Aihe: Zildjian K-Custom Ride
1
Liver-Box
27.04.2003 13:02:41

Mitä diggaatte merkistä? Oon ajatellu ostaa , tykkään ite tosi paljo.. ja kyllähän noi k-customit sopii melkein mihin musaa vaan..
"En tiedä mistä on kysymys"
welho
27.04.2003 17:02:21

Mitä diggaatte merkistä? Oon ajatellu ostaa , tykkään ite tosi paljo.. ja kyllähän noi k-customit sopii melkein mihin musaa vaan..

Itse soitin muutaman vuoden 20" K-customilla. Hyvähän tuo oli mutta, vaihdoin sen 22"Sabianin hh- heavy rideen josta löytyi makeempi soundi mun mieleen=)

Oishan tuo Zidjiankin pitänyt säästää mutta, tuolloin ei ollut varaa.

Periaatteessa ei kuitenkaan ole tarvinnut katua=)
Setit kuntoon, setit kunnossa!!
afro
27.04.2003 20:45:30 (muokattu 27.04.2003 20:45:40)
Mulla on 20" dark ride ja 14" dark hi-hatit. Tykkään.
Saundi on hyvä, tosin ride vois olla tosissaan parempikin, kuten Welho jo sanoi. Mutta hyviä ovat silti.

Tosissaan sellasia joka-paikan-höyliä. En osaa enempää selittää tässä, kysy jos haluat tietää jotain. Yritän vastata parhaani mukaan. ;)
Sivuni
Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen
Epämuusikko
28.04.2003 22:17:28
En hirveästi välitä K-Custom Medium Ridestä
(en tiedä puhummeko samasta pellistä). Saisi soida
enemmän, toisaalta saattaa toimia all-round peltinä
jollekulle. En itse ottaisi, mutta ostaa kuka ostaa.
www.stileproject.com
afro
28.04.2003 22:27:47
Niin noita K-Custom ridejakin on monia erilaisia. En tiedä mitä Liver-Box tarkoitti, mutta mulla on siis Dark ride.
Epämuusikko puhui Medium ridestä, mutta liekö noilla hirveitä eroja.

Jokaisellahan on oma mielipide. Itse tykkään pellistä siinä määrin että en tällä hetkellä ole sitä vaihtamassa.
Sivuni
Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen
JeeVes
28.04.2003 22:40:56
sorppa vaan että tulee off topiccia mutta tolla AFROLLA on kyllä aika hemaiseva allekirjoitus...LOL
Kapula kädessä aina kello 12.00
afro
28.04.2003 23:12:56
sorppa vaan että tulee off topiccia mutta tolla AFROLLA on kyllä aika hemaiseva allekirjoitus...LOL

Tankke! ;)
Sivuni
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)