Aihe: Bassarin koko/saundi
1 2
savopie
11.11.2005 22:41:23
mulla on 22" basari, ja tykkään tosi paljon saundista, jonka saan siitä ulos, mutta jos saisin valita vaihtaisin sen 20", kun olen sen verran lyhyt, että on vaikea saada tomit aseteltua järkevästi, kyl toi menee ku tulee senttejä ;D
roisto PERKELEE!!!
Youni
12.11.2005 11:56:34
20"x16" on nykyinen Cabria-basarini ja olen tyytyväinen. Itse en tue 22" basareita sen takia, että tomien asettelu menee säätämiseksi ja tykkään 20" saundista enemmän.
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat
drum-monkey
12.11.2005 12:23:41
Itse en tue 22" basareita sen takia, että tomien asettelu menee säätämiseksi ja tykkään 20" saundista enemmän.
En kyllä ymmärrä, miten se on kaikkien mielestä muka niin vaikeaa? Laitatteko ihan vaakasuoraan vai mitä? Toi 22" on just sen verran et ne tomit menee siinä päällä vielä mukavasti, vaikka mulla on yksi 11" syvä pikkutomi.. Enkä niitä kyllä pidä sellasessa Lombardo-kallistuksessa. Vai onko tämä tosiaan joku pituuskysymys, niinkuin Savopie sanoi? Olen itse 187cm.
Mulla on molemmissa seteissä 22" bassari. SBX kuulostaa mahtavalta, ei demppiä, ja kalvot tosi löysinä. Toinen.... No jaa. Kun on musa päällä, sitä soundia ei niinkään erota.
Munletti on mulletti
HeavyMachinery
12.11.2005 12:47:57

En kyllä ymmärrä, miten se on kaikkien mielestä muka niin vaikeaa? Laitatteko ihan vaakasuoraan vai mitä? Toi 22" on just sen verran et ne tomit menee siinä päällä vielä mukavasti, vaikka mulla on yksi 11" syvä pikkutomi.. Enkä niitä kyllä pidä sellasessa Lombardo-kallistuksessa. Vai onko tämä tosiaan joku pituuskysymys, niinkuin Savopie sanoi? Olen itse 187cm.
Mulla on molemmissa seteissä 22" bassari. SBX kuulostaa mahtavalta, ei demppiä, ja kalvot tosi löysinä. Toinen.... No jaa. Kun on musa päällä, sitä soundia ei niinkään erota.

Enemmänkin kyse on istumis korkeudesta, jos istuu matalalla on asettelu tosi hankalaa...
Minä tiedän - siis pelkään !
drum-monkey
12.11.2005 16:14:44
Enemmänkin kyse on istumis korkeudesta, jos istuu matalalla on asettelu tosi hankalaa...

Just! Nostakaa penkkejänne! Soitto on mukavampaa, eikä selät kipeydy!
Munletti on mulletti
wavelength
12.11.2005 19:53:46

Just! Nostakaa penkkejänne! Soitto on mukavampaa, eikä selät kipeydy!

Tämä taasen on täysin yksilöllinen juttu. Toisella toimii paremmin 90 asteen kulma polvissa, toisilla 120 astetta tuntuu kivemmalta. Itselleni on oikeastaan aivan sama, kunhan lantio on aina polvien yläpuolella.
Pimeässä on parempi hiihtää.
yrmy
12.12.2005 16:29:11
Kertokaas joku, että miten vaikuttaa soundiin jos on 22" ja 20" basarit? Onko ongelmia ja saako soundia lähellekkään toisia? Bändin basisti kyselee ihan hädässä, kun kerroin ostavani eri kokoiset basarit :)
HeavyMachinery
12.12.2005 16:38:20

Kertokaas joku, että miten vaikuttaa soundiin jos on 22" ja 20" basarit? Onko ongelmia ja saako soundia lähellekkään toisia? Bändin basisti kyselee ihan hädässä, kun kerroin ostavani eri kokoiset basarit :)

Tarpeeksi kun tunget patjaa sisään niin kukaan ei huomaa eroa......
Minä tiedän - siis pelkään !
Migo
12.12.2005 16:41:04

Huomasin kyllä itse tämän alussa. Ihmettelin kun hemmetti, kun selkää särkee. Sitten rohkenin nostamaan penkkiä ja helpotti heti. Nykyään elämä tuntuu jotenkin aivan erilaiselta. Selkäsäryt on tipotiessään, ei enää valvottuja öitä.
Tykkään soittaa soittimilla.
Paas
12.12.2005 17:28:38
Itse olen pitkään ollut kahden välillä. 20" ja 22". 20" on kuitenkin vienyt voiton useastakin syystä. Aikaisemmin kun tuli soitettua aika nopeita juttuja basarilla/basareilla niin hain 20" parempaa kontrollia sekä asettelun helppoutta. Jotta kuitenkin saisin siihen hieman munaa päättelin että syvyyttä on oltava enemmän kuin 16". Joten joko 17" tai 18". Nyt käytössä 20*18 ja toimii. Sama koko oli myös aikaisemman setin basarissa. Tietyllä tavalla haluaisin 22" mutta 20" on enemmän etuja minun näkökulmasta katsottuna joten siksi käytän 20".
The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)