silhouette 30.03.2003 15:58:43 | |
---|
Blues, rock ja jazz ovat vuosien saatossa kasvanut kiinni muhun eikä niistä pääse millään eroon, ei vaikka kuinka yrittäisi : ) Elämä on parasta huumetta!!! |
kimmolehto 31.03.2003 16:22:54 | |
---|
Kertokaa ihmiset hyvät, avaruusoliot ja sen tapaiset.. Minkä tyylinen musiikki kolahtaa sinulle? Mitä soitat mielelläsi? Tykkäätkä kuunnella rokkia ja tykkäät taas soittaa bluesia.. jotain..? V***u täysillä, ku Remu aikoinaan! Munaa soittoon...! Onhan sitä kiva fiilistelläkkin joskus, mutta jos soitto tuntuu vatsanpohjalla hyvältä, niin voi sitä soittaa humppaakin! |
Symbolic 03.04.2003 22:05:17 | |
---|
Itse tykkään soitella lähinnä metallia, etenkin teknistä deathmetallia, koska siinä on rumpalille paljon haastetta niin teknisesti, kuin fyysisestikkin. Metallin ohella soittelen paljon jazzia, progea, rokkia ja marsseja. Death Metal Holocaust |
kabulisti 04.04.2003 12:04:11 | |
---|
itellä soitto alkaa kaiken kuuloisella funk kikkailula.. n. 30 min päästä huomaa soittavansa pelkkää death metal puuroo... Nih |
vill-e 07.01.2006 01:38:11 | |
---|
Punk/rock, kuuntelen ja soitan V.T |
DimensionZ 07.01.2006 02:09:59 | |
---|
Keikalla ehkä hauskimpia soittaa ovat sellaset groovaavat, jazzahtavat bossanovat. Niissä on mielettömän hienoa soitella todella hiljaa ja yrittää rakentaa sellasta suhinaa ja savua hiljasilla tremoloilla ja crashlyönneillä. Lisäksi ne on helppo alottaa pienestä ja kasvattaa soolojen mukana todella suuriksi. Useimmat bossat ovat vielä ihan hyviä biisejäkin. Tällä hetkellä muutenkin kiinnostaa sellanen dynaamisilta ominaisuuksiltaan todella vaihteleva 'savuinen' musiikki. Jazzin suuntaan mennään, mutta myös groovaavat nopeammat kompitkin toimivat hyvin oikeanlaisessa biisissä. Itekseni oon tykänny jammailla 7/8 tahtilajissa kaikkea groovaavaa. Biisit siinä tahtilajissa tosiaan jää vähän vähemmälle. Pitäis varmaan säveltää joku. Kaikista vähiten nyt ja aina on kiinnostanut hevimätöt, varsinkin nopeat sellaiset. Ne on vaan jotenkin niin tylsiä. ''He jumped right out of a building!!'' |
nihoggr 07.01.2006 08:46:43 | |
---|
huoh... älkää osatko niin hyvin. Minä soitan (kaikenlaista)metallia, rokkia ja poppiakin jopa joskus. Funkin jätän Primuksen harjoitteluun. The Antipop on kova lätty, jota jaksaa yrittää soitella. |
nihoggr 07.01.2006 08:49:22 | |
---|
mites se muuten on, kun olen miettinyt, että miten te harjoittelette??? en ole yhtyeessä ja en saa opetusta, joten harjoittelen suurinta osaa levyistä joita omistan. Päiviä sitten ostin S.O.A.D.in Hypnotizen ja olen siitä soitellut biisejä, näin esimerkiksi. Rumpuopetukseni olen saanut musiikkivideoista :D |
jyrildo 07.01.2006 08:52:18 | |
---|
Kuuntelen oikeastaan pelkkää progea. The Flower Kings perhe, Dream Theater perhe, Spock's Beard yms proge kolahtaa. Kuuntelen toki muutakin musiikkia, mutta vain jos siinä on hyvä rumpali. En siedä biisiä, vaikka olisi kuinka hyvä, jos rumpali ei osaa hommaansa. saatana. Soittopuoli taas on erijuttu. Soitan raskastakin musiikkia, mutta erittäin kevyella ätouchilla. Ihailen soittajina Zoltan Csörziä, Dave Weckliä Mike Manginia yms jehuja. Heiltä omin paljon juttuja ja kuulostan varmasti kaikkien näiden sekamelskalta. Niin pahalta kun tämä kuulostaakin... |
Tanakkala 07.01.2006 10:20:49 | |
---|
Tykkään lähinnä soitella kaikkea rokista raskaaseen heviin. Välillä jammailen itekseni jotain aivan ihmeellistä ja kuvittelen olevani hyvä soittamaan. Musa maku on aika moni puolinen, mutta suurin osa kaupallisesta paskasta ei kolahda. On kivempi kuunnella bändejä joista kaverit ei tiedä. Harvat kaverit taas eivät kuuntele musaa sillä korvalla eli kuinka taitavia soittajat ovat vaan sen pitäs olla vaan jotaa älytönt blackkis joka ei sitten minuun kolahda ollenkaan. Sentenced hyppää kyllä kärki päähän mun kuuntelemas musiikis ja soitto tyyli on sen mukainen. Se on muuten pojjaat viikonloppu lähempään ku äsken. |
