HeavyMachinery 05.11.2005 15:30:04 | |
---|
Täytyy olla eri mieltä. Niinpä, Tuli kovasti aikonaan skeitattua lumilautailen kyllä edelleen aktiivisesti. Viimme vuonna ostin suksetkin vaikka niin silloin 10v. sitten vannoin etten varmaan suksille palaa..... Minä tiedän - siis pelkään ! |
Remo 05.11.2005 15:37:07 | |
---|
Joo kyllä skedeys on ihan hauskaa vaikka meinaa viedä välillä vähä jopa liikaakin aikaa. :D Ja talvella tulee jonkin verran lautailtua. Eipä kyllä mikään oo jääny rumpujen takia pois. O |
Safga 05.11.2005 15:56:14 (muokattu 05.11.2005 15:57:30) | |
---|
talvella tulee lasketeltua bleideillä ,niin viime talvena nilkka murtus ja oli n 2kk kipsissä. Ja jalka kipsattiin vähän vinoon selvästi,, niin nyt oikea jalka näytää tyhmältä vähäsen kun kävelee kun sojottaa oikealle jonkun verran.. mahtavaa,, tosin ei merkittävää :D varon siis rinteessä normaalia enemmän :D mutten aijo luopua laskettelusta :D Pearl & Stagg = The Best reason to play drums'n cymbals //
Pastilli? |
Ze Kink 05.11.2005 18:27:59 | |
---|
Lumilautailua tulee tosiaan harrastettua edelleen. Kerran on siinä taju lähtenyt kun tulin boksista kyljelteen alas, mutta ei muuta. [KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
[KTR-] sit bändi ois ihan :---D |
HeavyMachinery 10.11.2005 12:27:05 | |
---|
Lumilautailua tulee tosiaan harrastettua edelleen. Kerran on siinä taju lähtenyt kun tulin boksista kyljelteen alas, mutta ei muuta. Aikonaan repesi rintalasta kun tuli reviteltyä uli capin alastulon ja naamalle jäätikkön..... vaarallista nykyään ei enää uskolla... Minä tiedän - siis pelkään ! |
wavelength 10.11.2005 12:47:57 | |
---|
Aikonaan repesi rintalasta kun tuli reviteltyä uli capin alastulon ja naamalle jäätikkön..... vaarallista nykyään ei enää uskolla... Ai saakeli. Kuulostaa kovin kivalta. Pimeässä on parempi hiihtää. |
Tama (Royal Star) 10.11.2005 13:17:16 | |
---|
onnettomuuksia on sattunut, viimeisimmässä "mopo" kolarissa oli niskat/ ja leuka mennä (ja siinä oli todella lähellä mun elämäni loppuminen rumpujen soiton ohella:S), mutta onneksi selvisin täysin paskaksi menneellä naamataululla (ja aineellisilla vahingoilla, kiitos pelkän liikennevakuutuksen) joka on nyt onneksi palautunut (ihme kyllä) täysin muotoonsa (paria arpea lukuunottamatta):). ei enään tytötkään juokse karkuun;)... kiitollinen olen siitä, että olen selvinnyt ilman luiden murtumia. kitaristilla murtui ranne 3v sitten, ja edelleenkin se jaksaa vaivata... ja vaivannee läpi loppuelämän. perseestä tälläset. perus rokkirumpali. |
eljohnny 10.11.2005 13:20:05 | |
---|
Jääkiekko on vaarallinen laji. Vasemman käden peukalo oli melkein koko viime talven särki, eikä voinut ehjätä. Jokin siihen aina tuli ja se tärähti, tuosta takanivelen kohdalta oli pirun kipeä ja se haittasi rumpujen soittoa aivan hitosti. Onneksi tämä alkukausi on mennyt vielä ilman tuota vaivaa, ei tarvitse kummonen tärähdys olla kun se on taas kipeä viikkoja. Eikä siitä silloin viime talvena arvauskeskuslääkärit mitään löytäneet, pistivät pakettiin ja käskivät viikon sitä pitää, mutta tietysti hinku jäille ja soittamaan oli niin suuri, että paketissa sormi kerkesi olla vain pari päivää. |
jyrildo 10.11.2005 13:32:57 (muokattu 10.11.2005 13:33:26) | |
---|
Minä mursin vasemman ranteeni korispelissä alkukeväästä. Yleensä kesällä ehtiny reenata eniten ni meni puolet kesästä ihan hukkaan ja seuraava talvi kun piti vasuri saada taas päivitettyä. Se on muuten hassu juttu,e ttä jos on vaikka kuukaudenki soittamatta, niin on aivan totaalisen ruosteessa ja kestää aika kauan ennenkuin saa tekniikan entiselle tasolle. EDIT: niin siis tästä on jo useampi vuosi aikaa kyllä |
