Aihe: Lenny Kravitzin rumpalointi
1
miccomalliton
28.02.2005 12:01:33
Mitä porukka tykkää Kravitzin soitosta? Itse pidän kyllä paljonkin. Soitosta kuulee kyllä esikuvat/idolit Ringosta Bonhamiin, mutta sehän ei ainakaan ole huono juttu.
Varsinkin Lennyn vanhemmilla levyillä soitto mielestäni groovaa hyvin. Ja rumpu soundeista pidän myös hänen levyillään. Keikoillahan Lennyllä on nykyisin R&B virtuoosi Zoro kannuissa. Kaverit ovat tuttuja jo lapsuudesta asti.
kommentteja? Kiitos.
"Ylistäkää häntä rumpua lyöden ja karkeloiden...ylistäkää häntä helisevillä symbaaleilla, ylistäkää häntä kumisevilla symbaaleilla!" psalm. 150 kalamies#24 >-)))>
JeeVes
28.02.2005 12:09:15
Kyllä Lennyt rokkaa. Heaven Help ja It ain't over till its over - biiseistä kuulee kyllä että Lennyllä on kapulat ihan halussa.
kalamies #15 >-)))>
markkuliini
28.02.2005 14:44:51

Hitto kun Cindy ei vedä enää Lennyn bändissä. Zoro on ihan kauhea rumpali...
hollmi-5
28.02.2005 23:03:09
Cindy ei uponnut mulle. Nätti tyttö, mutta soitto ei vakuuttanut. Lenny hoitaa rumpaloinnin levyillä hienosti. Se on ihan eri tavalla ajtellut joitakin asioita, kuin rumpali olisi tehnyt.

Muuten: Stevie Wonderin soittamat rumpuraidat kannattaa myös katsastaa. Superstition esimerkiksi.
Mika Hollström
Suleima
01.03.2005 00:29:21
Stevie Wonderin soittamat rumpuraidat kannattaa myös katsastaa. Superstition esimerkiksi.

Siis varmistan nyt vielä että luenko reisille ton vaan vai onko asia noin oikeasti... Stevie Wonder soittaa itse Superstitionin rummut?
miccomalliton
01.03.2005 02:28:28
Jep, kyllä soittaa Stevie itse kannut Superstitionissa. Todellinen musiikillinen monilahjakkuus. Ja en vertaa Kravitzia Wonderiin, mutta kyllähän se Lennykin soittaa levyillään lähes kaiken itse. Erittäin mielenkiintoisia persoonia molemmat.
"Ylistäkää häntä rumpua lyöden ja karkeloiden...ylistäkää häntä helisevillä symbaaleilla, ylistäkää häntä kumisevilla symbaaleilla!" psalm. 150 kalamies#24 >-)))>
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)