin on yhdyssana. Ja rummut ovat YHTYEsoitin. (Eikä nyt tuoda Bozziota tähän, kiitos...) We have ways of making you think. |
Alpha 14.03.2005 22:40:53 | |
---|
Korjataan, taustasoitin on yhdyssana. Ja sanojen että ja mutta eteen tulee pilkku. |
Ruutikallo 15.03.2005 13:04:44 | |
---|
Niin, kyllä tuossa edellä oli asian ydin.. Ei "vanhempana" jaksa ruodata hirveää tomi- ja kilkutinarsenaalia keikoille. mitä vähemmän ja kevyempää sen parempi. Ja luovuus kukoistaa. =) Muutenkin olisi suotavaa jos kolleegat täällä jakaisivat kokemuksiaan, soittoideoita, hyviksi tai huonoiksi havaittuja treenejä jne. Eihän se ole keneltäkään pois vaikka jakaa toisten kanssa killeri lickin. =) vaikka missäpä niitä tarvitaan.. Onhan elämä kallista, mutta siihen sisältyy matka auringon ympäri kerran vuodessa... |
Sergei Fallinen 15.03.2005 15:23:39 | |
---|
Ja sanojen että ja mutta eteen tulee pilkku. Itse asiassa ilman mutta-sanaa, tai kokonaan erilailla muotoiltuna olisi varmaan vielä paremmin suomea. |
vapauskauppias 15.03.2005 23:15:49 | |
---|
Korjataan, taustasoitin on yhdyssana. Olisiko tuohon kannattanut mielummin sijoittaa sana 'korjaan', koska eikös kuullosta typerältä kirjoittaa passiivissa, vaikka subjekti tunnetaan? Kaksoispiste vielä kyseisen sanan perässä olisi ollut tehokkaampi välimerkki virkkeeseesi. Anteeksi, kun meni hieman off-topic, mutta kun kerran se pilkun viilaus aloitettiin niin... Oletko jo tuotteistettu? |
mr_b 16.03.2005 09:46:44 | |
---|
Olisiko tuohon kannattanut mielummin sijoittaa sana 'korjaan', koska eikös kuullosta typerältä kirjoittaa passiivissa, vaikka subjekti tunnetaan? Kaksoispiste vielä kyseisen sanan perässä olisi ollut tehokkaampi välimerkki virkkeeseesi. Tiesin että olisi kannattanut vaan pitää suunsa kiinni... :-) The man-machine, semi-human being. |
T.Laine 16.03.2005 10:59:30 | |
---|
ei rumpaleiden tarvii osata oikeinkirjotusta. Pelkkä tavaus ja rytmitys riittää. =) ...jaa nii olikse toi nappula mitä EI ois saanu painaa...
...sori... |
wavelength 16.03.2005 18:41:18 | |
---|
ei rumpaleiden tarvii osata oikeinkirjotusta. Pelkkä tavaus ja rytmitys riittää. =) Aa, mutta entäpä jos rumpali ei osaa kirjoittaa yhdyssanoja yhteen? Sehän on melkein sama kuin soittaisi sidekaarin yhdistetyt nuotit itsenäisinä. Siinä menisi kaikki ihanat ennakkoiskut harakoille, ah ja voi! Pastilli? |
T.Laine 17.03.2005 08:42:27 | |
---|
eipäs nyt ruveta viilaamaan sitä pilkkua.... =) ...jaa nii olikse toi nappula mitä EI ois saanu painaa...
...sori... |
swallow 17.03.2005 12:41:45 | |
---|
Aa, mutta entäpä jos rumpali ei osaa kirjoittaa yhdyssanoja yhteen? Sehän on melkein sama kuin soittaisi sidekaarin yhdistetyt nuotit itsenäisinä. Siinä menisi kaikki ihanat ennakkoiskut harakoille, ah ja voi! No johan te aiheen keksitte keskustella? Oon kyllä todella huono äidinkielessä ja kaikissa muissa kuolu jutuissa kun on VITT. VIINA jaViliunki kiinnostanut enemmän ja tietysi Rock musiikki tananiin!!! Rauhaa |
-imp- 04.04.2005 12:49:39 | |
---|
Mutta korreloiko kaman paljous jotenkin siihen rakkauteen itse rumpujen soittamista kohtaan. HEI HALOO!!! Antaa kaikkien kukkien kukkia. Ja kaikkihan ainakin hiljaa mielessään haluavat olla PRO... Itselleni ainakaan se roinan paljous ole mikään itsetarkoitus, mutta jumaliste, että jonkun uuden kilkuttimen ostaminen lisää motivaatiota. (itseasiassa itselläni riittää välillä jo uudelleenasettelu) Voin tietysti olla väärässä ja poikkeuksiakin varmaan on, mutta se kamoilla "elvistely" on täällä aika vähäistä. Kaikilla on omasta mielestään just NE rummut oli setti sitten mopo tai tyyliin Bozzio/Portnoy... ketkä vitun muut? |
Aegis 04.04.2005 15:14:03 | |
---|
