Bacchus 26.01.2008 14:36:20 (muokattu 26.01.2008 14:38:35) | |
---|
Siis mikä logiikka tässä on sulla takana? Teen lisää tilaa ja se on perseestä, että kaikki peittyy sen vuoksi? Itse olette nuo FAQ ketjut kirjoittaneet jne. Turhauttavaa kahlata kolmea aluetta läpi, kun ei täälläkään riitä erityisesti juttua. Suurin osa porukasta näyttää kuitenkin olevan uudistuksen kannalta, joten ilmeisesti se oli hyvä ratkaisu, omasta mielestäni kuitenkaan ei. Niin, ja itse olen ollut vastaan suurinta osaa FAQ-ketjuista, joten pidän itselläni valitusoikeuden. Haha! Esim. Meinl- ja Stagg-ketjut ovat harvinaisen turhia. Kuitenkin, tässäkin asiassa enemmistön mielipide ratkaisee, ja suurin osa tuntuu pitävän FAQ- ketjuja hyödyllisinä. Jossain vaiheessa voisi kyllä lisätä sen, että voi piilottaa nuo FAQ/Pysyvät yms. kokonaan tieltä. Hyvä idea. Jos mitenkään mahdollista, niin toivottavasti tämä uudistus toteutuu mahdollisimman pian. |
RstoU 26.01.2008 17:06:36 | |
---|
Jossain vaiheessa voisi kyllä lisätä sen, että voi piilottaa nuo FAQ/Pysyvät yms. kokonaan tieltä. Hyvä idea. Jos mitenkään mahdollista, niin toivottavasti tämä uudistus toteutuu mahdollisimman pian. Toivottavasti saataisiin kuitenkin niin, että esim vapaamuotoinen keskustelu näkyisi, vaikka FAQit piilottaisikin. Voisin aikani kuluksi yhdistellä ainakin nuo symbaalifakit järkeväksi kokonaisuudeksi. Yhdistelyssä saanee käyttää alkuperäisiä tekstejä pitkälti runkona? |
Juhani 27.01.2008 13:36:42 | |
---|
Turhauttavaa kahlata kolmea aluetta läpi, kun ei täälläkään riitä erityisesti juttua. Suurin osa porukasta näyttää kuitenkin olevan uudistuksen kannalta, joten ilmeisesti se oli hyvä ratkaisu, omasta mielestäni kuitenkaan ei. Niin, ja itse olen ollut vastaan suurinta osaa FAQ-ketjuista, joten pidän itselläni valitusoikeuden. Haha! Esim. Meinl- ja Stagg-ketjut ovat harvinaisen turhia. Kuitenkin, tässäkin asiassa enemmistön mielipide ratkaisee, ja suurin osa tuntuu pitävän FAQ- ketjuja hyödyllisinä. Aivan, ymmärrän. Hyvä idea. Jos mitenkään mahdollista, niin toivottavasti tämä uudistus toteutuu mahdollisimman pian. Juu, tulossa. En vaan tiedä koska, mut hiljaa hyvä tulee. Tai sit ei. :D |
Juhani 27.01.2008 13:38:06 | |
---|
Toivottavasti saataisiin kuitenkin niin, että esim vapaamuotoinen keskustelu näkyisi, vaikka FAQit piilottaisikin. Voisin aikani kuluksi yhdistellä ainakin nuo symbaalifakit järkeväksi kokonaisuudeksi. Yhdistelyssä saanee käyttää alkuperäisiä tekstejä pitkälti runkona? Vapaamuotoinen keskustelu ei ole FAQ (eikä myöskään Pysyvä -ketju), joten sen voisi vaan omalta sivulta ruksia tyyliin: "Älä näytä FAQ ketjuja keskustelussa". |
jazzmies 02.02.2008 21:44:59 | |
---|
Mielestäni on aivan mahtavaa, että näkee yhdellä silmäyksellä mihin kirjoituksiin on kommentoitu lähipäivinä. Hieno jako kolmeen eri lohkoon! Maukasta makkaraa - Raikasta vettä - Kirkasta kalakeittoa |
WyW 03.02.2008 13:40:53 | |
---|
The music of the future will not entertain - It's only meant to repress and neutralise your brain -> Pofony | last.fm |
DTR 05.02.2008 11:54:58 (muokattu 05.02.2008 20:28:25) | |
---|
|
wavelength 05.02.2008 12:25:18 | |
---|
Turhauttavaa kahlata kolmea aluetta läpi, kun ei täälläkään riitä erityisesti juttua. Samalla laillahan sitä tulee kahlattua esim. rumpu-, media- ja turhuuspalstojakin, enkä näe tuollaisessa jaossa mitään ongelmaa. Mun mielestä on ainakin ihan mahtavaa, ettei mun tarvitse etsiä itseäni kiinnostavia tekstejä (sähkö)rumpukamaviidakon seasta. En tiedä mistä puhun. |
DTR 10.02.2008 04:32:25 | |
---|
|