miän vain 30.01.2006 19:27:15 | |
---|
Esitteestä: "Swivel sleeve SSL22 Standard on all 1st chair thrones, the SSL22 swivel sleeve features a nylon brushing that allows the seat to rotate even while securely fixed to the threaded rod. Pivot till your heart's content!" |
Niskamies 30.01.2006 19:40:04 | |
---|
Esitteestä: "Swivel sleeve SSL22 Standard on all 1st chair thrones, the SSL22 swivel sleeve features a nylon brushing that allows the seat to rotate even while securely fixed to the threaded rod. Pivot till your heart's content!" Mä otin ton irti, mutta ei auttanut. Se penkki kyllä pysyy jykevästi tangossa, mutta tanko pyörii omiaan. More is more. |
lkx 30.01.2006 20:34:57 | |
---|
Mä otin ton irti, mutta ei auttanut. Se penkki kyllä pysyy jykevästi tangossa, mutta tanko pyörii omiaan. Voi olla, että sitä on kokeiltu niin paljon, että ei pysy enää paikallaan. Eiks kannata yleensä ottaa paketissa eikä esitteillä ollut yksilö? Peltiasioissa voi olla eri juttu, jos on hyvistä yksilöistä kiinni... Hilfe! Ich bin ein Fisch. |
Niskamies 30.01.2006 20:35:23 | |
---|
Voi olla, että sitä on kokeiltu niin paljon, että ei pysy enää paikallaan. Eiks kannata yleensä ottaa paketissa eikä esitteillä ollut yksilö? Peltiasioissa voi olla eri juttu, jos on hyvistä yksilöistä kiinni... Kun ei ollut muita ergoridereita kuin toi yksi. More is more. |
Muovinen 31.01.2006 08:45:39 | |
---|
Kun ei ollut muita ergoridereita kuin toi yksi. Sait kai kuitenkin kunnon alennuksen kun näytekappaleen jouduit ottamaan? |
Niskamies 31.01.2006 13:08:03 | |
---|
Sait kai kuitenkin kunnon alennuksen kun näytekappaleen jouduit ottamaan? Tottakai. Uudesta uuden hinta ja käytetystä käytetyn jne. More is more. |
south_of_heaven 31.01.2006 14:00:02 (muokattu 31.01.2006 14:01:17) | |
---|
Esitteestä: "Swivel sleeve SSL22 Standard on all 1st chair thrones, the SSL22 swivel sleeve features a nylon brushing that allows the seat to rotate even while securely fixed to the threaded rod. Pivot till your heart's content!" johan nyt kun 'kätevä toiminto' osoittautuu helvetilliseksi vitsaukseksi! ilmoitti South_of_Heaven |
wavelength 31.01.2006 14:37:22 | |
---|
Joopa joo. Onhan noissa Taman pallonivelissäkin ollut aikoinaan toiminto, jolla voi hienosäätää tomien kulmia kesken soiton... ;) En tiedä mistä puhun. |
Youni 31.01.2006 15:32:15 | |
---|
Mullakin pyörii, kun vääntämällä vääntää. Eli vaihtoon vaan, jos se häiritsee. Pirun hyvä penkki, täytyy sanoa. Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat |
LordInferno 31.01.2006 15:38:52 | |
---|
Hajokkaa nyt noitten 1st Chairienne kanssa. Ite oon löylyttäny jo muutaman vuoden joku Traxin penkki perseen alla eikä mitään ongelmia oo ollu. -Inf- "When existence does not exist" |
Youni 31.01.2006 15:41:36 | |
---|
Hajokkaa nyt noitten 1st Chairienne kanssa. Ite oon löylyttäny jo muutaman vuoden joku Traxin penkki perseen alla eikä mitään ongelmia oo ollu. -Inf- Älä itke, kuitenkin persees puutuu ja selkäranka on kiero. Et vaan kehtaa sanoa :D Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
toba 31.01.2006 20:39:46 | |
---|
