RstoU 20.09.2012 12:33:33 | |
---|
SiwamieS: Paypalin käyttö ei ole järin hankalaa, sen kun rekisteröidyt ja syötät esim. Visa Electronisi tiedot sinne ja dägä dägä. Jos ei ole moista / tai just se sun pankkis Electron ei toimi niin vanhemmiltasi varmasti löytyy jotain korttia, niitä saa vingutettua Paypalin kautta yhtä lailla.. ;) PayPal-tilille saa siirrettyä rahaa myös suoraan omalta pankkitililtä, eli Visaakaan ei tarvitse välttämättä. |
SiwamieS 20.09.2012 17:21:43 | |
---|
RstoU: PayPal-tilille saa siirrettyä rahaa myös suoraan omalta pankkitililtä, eli Visaakaan ei tarvitse välttämättä. Niin joo, sekin vielä. I wanna see movies of my dreams |
Kailis 20.09.2012 23:45:20 | |
---|
Kyllä rumpukapuloita voi tehdä itse. Tiskiharjoja tai kalsareitakin voi. pekka montin: Rummutuksesta sen verta(yleisestiottan tässä maassa) että se on lajiteltavissa n. neljään eri kategoriaan: |
Kefiiri 21.09.2012 10:30:46 | |
---|
Kailis: Kyllä rumpukapuloita voi tehdä itse. Tiskiharjoja tai kalsareitakin voi. Sarkasmi sikseen. Jotkut tekevät musiikkiakin itse, vaikka kaupasta saisi parempaa musaa valmiina levyinä (: |
joonama 21.09.2012 12:33:45 | |
---|
Kefiiri: Sarkasmi sikseen. Jotkut tekevät musiikkiakin itse, vaikka kaupasta saisi parempaa musaa valmiina levyinä (: Tästä anekdootista lähti plussa. Jos olisin luova ihminen, keksisin tähänkin jotain. Ja talvella pääsisi helpommin kulkemaan pihassa. |
Kailis 21.09.2012 17:12:34 | |
---|
Mä olen ihan oikeasti sitä mieltä, että (hyviä) kapuloita on hankalaa valmistaa itse, koska asiaan soveltuva puu on kiven alla. Tokihan niitä teknisessä mielessä voi sorvilla vääntää, mutta kestävyys, paino ja balanssi on aika arpomista. Tai jos jollain on jotain vinkkejä mistä hankkia raaka-ainetta niin rohkeasti tänne vaan. Oma ja valmis musiikki. No joo, siihen omaan pätee joskus noi samat arpomiset. pekka montin: Rummutuksesta sen verta(yleisestiottan tässä maassa) että se on lajiteltavissa n. neljään eri kategoriaan: |