Aihe: Swingstarien kalvotus..
1
polytoximaniac
26.07.2004 23:09:40
Eli ostin Tama Swingstarit ja kyselin siinä samalla kaupan rumputeknikolta et mitkä kalvot olis sopivat raskaamman mätön soittamiseen.. Ehdotti tälläsiä: Tomeihin Remon Emperorit päälle ja alle Evansin Genera EQ 1 (?) (tms.), basariin Evansin EQ 4 ja virvelin ehdotuksia en enää muista..
Onko kenelläkään kokemusta varsinkin noista Remon ja Evansin yhteiskäytöstä?? Ajavatko asiansa ko. "musiikin" soitossa?? : ) Evansin EQ 4 on jo kokemusta.. 'Tos!!
Joku vaa
27.07.2004 01:29:06

Mä sanoisin että tomeihin päällä Remon Emperor tai Evansin G2 ja alle Remon Ambassador tai Evansin G1. Virveliin taas päälle Remon Controlled Sound eli CS. Varmaan noi tomien ja virverlin alakalvot on ihan hyvät jos uudet Swingstarat oot ostanu, samoin basarin kalvot. Basariin kannattaa ostaa sellane lätkä että kestää paremmin. En ymmärtäny tota myyjän ehdotusta tomien alakalvoiksi mutta voin suositella jättämään suosiolla väliin...
Ride : Tappaa talossa ja puutarhassa
polytoximaniac
27.07.2004 09:35:36
En ymmärtäny tota myyjän ehdotusta tomien alakalvoiksi mutta voin suositella jättämään suosiolla väliin...

Muistelin tos et se tais sanoa et Evansin G1 alakalvoksi... Tais tohon mun topicciin tulla pieni painovirhepaholainen... : )
fox
27.07.2004 10:04:11

Muistelin tos et se tais sanoa et Evansin G1 alakalvoksi... Tais tohon mun topicciin tulla pieni painovirhepaholainen... : )

Eikä tullu, meillä o tuossa Swinkku-setissä Evanssin parit eli G2 päällä ja G1 alla..tosin ei sillä tuota musiikkityyliä soiteta..:)
Kokeile, ihan hyvin on meillä toiminu nuo Evanssin Generat...
Joku vaa
27.07.2004 13:45:41 (muokattu 27.07.2004 13:47:35)

Eikä tullu, meillä o tuossa Swinkku-setissä Evanssin parit eli G2 päällä ja G1 alla..tosin ei sillä tuota musiikkityyliä soiteta..:)
Kokeile, ihan hyvin on meillä toiminu nuo Evanssin Generat...

Huomaa että ekassa kirjotuksessa puhuttiin Genera EQ1:stä. Ilmeisesti tarkoitettiin G1:stä joka on ihan peruskalvo Evanssilta ja toimii varmasti. Itse en kyllä laittaisi Evanssia alle jos aikoo laittaa Remoa päälle, en epäile etteikö voisi kuulostaa hyvältä mutta silti...

Edit: typo
Ride : Tappaa talossa ja puutarhassa
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)