rumpali-isti 26.07.2006 21:54:43 | |
---|
Oon huomenna lähös ostaan Chinaa settiin (luultavasti 18"Wuhan), ja sille pitää sitte tietysti olla myös ständi. Aattelin että kantaisko tollanen: http://www.thomann.de/thoiw3_tama_mca63_prodinfo.html 18" Chinan? Saisko tollasia Tampereelta? (jos niin mistä) Ei tartte Tama olla mut joku vastaava tollanen.. Tavallista ständiä ei viittis ostaa ku maksaa liikaa ja vie tilaa.. "Be the Devil's own, Lucifer is my name! Moonchild..." |
moder 26.07.2006 21:58:04 | |
---|
Pieni epäilys on, jaksaako tuo kantaa 18" chinaa. Itselläni on vastaavan hintainen Pearl, ja se on kyllä tukeva, tosin siinä on vain 10" splash :) Itse ostan aina kaikki raudat samaa merkkiä, jotenkin se on vain hienoa kun kaikki ovat samaa sarjaa. |
Mr. Morrow 26.07.2006 22:01:06 | |
---|
Aattelin että kantaisko tollanen: http://www.thomann.de/thoiw3_tama_mca63_prodinfo.html 18" Chinan? Saisko tollasia Tampereelta? (jos niin mistä) Ei tartte Tama olla mut joku vastaava tollanen.. Tavallista ständiä ei viittis ostaa ku maksaa liikaa ja vie tilaa.. Ihan varmasti kantaa. Mulla oli tommonen ja siinä pysy 20" ridekin kun tyhjää vaan. Tampereella en oo ko. puomia missään nähny, mut Rock Centerissä (vaimikäseoli), siinä Tammer-Pianon vieressä oli puomiclampeja myynnissä. Ei juri tätä, mut varmasti vastaavia. Se ei oo kyl ikinä auki, mut ovessa lukee, että "palvelemme Tammer-Pianon tiloissa toistaiseksi". Mulla on laaja musiikkimaku - Kaikki Hevi käy! |
TAMAS 26.07.2006 22:02:28 | |
---|
Varmasti jaksaa kantaa. Nuita olen nähnyt paljon käytettävän splashien telineinä, jossa toimivat erinomaisesti. Mutta jaksaa kantaa tuon chinan. Miettinen! |
mankkis 26.07.2006 22:02:49 | |
---|
Tuskin jaksaa 18 tuumasta peltiä laittaa tohon, koska luultavasti ständi johon ton laitat ei tahdo pysyä pystyssä. Tai anakin erittäin hutera tulisi olemaan :) I see the world is dead, I am betrayed
Nevermore - Dead heart in a dead world |
moderndrummer88 26.07.2006 22:04:03 (muokattu 26.07.2006 22:04:28) | |
---|
Itellä ainakin hyvin pysyny ride tuommosen nokassa, eikä se ständi siinä klämpin päässä ole heilunu yhtään E: pearlin vastaava on siis itellä... HUOM! - KESKUSTELUPALSTAN KANSIOT OVAT KOHTA HETKEN AIKAA KAHVILLA! |
TAMAS 26.07.2006 22:04:54 | |
---|
Tuskin jaksaa 18 tuumasta peltiä laittaa tohon, koska luultavasti ständi johon ton laitat ei tahdo pysyä pystyssä. Tai anakin erittäin hutera tulisi olemaan :) Pysyyhän 14x12" tomikin telineessä kiinni missä on monesti ride kiinni. Miettinen! |
rumpali-isti 26.07.2006 22:08:20 | |
---|
Pysyyhän 14x12" tomikin telineessä kiinni missä on monesti ride kiinni. Kuten mulla on... Mutta voi olla että tuun pistämään ton Chinan ihan normi ständiin ja sit tohon puomiklämppiin Crashin, jos näyttää et ei kanna... "Be the Devil's own, Lucifer is my name! Moonchild..." |
Alpha 26.07.2006 22:13:53 | |
---|
Mullon tuossa puomissa ollut kiinni jopa 18" Crash ja hyvin on kestäny. Suhteellisen kovasti vielä hakattu...eli kestää. |
Triskal 26.07.2006 22:17:39 | |
---|