Shitmanek 07.01.2006 10:43:14 | |
---|
Noh, jotain rokkibiisejä on aina tullut enemmän tai vähemmän soiteltua, mutta tuonne metallipuolelle olen kallistunut nykyään vähän enemmän. Olen surkea blastaamaan joten mitään grindiä ei tule soiteltua eikä myöskään bläkkistä mutta thrashia ja deathia tykkään soitella. Jazzia kiinnostaisi myös alkaa soitella, mutta en ole vielä saanut itseäni opettelemaan sitä kovinkaan suuresti. Yarr! Seuraavaksi haluat varmaan yhden Rieseneistäni...? |
moderndrummer88 07.01.2006 12:01:37 | |
---|
soitan sitä mitä käsketään Zed is dead, baby... |
tolppa-apina 07.01.2006 12:02:28 | |
---|
Remu kertoo tyylini/mieltymykseni: "Rock'n roll and blues and jazz". Siinä se. Tästä tulikin mieleeni, kun bändin kanssa soitamme aivan tavallista perusrockia, niin siinä ei paljoa pääse taitoja näyttämään. Vai miltä kuulostaisi jos vetäisi perusrockin kanssa jonkun jazzaavan kompin? En tätä sanonut vain avautuakseni vaan haluaisin vähän tietää että onko kenelläkään samaa ongelmaa? Kyllähän sitä kotona jazzailee, mutta reeneissä ja keikalla olet yksinkertainen rumpali. Viisas ei joudu ongelmiin, joista älykäs selviää. |
K.Suninen 07.01.2006 12:05:31 | |
---|
Jazz ja kaikki jazzjalosteiset biitit En perusta Wecklistä |
Epämuusikko 07.01.2006 12:09:41 (muokattu 07.01.2006 12:13:06) | |
---|
Kaikkea mielekästä. Heviä en osaa. Vispilöiden soitto on viime aikoina kiinnostanut eniten. Beatia on pitänyt treenata, se osoittautuu koko ajan vaikeammaksi. Jazzin soitto on kausittaista, siihen ei ole tarvinnut "kolmen kuukauden korkeanpaikanleiriä" fiilikseen takaisinpääsemiseksi. Joitain koordinaatio- ja soundiharjoituksia tulee joskus tehtyä. Nykyään ei vaan tule treenattua. So fuck. Tästä tulikin mieleeni, kun bändin kanssa soitamme aivan tavallista perusrockia, niin siinä ei paljoa pääse taitoja näyttämään. Vai miltä kuulostaisi jos vetäisi perusrockin kanssa jonkun jazzaavan kompin? En tätä sanonut vain avautuakseni vaan haluaisin vähän tietää että onko kenelläkään samaa ongelmaa? Onko tuossa joku ongelma? Häkellyttävän vähillä elementeillä pärjää, niidenkin hallitsemisessa on oma vaikeutensa. On vaikeaa "olla soittamatta", koska silloin ei voi paeta härpätyksen varjoon piiloon omia heikkouksiaan. Helppohan se on telalla ajoratamaalaukset vetää, mutta sadankahdenkympin vauhdista sudilla tasavälein... "It's hard to have a relationship in this business, man. You're always travelling, keeping weird hours, you know. It's gonna take a very special woman, you know....
or a bunch of average ones". -Bill Hicks |
Joystick 07.01.2006 12:37:31 | |
---|
Kaikkea hyvää musiikkia. Soitan kyllä mitä vaan, ja mieluiten soittelenkin kaikenlaista, ettei rupee kyllästymään (kyllästymistä tapahtunu bändin kanssa soitellessa). Elä lujaa, kuole nuorena... |
Koplinki 07.01.2006 13:01:49 | |
---|
Yritän pitää korvat auki kaikelle. Jostaan syystä ärsyttää suunnattomasti semmonen tyylien lokerointi. Ainut hetki, kun muusikko nauraa lavalla, on se, kun joku toinen kusee |
vernie 07.01.2006 13:02:19 | |
---|
Melodinen rock/pop on ehkä mun sydäntä lähinnä oleva tyyli. Punk ja grunge toimii sopivina kerta-annoksina. Soul/funk/-osastoa on myös kiva kuunnella ja soittaa. Humppa ja hevi eivät ole vielä toistaiseksi kolahtaneet, mutta katsotaan jos niidenkin aika tulee jossain vaiheessa. :) |
Deino 07.01.2006 13:04:40 | |
---|
Proge ja metalli. 'M.net + Sarkasmin tapaista - Hymiö = Viha' |
wavelength 07.01.2006 13:12:45 | |
---|
Kaikkea on mukava soittaa, tosin metal-musiikin eri lajeihin en ole vielä perehtynyt. En tiedä mistä puhun. |