Mikko A 28.06.2003 19:12:40 | |
---|
Matkaa vaan on pirusti, kaks ja puolsataa... PIRUSTI??!! Täältä sinne on kolme-neljä kertaa enemmän! Sori, mutta mua sieppaa tuommonen, ku te etelän uunot ette tiedä, mikä on Pirusti! “’Tiger, you are an egocentric mushbrain monster,’ she said. ‘You mean I’m a mean nigger,’ Tiger said. He loved to say ‘nigger’ because it shook the white folks so.” |
Bacchus 28.06.2003 19:21:11 | |
---|
PIRUSTI??!! Täältä sinne on kolme-neljä kertaa enemmän! Sori, mutta mua sieppaa tuommonen, ku te etelän uunot ette tiedä, mikä on Pirusti! Älä sie lapin mies huua...=) "Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative |
Blitz 28.06.2003 19:33:38 | |
---|
Älä sie lapin mies huua...=) *Repeilee* Niin, ja siis Erast, osta käytettynä joku Zildjianin - vaikka K-sarjan - 18" tai 16" crashi. Luulisi kyllä löytyvän alle 200 eerollakin. Siitä sulle hyvä pelti muiden joukkoon. :) Rumpalilla on rytmi veressä. Basistilla veressä on lähinnä alkoholia. |
Mikko A 28.06.2003 20:15:33 | |
---|
Älä sie lapin mies huua...=) pitää huutaa ku ootte niin kaukana ettette muuten kuule =) “’Tiger, you are an egocentric mushbrain monster,’ she said. ‘You mean I’m a mean nigger,’ Tiger said. He loved to say ‘nigger’ because it shook the white folks so.” |
Bacchus 28.06.2003 20:49:11 | |
---|
pitää huutaa ku ootte niin kaukana ettette muuten kuule =) Niin juu, kun tuolta kantilta tarkastelee niin...=) Hei mutta sanokaapa nyt onko kellään kokemuksia Meinl Classiceista? Katoin haulla, muttei kovinkaan paljon infoa löytynyt.... "Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative |
Erast 28.06.2003 21:28:02 | |
---|
PIRUSTI??!! Täältä sinne on kolme-neljä kertaa enemmän! Sori, mutta mua sieppaa tuommonen, ku te etelän uunot ette tiedä, mikä on Pirusti! Höö..ei tarvi riehua :) Mun Saapsteri syö vaan niin pirusti pensaa että jo se nostaa hintaa paljon. Tuntuu köyhän opiskelijan kukkarossa... |
Mikko A 29.06.2003 01:00:43 | |
---|
Höö..ei tarvi riehua :) Mun Saapsteri syö vaan niin pirusti pensaa että jo se nostaa hintaa paljon. Tuntuu köyhän opiskelijan kukkarossa... no se. mutta ei se turkkunen silti kaukana oo =) “’Tiger, you are an egocentric mushbrain monster,’ she said. ‘You mean I’m a mean nigger,’ Tiger said. He loved to say ‘nigger’ because it shook the white folks so.” |
Blitz 29.06.2003 16:45:16 | |
---|
Hei mutta sanokaapa nyt onko kellään kokemuksia Meinl Classiceista? Katoin haulla, muttei kovinkaan paljon infoa löytynyt.... Juuri tuota minäkin tarvisin. Olen katsellut Meinlin Classic 18" crashia kun tarvitsisin lyöntipeltiä. Meinlistä en pahemmin tiedä mitään - vielä. Rumpalilla on rytmi veressä. Basistilla veressä on lähinnä alkoholia. |