Aihe: Settikuvat Volume 4
1 2 3 4 5 6 7 8122 123 124 125 126
K.Suninen
20.12.2007 18:19:35
Puuvanteet kyllä tekevät soundille höpöä.

onks höpö positiivinen vai negatiivinen ilmaus? nojaa, makuasia..ite tykkään, varsinki korkeammilla virityksellä soitettaessa se soundi pysyy pehmeänä ja lämpimänä, eikä kuivana.. Sit ku taas on jotku power-soundit, nii ehkä silloin jopa kaipais vähän metallivannetta, vaikka en tiedä, onko se ero aivan mahdoton..
niinku mikä se fyysinen gebardeeri siinä oli, ett keinut sä sisään vai et?
Nolte
20.12.2007 18:37:05 (muokattu 20.12.2007 21:05:48)
Muut tuollaisilla kauniilla Kumuilla vetää ja minä saan tyytyä näihin...
http://rumpu.net/galleriakuva.asp?ID=5295
http://rumpu.net/galleriakuva.asp?ID=5293
http://rumpu.net/galleriakuva.asp?ID=5296

Minkämoiset ovat Bradyt? Vaahteraako ovat? Luinkohan jostain, että ohutrunkoiset ainakin olisivat...

EDIT: Ainakin levylle päässeet Bradyt melkoisen tiuhaan: http://www.bradydrums.com.au/recordings.html
jhjghfjkdhsgjhjsfkahfj!!!!
wavelength
20.12.2007 19:36:02

onks höpö positiivinen vai negatiivinen ilmaus?

Höpö on gutan synonyymi, joka on positiivinen ilmaus.
En tiedä mistä puhun.
markkuliini
20.12.2007 20:48:40

Höpö on gutan synonyymi, joka on positiivinen ilmaus.

Esim. "Ai että kun teki höpöä!" :)
Nolte
20.12.2007 21:02:18
Asia tunnetaan myös nimellä "Edward".
Deino
20.12.2007 22:25:38

Asia tunnetaan myös nimellä "Edward".

Haluatko tarkentaa?
hollmi-5
20.12.2007 22:27:55
Haluatko tarkentaa?

Tekee höpöä, gutaa tai "eetwarttia"...

Nyt ei saa sotkea höpöä ja höpölää ;-)
Soundit, piuhat ja kajarit.
wavelength
20.12.2007 22:29:22

Joskus olen myös kuullut puhuttavan "meisselistä" samassa merkityksessä.
En tiedä mistä puhun.
hollmi-5
20.12.2007 22:30:11
Joskus olen myös kuullut puhuttavan "meisselistä" samassa merkityksessä. Tottakai. Ja monta muutakin ilmaisua on käytössä.
hollmi-5
20.12.2007 22:36:11 (muokattu 21.12.2007 00:04:28)
Ainakin levylle päässeet Bradyt melkoisen tiuhaan: http://www.bradydrums.com.au/recordings.html

Aika lennokasta mainontaa. Jos Ludwig julkaisisi vastaavan luettelon, olisi lista monikymmenkertainen. Tai jos Sonor, Pearl... Brady kyllä on hieno merkki.
Kailis
20.12.2007 22:41:54

Vanha settis :D

http://www.rumpalit.net/phpBB2/viewtopic.php?t=4077
.

On muuten oikeasti ikävä, tuli koettua aika paljon yhdessä. Jos keikkaa pukkaa niin on vieläkin niille teetetyt flightcaset jäljellä.
Kailis
20.12.2007 22:49:23

Minkämoiset ovat Bradyt? Vaahteraako ovat? Luinkohan jostain, että ohutrunkoiset ainakin olisivat...

EDIT: Ainakin levylle päässeet Bradyt melkoisen tiuhaan: http://www.bradydrums.com.au/recordings.html

Evansin G1:set laitoin ensimmäistä kertaa ja anteeksi mutta mun mielestä paremmat kuin Ambassadorit. Joo siis Jarrah nimistä puuta ja ohkaiset rungot ovat, en nyt muista vahvuuksia. Äärimmäisen helpot virittää, soivat pitkään ja ovat helpot mikittää siitä huolimatta. Love `em.
Kailis
20.12.2007 22:57:34 (muokattu 20.12.2007 22:59:17)

Aika lennokasta mainontaa. Jos Ludwig julkaisisi vastaavan luettelon, olisi lista monikymmenkertainen. Tai jos Sonor, Pearl... on hieno merkki.

Lista on lista on lista. Jokainen voi tehdä omat johtopäätöksensä siitä ketkä käyttävät kyseisen firman tuotteita. Aika yleinen käytäntö nykyään mainita tuotteen yhteydessä tunnetut kuluttajat, muutenkin kuin musiikin alalla. Eli en ymmärrä sun avautumista...???

Ai joo toi sun "Parhaat rummut on jo tehty" läppä
glum
20.12.2007 23:52:54
Evansin G1:set laitoin ensimmäistä kertaa ja anteeksi mutta mun mielestä paremmat kuin Ambassadorit.

Älä suotta pyytele anteeksi, jokaisella on omat mieltymyksensä :)

Jatkanpa samaan rahaan että treeniksellä oleva taman superstar soi todella makiasti Evansin G2, kannattaa kokeilla, ei uskoisi sen hintaisen setin soivan niin nätisi, tai no tomit vain basarissa on remon ps3 kirkkaana ja se ei toimi, jotenkin eloton sointi.

sori meni ohi aiheen.

ps.nätit rummut sinulla.
jep...
Nolte
20.12.2007 23:56:37 (muokattu 20.12.2007 23:57:56)
Aika lennokasta mainontaa. Jos Ludwig julkaisisi vastaavan luettelon, olisi lista monikymmenkertainen. Tai jos Sonor, Pearl... on hieno merkki.