Meikällä on kyllä vuosien varrella tapahtunut koko ajan enemmän suuntautumista minimalismiin noitten kamojen suhteen. Nyt kun on kahden tomin setti ja haikan ja riden lisäksi vain China ja Crash, niin mietityttää, että pitäisiköhän hankkiutua Chinastakin eroon? On nimittäin tullut pärjäiltyä tuommoisellakin kattauksella joskus aikoinaan vaikka kuinka kauan. Ehken kuitenkaan vielä kiinastani luovu, ellei sitten joku halua päittäin vaihtaa johonkin 18" crashiin... Kyseessä on siis Stagg DH 18" kinuski. Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
veke69 04.04.2005 17:29:25 | |
---|
Joo, sama juttu, setti on ollut jo vuosien ajan pienenemään päin. Nyt on 2 tomia, 2 krässiä, ride ja haikka. No joo, bd ja sd toki myös :-) Itse huomasin että kun setti pieneni, soitto olikin vaikeampaa. Piti alkaa miettä että miten niitä kahta tomia käyttämällä saa soitosta monipuolista. Mutta en silti soimaa ketään joka tykkää tuplabasareista, viidestä etutomista jne. Kukin tyylillään. -Veke |
markkuliini 04.04.2005 18:36:43 | |
---|
Ehken kuitenkaan vielä kiinastani luovu, ellei sitten joku halua päittäin vaihtaa johonkin 18" crashiin... Kyseessä on siis Stagg DH 18" kinuski. Sori, ei voi vaihtaa. Mä oon allerginen kinuskille.... :) www.vasamayhtye.com |
Aegis 04.04.2005 19:12:11 | |
---|
Sori, ei voi vaihtaa. Mä oon allerginen kinuskille.... :) Ja nyt kaikki kättä polveen. Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
Maardi 04.04.2005 19:19:13 | |
---|
Meikällä on kyllä vuosien varrella tapahtunut koko ajan enemmän suuntautumista minimalismiin noitten kamojen suhteen. Nyt kun on kahden tomin setti ja haikan ja riden lisäksi vain China ja Crash, niin mietityttää, että pitäisiköhän hankkiutua Chinastakin eroon? On nimittäin tullut pärjäiltyä tuommoisellakin kattauksella joskus aikoinaan vaikka kuinka kauan. Ehken kuitenkaan vielä kiinastani luovu, ellei sitten joku halua päittäin vaihtaa johonkin 18" crashiin... Kyseessä on siis Stagg DH 18" kinuski. Kiinahan voisi palata kotiin. Maksutta tietenkin. |
markkuliini 04.04.2005 19:41:53 | |
---|
Ja nyt kaikki kättä polveen. Jätkä on just tollanen tosikko. :P www.vasamayhtye.com |
Aegis 04.04.2005 19:55:34 | |
---|
Jätkä on just tollanen tosikko. :P En, vaan heitin kuivalle puujalkavitsillesi kuivan ja sarkastisen vastineen, jonka totisuuden illuusiota väritti vielä avatarissani suupielet alaspäin seikkaileva pingviini. Eläkä Maardi yhtään yritä. Ehkä 120e hintaan voin siulle sen takaisin myydä jos kelpaa? :) Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
Klooni 04.04.2005 21:34:54 | |
---|
Hmm, kyse ei ole siitä että minä TARVITSEN "ison" setin (kuten on meikän rummuista useampi sanonut) vaan kyse on siitä että minä HALUAN "ison" setin :-) Eihän se kannujen ja kilistimien määrä ole millään verrannollinen soittajan tasoon, itse ainakin olen aivan persiistä :-p Mutta, tomeja on useampi koska en halua kelauksia tehdä aina samalta äänen korkeudelta, tykkään tehdä pitempiä fillejä käyttäen koko sitä äänimaailmaa joka useammalla tomilla on käytössä. Vastaavasti peltejä on useampi koska tykkään niitä käyttää, china toimii aksenttina jota käytän yleensä kappaleen osien välissä, ikäänkuin äänimerkkinä siitä että nyt vaihtuu joku. Crashejä on useampi koska meidän biiseistä useat kompataan nimenomaan crashillä ja mielestäni ei kuullosta hyvältä jos ensin koko kappaleen komppi on yhtä ja samaa crashiä ja sitten vielä "varsinaiset crashi iskut" ovat samaan peltiin ... Eiköhän meitä rumpaleita mahdu tähän maailmaan, sekä isolla että pienillä seteillä soittavia, todella lapsellista valittaa kummastakaan tapauksesta tai pitää itseään parempana koska on enemmän/vähemmän rumpuja. Mielettömän hyvää musiikkia mielettömän huonosti soitettuna !
http://kloonin.omaservo.net/ |
markkuliini 05.04.2005 22:12:25 | |
---|
En, vaan heitin kuivalle puujalkavitsillesi kuivan ja sarkastisen vastineen, jonka totisuuden illuusiota väritti vielä avatarissani suupielet alaspäin seikkaileva pingviini.
Ja nyt kaikki kättä polveen. www.vasamayhtye.com |