okoranta 10.11.2005 13:44:08 | |
---|
5 vuotta takaperin skeittaaminen loppui, kun paikallisen Halpa-hallin takana vedin 50-50 "rautasäleikölle", kaaduin ja löin kyynerpään siihen--alkoi luu paistamaan! No ei siinä mitään kaksi päivää myöhemmin kaveri kaatui minun yla-asteen puukäsityötunnilla väsäämällä "customilla", kaatui mahalleen, kyynerpää jäi väliin---kahden tunnin päästä leikkauspöydällä, perna repesi!! PASKA LAJI |
HeavyMachinery 10.11.2005 13:50:28 | |
---|
5 vuotta takaperin skeittaaminen loppui, kun paikallisen Halpa-hallin takana vedin 50-50 "rautasäleikölle", kaaduin ja löin kyynerpään siihen--alkoi luu paistamaan! No ei siinä mitään kaksi päivää myöhemmin kaveri kaatui minun yla-asteen puukäsityötunnilla väsäämällä "customilla", kaatui mahalleen, kyynerpää jäi väliin---kahden tunnin päästä leikkauspöydällä, perna repesi!! PASKA LAJI Dekillä:Grindia kaiteella ja siitä perseelleen sen päälle tuntu kyllä että kirjaimellisesti repesi perse. Laudalla: 50-50 railiin muttaponnistus myöhässä ja naamalleen railiin kun lauta jäi kiinni railin päähän...... onhan näitä.... Minä tiedän - siis pelkään ! |
Legatus 10.11.2005 16:28:23 | |
---|
Onneksi lumia ei ole tullut vielä koska freeride kelkkailu on minun mieleen.. toisaalta ne lumet sais jo tulla. Kerran lähti siinä ksi sijoiltaan mutta se oli oikea käsi joten tasasi vähän eroja vasemmalle. Janne pentele!!!!!!! |
kampela 10.11.2005 16:47:01 | |
---|
Thainyrkkeilyä tuli aikanaa reenattua tosissaan. Aikaahan se kyllä sikana. Ei vaan toinen polvi tykännyt siitä. Kyllä noita muita harrastuksia nykyäänkin on aika paljon, pitää vaan pitää ne rummut siinä ykkössijalla ja muut siinä perässä tyyliin kun kerkee. Peruna kerrallaan.. |
Youni 10.11.2005 17:49:07 | |
---|
Dekillä:Grindia kaiteella ja siitä perseelleen sen päälle tuntu kyllä että kirjaimellisesti repesi perse. Laudalla: 50-50 railiin muttaponnistus myöhässä ja naamalleen railiin kun lauta jäi kiinni railin päähän...... onhan näitä.... Boardslidea railille, lauta alta, selälleen railin päähän. Oli selkä lipeänä pitkään. Ihme, ettei käynyt pahemmin. Tästä on aikaa ainakin neljä vuotta. Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat |
kampela 10.11.2005 18:10:13 | |
---|
Varial 360 flippi oli mun bravuuri, lisäks osasin vetää aivan saatanan korkeita bob savetteja. Skedeys oli kyl siistii, nykyään ku kokeilis ni lähtis varmaan henki. Peruna kerrallaan.. |
Deino 10.11.2005 20:15:56 | |
---|
Varial 360 flippi oli mun bravuuri, lisäks osasin vetää aivan saatanan korkeita bob savetteja. Skedeys oli kyl siistii Yo! Perkele! |
Parantaja 10.11.2005 21:45:55 | |
---|
niin nyt oikea jalka näytää tyhmältä vähäsen kun kävelee kun sojottaa oikealle jonkun verran.. mahtavaa,, tosin ei merkittävää :D Mul on ihan sama homma! minuu hoitanu lääkäri sano ettei oo ennen vastaavaa nähnyt. onneks siitä ei kumminkaa suura haittaa ole. |
ultra 10.11.2005 22:22:38 | |
---|
Lopetin vuosi sitten röökinpolttoharrastuksen vedoten terveysseikkoihin. Todellinen syy on kuitenkin se, että tarvitsen (ja myös käytän) nekin rahat rumpukamoihin. Olen myös viime aikoina vähentänyt radikaalisti rakasta dokailuharrastustani aivan samasta syystä.:) I'm a gooner
...Ja se Alchemy Pro Art 18'' crash edelleen kaupan.. Halavalla lähtöö:) |
Migo 10.11.2005 22:23:51 | |
---|
Töissä 13h ja sen jälkeen nukkumista. Vapaapäivinä soittaminen, viinan juominen ja koiran kanssa lenkkeily. Ei täsä oikkee muuta pysty. Tykkään soittaa soittimilla. |
Muovinen 10.11.2005 23:02:53 | |
---|
Tällä viikolla olen enimmäkseen syönyt vanhoja tennarinpohjia jotta saisin hankittua uudet haikanpellit. http://www.mikseri.net/artists/muovinen.46772.php |