Aihe: Erittäin matalat tomit - kalvo suosituksia?
1 2
Bentley
31.10.2008 12:10:01

Kukapas se tässä?

http://www.moderndrummer.com/rsrc/updates/0107_ZakStarkey_1.jpg

Nopeesti katottuna näytti MacGyveriltä.
For those who can't be without the music!
Jouni Antero
31.10.2008 23:35:56
Nopeesti katottuna näytti MacGyveriltä.

Taitaa olla nuorempi herra, jonka rumpaloinnista todellakin diggasin The Whon viimeisimmällä Hesan keikalla (luulin meneväni katsomaan väsähtäneitä ukkeleita ja ne yllätti todella!). Tietenkin sillä on 70-luvun kalvot kun settikin on sovellettu kopio Moonin setistä (Pictures of Lily-malliin). Loistava rumpali; teki todella vaikutuksen kyvyssään sopeutua alkuperäisiin biiseihin aivan toisin kuin muut Moonin jälkeiset The Whon rumpalit.

Vaan takaisin aiheeseen: oli palkkapäivä, vaan en ehtinyt kauppaan - seuraavaksi testaan valkoisiksi pinnoitettuja Emperoreja lyöntikalvoiksi (kuten lattiatomissa, jossa on aika kiva jytinä kokoisekseen).

Tässä setissä nyt vain täytyy olla valkoiset lyöntikalvot - tai sitten (huh) pinstripet...nää on näitä henk koht hulluuksia.

Nuorena poikana mä en koskaan saanut noita pinstripejä viritettyä, joskaan en mä osannut virittää muutenkaan...

Alakalvojen kanssa katsellaan ja testaillaan - tällaisen marginaali-kokoisen setin kanssa näyttää olevan aikalailla enempi hommaa saada se istumaan omaan soittotatsiin, kuin muissa.

Tai sitten - Herra minua varjelkoon (!) - alan hi-fistelemään!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)