Joo, eikun. Tiesin Bradyn olevan huippua, mutta silti tuo lista yllätti. En tiennyt, että on noin suosittu merkki studiokäytössä. Ei ole minulla mitään syytä mainostaa mitään merkkiä, mutta kyllähän tuosta kuitenkin saa sen kuvan, että jos Brady pystyisi kilpailemaan sponsoridiileillä isojen merkkien kanssa, olisi monellakin huippumiehellä ne alla.
hollmi-5
21.12.2007 00:03:42 (muokattu 21.12.2007 00:14:27)
Lista on lista on lista. Jokainen voi tehdä omat johtopäätöksensä siitä ketkä käyttävät kyseisen firman tuotteita. Aika yleinen käytäntö nykyään mainita tuotteen yhteydessä tunnetut kuluttajat, muutenkin kuin musiikin alalla. Eli en ymmärrä sun avautumista...???

Ai joo toi sun "Parhaat rummut on jo tehty" läppä
Ei minulla ole mitään Bradyja vastaan. Pelkkää hyvää niistä olen kuullut. Olisi kiva päästä joskus kokeilemaan.

Tuo markkinalause tulla Nolten linkittämällä sivulla ei kyllä yhtään pidä paikkaansa. Sitä kommentoin. Sitäpaitsi näyttää olevan U2 Livekin... Itse olen sen nähnyt ja Yamahalla vetelee. Ehkä kaikki rumpalit, joilla tiedetään olevan Bradyn virveli on listattu tuonne. Porcaro esimerkikis omisti ison läjän virveleitä ja studiossa kokeiltiin moni eriaisia aina tilanteen mukaan.
Kailis
21.12.2007 02:24:47

Ei minulla ole mitään Bradyja vastaan. Pelkkää hyvää niistä olen kuullut. Olisi kiva päästä joskus kokeilemaan.

Tuo markkinalause tulla Nolten linkittämällä sivulla ei kyllä yhtään pidä paikkaansa. Sitä kommentoin. Sitäpaitsi näyttää olevan U2 Livekin... Itse olen sen nähnyt ja Yamahalla vetelee. Ehkä kaikki rumpalit, joilla tiedetään olevan Bradyn virveli on listattu tuonne. Porcaro esimerkikis omisti ison läjän virveleitä ja studiossa kokeiltiin moni eriaisia aina tilanteen mukaan.

Hohhoijaa. Jo Buddy Rich oli endorser vaikka mille merkille, mutta käytti jossain vaiheessa ainoastaan Fibes lasikuitu snarea. Anna se linkki missä väitetään olevan Bradyn virveli ja missä näkyy että näin ei ole. Itse tämän aloitit. Itse vedin -91 -04 Premierin moposetillä 20", 14", 12" kun halusin saada toisenlaista tatsia asioihin. Mutta tuo sun dumaaminen on kyllä aika psykoottista. Ja olen muuten ollut kasaamassa Porcaron settiä Toto Jäähalli keikalla

.
Kailis
21.12.2007 02:44:04

Endorsment huippujätkille tarkoittaa sitä että tehdas vääntää parhaansa mukaan mitä artisti tahtoo. Esimerkkinä muistan Stewart Copelandin Paiste edustuksen. Sille väännettiin 6,5" splashejä ja ties mitä. Kaupasta ostetulla kamalla ei ollut mitään tekemistä niiden kanssa. Ja miettikää nyt näitä isojen settien fuusiorumpaleita, ei ne pellit mitä ne käyttää oo mistään kaupasta kotosin. Ja jotenkin anteeksi sun asenne muistuttaa Mersumiesten vastaavaa. Mulla ei ole ajokorttia joten en tiiä. Eikä mulla ole myöskään useita vanhoja settejä vaan tuo yksi Brady jota leivon vitusti. Tai siis on se Premier mutta ei ole tilaa. Mut hei hyvää Joulua ja soita niitä sun rumpuja, mieluiten toisten soittajien kanssa koska se on ainoa tapa olla soittajana olemassa. Vähän vinossa väänsin tämän =D
Bobana
21.12.2007 07:48:04
Täss on meikäläisen settiä keikalta. Jaksoin raahata jopa ihan kokonaisen setin kerranki paikalle..
http://muusikoiden.net/dyn/users/33546.jpg

Aijjjai.... jesaria.... ; )

Nojoo, kyllähän sitä joskus tarttee varsinkin jos soittovolumet on alhaset niin korostuu entisestään.
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
hollmi-5
21.12.2007 09:28:38
... jotenkin anteeksi sun asenne muistuttaa Mersumiesten vastaavaa. Minulla on Mersu, mutta näkyykö se todella jo asenteessa ;- Oli siitä minun yhdestä viestistä jäänyt se Hyvät rummut-juttu pois ja huomasin jälkikäteen (editoin).

Mut hei hyvää Joulua ja soita niitä sun rumpuja, mieluiten toisten soittajien kanssa koska se on ainoa tapa olla soittajana olemassa. Vähän vinossa väänsin tämän =D Minä soitan. Kiitos neuvosta ja hyvää joulua sinullekin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)