Mikko A 03.01.2003 18:19:27 | |
---|
Hei rummunpäristäjät. Kiinassa Tsezuanin maakunnassa on liike, josta saa kapuloita kolme senttiä halvemmalla. Ne ovat loppuunkäytettyjä riisipuikkoja, mutta menevät hevyn hakkuussa kyllä kuin häkä. Jos tilaa porukalla, jossa on vähintään 320 rumpalia, saa kaman ilman postikuluja. Ei kun tilaamaan. Heh... (C)Hevy metallipalstalla ois tuokin varmaan menny täydestä ja nyt kyselis et onko sillä nettisivuja ja mistä niitä voi tilata : ) Nuo hevarit on kyllä joskus aivan ihimesakkia... Ei siis millään pahalla, eikä henkilökohtaisesti! |
Triskal 03.01.2003 18:39:29 | |
---|
Heh... (C)Hevy metallipalstalla ois tuokin varmaan menny täydestä ja nyt kyselis et onko sillä nettisivuja ja mistä niitä voi tilata : ) Nuo hevarit on kyllä joskus aivan ihimesakkia... Ei siis millään pahalla, eikä henkilökohtaisesti! Se pitää kai sitten ottaa kohteliaisuutena. *näyttää kieltä*
|
JanneO 07.01.2003 16:17:03 | |
---|
Kävin juuri tuolla unkarissa ja sieltä matkaan tarttui sellaisia paikaillisia halppiskapuloita kuin csibi sticks... hinta oli 400 florinttia pari eli jonkin verran alle 2 euron (1€= n. 230fl). Soittamaan niillä en ole vielä ennättänyt joten kokemuksia ei ole vielä muusta kuin sohvaan soitosta ja siinä ne toistaseksi on kestänyt. Tämähän oli kuin suoraan toi v*tun kiinahommeli=) |
Mikko A 07.01.2003 19:37:06 | |
---|
Tämähän oli kuin suoraan toi v*tun kiinahommeli=) Paitsi ilman sitä "ryhmäalennusta" :) |
PolkaTulk 10.01.2003 15:51:13 | |
---|
Oon joskus lukenut Thomannin sivuilta (muistaakseni) että tilatessa isomman erän kapuloita ni saa jotain alennusta. Muistankohan ihan väärin. Sais nimittäin sieltäkin kapuloita n 1.5 € halvemmalla. ne l.a special kapulat on ihan vitun mahtavia!lakkausta on vähän millon ne pysyy kädessäki.mut niis kannattaa tosiaa tarkastaa kaikki oksajutut ja tälläset. |
jussijoe 31.01.2003 23:29:44 | |
---|
Oon joskus lukenut Thomannin sivuilta (muistaakseni) että tilatessa isomman erän kapuloita ni saa jotain alennusta. Muistankohan ihan väärin. Sais nimittäin sieltäkin kapuloita n 1.5 € halvemmalla. Ei siellä mun muistin mukaan noin sanottu vaan, että siks ne on thomann:lla, niin edullisia, kun ne tilaa niitä vic firthiltä niin suuria eriä, että ne voi myyä halvemmalla... käykää itse lukemasa thomann:n usein kysytyt kysymykset vai misähän nyt olikaa... |