Oon huomenna lähös ostaan Chinaa settiin (luultavasti 18"Wuhan), ja sille pitää sitte tietysti olla myös ständi. Aattelin että kantaisko tollanen: http://www.thomann.de/thoiw3_tama_mca63_prodinfo.html 18" Chinan? Saisko tollasia Tampereelta? (jos niin mistä) Ei tartte Tama olla mut joku vastaava tollanen.. Tavallista ständiä ei viittis ostaa ku maksaa liikaa ja vie tilaa.. Wuhanin kiinat on keveitä. Kestää. Your love came down / and it turned me around / Your love came down / and it saved me - kalamies#33 >-)))> |
Jeltz 26.07.2006 22:31:40 (muokattu 26.07.2006 22:32:42) | |
---|
Hyvin kestää, jos vaan ständi on tukeva. Itsellä ollut tuollaisella 20" china kiinni, ilman ongelmia. EDIT: Siis nimenomaan tuo Tama, muiden valmistajien vastaavista systeemeistä ei munla ole niin perusteellista kokemusta, että osaisin niistä sanoa. |
drum-monkey 26.07.2006 22:37:03 | |
---|
Muista joka tapuksessa, että Wuhanin kello tarvii sitten pitkän tapin tai sellasen siipimutterin, joka mahtuu sen kellon sisään. Tämä siis silloin, jos pidät Chinaa väärinpäin. Munletti on mulletti |
WyW 26.07.2006 23:17:32 | |
---|
Tossa on ihan ihanteellinen toi "mutteri" ja mul roikkuu haikkaständis tommosen avulla kii 14" china. 16" menis ainakin iha helposti... ehkä se 18":kin :) The music of the future will not entertain - It's only meant to repress and neutralise your brain |
Youni 26.07.2006 23:25:27 | |
---|
Kantaa, kuten edellä on todettu. Kannattaa vaan asetella sitten sen varsinaisen ständin jalat hyvin. Avaat kunnolla ja laitat yhden jalan sen kiinan alle. Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. |
p.g. 26.07.2006 23:45:58 | |
---|
Pysyyhän 14x12" tomikin telineessä kiinni missä on monesti ride kiinni. Ja 16x13" tomikin pysyy vallan tukevasti. |
Rockster 27.07.2006 11:07:01 | |
---|
Muista joka tapuksessa, että Wuhanin kello tarvii sitten pitkän tapin tai sellasen siipimutterin, joka mahtuu sen kellon sisään. Tämä siis silloin, jos pidät Chinaa väärinpäin. Kummin päin on muuten chinassa väärin päin? Ja kestää tuo puomi, paitsi jos lyö oikeasti kovaa. "Alle 18-tuumaiset on splasheja, paitsi haikat!" |
Bacchus 27.07.2006 11:11:21 | |
---|
Oon huomenna lähös ostaan Chinaa settiin (luultavasti 18"Wuhan), ja sille pitää sitte tietysti olla myös ständi. Aattelin että kantaisko tollanen: http://www.thomann.de/thoiw3_tama_mca63_prodinfo.html 18" Chinan? Saisko tollasia Tampereelta? (jos niin mistä) Ei tartte Tama olla mut joku vastaava tollanen.. Tavallista ständiä ei viittis ostaa ku maksaa liikaa ja vie tilaa.. Pysyy kevyesti siinä. Taman clamp+puomi-systeemi on erittäin toimiva viritys, parhaita clamppeja markkinoilla. Osta pois. "You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you" |
wavelength 27.07.2006 11:24:20 | |
---|
Kummin päin on muuten chinassa väärin päin? Samoin kuin muissakin pelleissä: jos kupu on alaspäin, on peltikin nurin. Tosin Paisteella on muistaakseni semmoinen china, jossa taitos on pellin yläpuolella. |
Alpha 27.07.2006 11:32:11 | |
---|
|
rumpali-isti 27.07.2006 12:11:21 | |
---|
Pitäskö China siis pitää kupu alaspäin? Siis sillai että ne reunat taittuu alaspäin. Anteeks tyhmyyteni, mut en oo koskaan chinaa omistanu... "Be the Devil's own, Lucifer is my name! Moonchild..." |