Aihe: kummin päin..
1
moderndrummer88
18.09.2004 11:34:08
Kummalla tavalla tykkääte pitää etutomeja jos niitä on kaksi, sillei että virveli on tomien keskellä kuten larssilla vai ihan "perinteisesti"?
itse siirsin nuo tomit sillei että se virveli on siinä tomien keskellä ja näinollen riden sai laitettua parempaan paikkaan ettei tarvitse olla oikean käden niin mutkalla, ei oo tuo kyynärpää reistaillu sen jälkeen niin pahasti.
että tämmöstä tällä kertaa...
tthei
18.09.2004 12:39:38

Ite pidän niitä perinteisesti basarin päällä. Ja ride on siel lattiatomin yläpuolla (melko matalalla) ja hyvin siihen saan soiteltua ilman et käsi on mutkalla.
Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist
Paas
18.09.2004 12:40:36
En ole pitkään aikaan pitänyt tomeja bassarin päällä. En tykkää.
The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/
wavelength
18.09.2004 12:44:04

Oman settini etutomit roikkuu telineissään hieman bassorummun vasemmalla puolella (soittajan näkökulmasta), ja virveli on suunnilleen siinä keskikohdalla. Ride mahtuu siten mukavan alas.

Aiheen vierestä menee, mutta soitatko rideä peukalo kapulan sivulla? Itselläni ei ainakaan ole kyynärpää ollut minkäänlaisella mutkalla, kun olen soittanut ns. ranskalaisella otteella, peukalo kapulan päällä.
"Our enemies are innovative and resourceful, and so are we. They never stop thinking about new ways to harm our country and our people, and neither do we." - President George W. Bush.
tthei
18.09.2004 12:49:33

Oman settini etutomit roikkuu telineissään hieman bassorummun vasemmalla puolella (soittajan näkökulmasta), ja virveli on suunnilleen siinä keskikohdalla. Ride mahtuu siten mukavan alas.

Aiheen vierestä menee, mutta soitatko rideä peukalo kapulan sivulla? Itselläni ei ainakaan ole kyynärpää ollut minkäänlaisella mutkalla, kun olen soittanut ns. ranskalaisella otteella, peukalo kapulan päällä.

Itelläni on kanssa peukalo kapulan päällä kun rideä soittelen.
Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist
akik
18.09.2004 13:24:29
En ole pitkään aikaan pitänyt tomeja bassarin päällä. En tykkää.

sama täällä, keikoilla joutuu nöyrtymään kun ei aina voi säädellä miten huvittaa toisten settejä
anstir
18.09.2004 13:53:29
Itelläni on virveli tomien keskellä, vasemmanpuoleinen tomi on omassa ständissä ja oikeanpuoleinen on basarissa kiinni. Saa riden ja basarin paremmin aseteltua. Niin ja tomien koot ovat 13" ja 14" eli aikas isot etutomit -> asettelun kanssa tuppaa olemaan 22" basarin kanssa vähän ongelmia.
PaiZild
18.09.2004 15:31:36
Itse pidän tomeja bassarin päällä. Jotenkin kivemman näköset ja saahan sen riden ihan kivasti siihen lattiatomin päälle.
WyW
18.09.2004 15:53:07

Itse pidän kyllä kanssa omassa ständissään basarin vasemmalla puolella (soittajasta katsottuna). Itsestäni on luontaisaa noin, sillä rintamasuunta on automaattisesti basarin ohi vasemmalta. Nyt uudella setillä sain lattiatominkin aseteltua lähemmäs joten ovatten jollain tapaa tiiviissä kimpussa kaikki.

http://muusikoiden.net/dyn/members/117.jpg
Kova jätkä.
HCW
18.09.2004 17:52:18
Itse en ruukaa pitää kuin kahta tomia setissä ja etutomi on basarissa kiinni. Silloin kun pidän kahta tomia niin virveli tulee tomien keskelle.Tämä sen takia että sen riden saa sijoiteltua paremmin.

Pitäisi vain sijoitta tuo ainoa etutomi erilliseen ständiin että saisi basarin vinottain.Saa jalat mukavammin.
Osta meän levy!!! Klipit,tilausohjeet jne.osoitteesta: http://www.strangefruitband.net
DimensionZ
19.09.2004 22:13:04

Itse pidän 12'' tomia basarissa pienemmän tomin paikalla, ja 10'' tomia sitten sen vasemalla puolella ständissä kiinni klämpillä. Mahdollistaa riden paremman asettelun/soitettavuuden.

Oon ottanu myös sellasen käytännön että jos ei ole 4 tomia (mieluiten 10'', 12'', 14'' ja 16'') käytettävissä, jolloin asetan ne kuten omakuvasta näky, soitan pelkästään kahdella tomilla. Tällöin on käytössä etutomi, 10'' tai 12'', mielummin pienempi, joka on siinä vasemman puolen basarikiinnikkeessä, ja sitten lattiatomi, mieluiten 14''. Joskus tosin tulee soitettua ihan suosiolla vaan kahdella tomilla vaikka olisi neljä tarjolla; aina ei jaksa roudata ja setata niitä kaikkia.
''He jumped right out of a building!!''
Mikko A
20.09.2004 00:36:48
Jos käyttäisin kahta etutomia niin ne olis varmaan basarin päällä koska setti näyttää niin tasapainoisemmalta. Riden voi aina heittää sinne minne se sattuu mahtumaan. Jos olisin sokea niin pitäisin niitä siinä basarin vasemmalla puolella :)
The space is filled with orbiting children.
Yrtti
20.09.2004 00:51:15 (muokattu 20.09.2004 00:52:37)

3 tomia, eli kumminkin päin pidän. Kumpi tahansa vaihtoehto yksinään on hankala omalla tavallaan :) Jos 2 on tultava toimeen niin pidän virvelin edessä, Riden saa silloin mukavaan paikkaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)