Eli ongelma on seuraava: Kävin menneellä viikolla ostamassa itselleni Tama 1st Chair HT730 ergo riderin. Penkki on muuten hemmetin hyvä, mutta yksi ongelma on: Istuinosa ei pysy paikallaan. Olen siihen tottunut, ja haluan että istuinosa pysyy paikallaan kun soittaa. Vaikuttaa siltä että penkki kyllä pysyy kiinni siinä varressa, mutta varsi pyörii sitten. Olen kokeillut kiristää kaikki ruuvit oikein kunnolla mutta mikään ei tunnu auttavan. Eikö sitä sitten saa pysymään paikallaan? Onko 1st chaireissa näin, vai onko penkkini viallinen? haha sama homma mun yamahan penkissä, perkele ne ruuvit löystyy aina ja penkkiosa heiluu sitä myöten pikkasen eikä pysy tukevana. |
Niskamies 01.02.2006 12:40:44 | |
---|
Nonni, ongelma oli varsin yksinkertainen. Kävin Levytukussa hain uuden alaosan tohon penkkiin. Nyt skulaa. More is more. |
afro 01.02.2006 15:21:33 | |
---|
Nonni, ongelma oli varsin yksinkertainen. Kävin Levytukussa hain uuden alaosan tohon penkkiin. Nyt skulaa. Mikä siinä oli vikana? Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa, mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen |
ddrum54 01.02.2006 15:38:38 | |
---|
Mikä siinä oli vikana? Joku oli möhlinyt kasausvaiheessa ja hukannut yhden pikkuosan kiristysmekanismista. Kiristysruuvi otti kiinni rautaan ennenkuin ehti hommansa hoitamaan. 2`n 4 |
Hulfok 01.02.2006 15:53:45 | |
---|
Taidampahan sitten ostaa sen pearlin jakkaran:) |
afro 01.02.2006 15:54:09 | |
---|
Joku oli möhlinyt kasausvaiheessa ja hukannut yhden pikkuosan kiristysmekanismista. Kiristysruuvi otti kiinni rautaan ennenkuin ehti hommansa hoitamaan. Ok. Penkki siis pysyy normaalisti paikoillaan? Aika outoa, jos tuommoinen pyöriminen olisi ominaisuus. Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa, mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen |
ddrum54 01.02.2006 16:00:00 | |
---|
Ok. Penkki siis pysyy normaalisti paikoillaan? Aika outoa, jos tuommoinen pyöriminen olisi ominaisuus. Joo, pysyy. Siitä puuttui semmoinen muotoiltu aluslevy / shimmi. Pirun pieni osa, helppo hukata. Luultavasti se osa on kadonnut, kun jengi on testaillut penkkiä myymälässä. 2`n 4 |
LordInferno 01.02.2006 18:34:31 | |
---|
Älä itke, kuitenkin persees puutuu ja selkäranka on kiero. Et vaan kehtaa sanoa :D Perse ei puudu, ja selkäranka on jo vakiona ihan jojo. Täytyy sanoo että tässä on todella mahtava korkeudensäätösysteemikin, semmonen samanlainen mikä on punttisalin painonnostopenkissä niissä tolpissa. olisko ehkä 5 eri korkuutta mitä voi säätää. Toisaalta toi makso ehkä jonkun 100 markkaa joskus. -Inf- "When existence does not exist" |
Youni 01.02.2006 20:48:18 | |
---|
Perse ei puudu, ja selkäranka on jo vakiona ihan jojo. Täytyy sanoo että tässä on todella mahtava korkeudensäätösysteemikin, semmonen samanlainen mikä on punttisalin painonnostopenkissä niissä tolpissa. olisko ehkä 5 eri korkuutta mitä voi säätää. Toisaalta toi makso ehkä jonkun 100 markkaa joskus. -Inf- Niin, no mikäs siinä, jos toimii. Itse ei enää Pearlin halvin penkki vetänyt puoleensa setin taakse, joten hankin tuon 1st chairin. Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.