Niskamies 01.10.2004 13:48:09 | |
---|
Eli oletteko tottunut nykyiseen settiin hyvin? Onnistuuko muilla seteillä soittaminen yhtä hyvin? Ite oon tottunut tohon omaan kahden tomin moposettiin erittäin hyvin. Symbaalit on siellä missä pitää olla ja samoin ovat pöntöt. Soitin tossa vähän aikaa sitten neljän tomin settiä missä olikin niitä symbaaleja vaikka muilla jakaa, ja ei soitto sujunut sitten ollenkaan. Kun on kamat nyt oikeissa paikoissa ja muilla on väärin:) Meitsi on meshissä. |
Alpha 01.10.2004 13:58:19 (muokattu 01.10.2004 14:00:40) | |
---|
Ei kait tuo mitenkään hirveen vaikeeta ollut siirtyä setistä(Rockstar) toiseen(Starclassic)... Edellisessä oli tomeja 12", 13" 14" 15" ja 16"...basarit 2*24" ja Snare 14"*8"... Nyt on tuo Starkun setti...20" basari, 10" ja 12" räkkitomit...14" ja 16" lattiatomit sekä 5,5"*14" Snare... Tuohon pitäis vielä hankkia 8" räkkitomi... Edit:Niin ja symbaaleita on Ride, 4 Crashia, China ja Splash... |
wavelength 01.10.2004 14:44:31 | |
---|
Kotona soittelen setillä, jossa on neljä tomia, bassorummussa tuplapedaalit ja peltejä viisi. Opinahjossani -- eli useimmiten -- tulee soiteltua neljäkannuisella moposetillä, jossa on välttämättömät kolme peltiä. Ei totutteluun juuri aikaa mene. Tärkeintä on pitää silmät auki. :) "Our enemies are innovative and resourceful, and so are we. They never stop thinking about new ways to harm our country and our people, and neither do we." - President George W. Bush. |
Paas 01.10.2004 23:39:03 | |
---|
Kyllähän muiden seteillä soittamaan pystyy mutta kyllä se ahdistaa kun muut on asetellu kamat "väärin". :) Eli olen kyllä aika tarkka asettelun suhteen ja pienetkin muutokset häiritsee(jos ei muuta niin häiritsevät ainakin silmää). The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
Niskamies 02.10.2004 00:38:54 | |
---|
Itse olen kanssa huomannut ettei isosta setistä pienempään teetä ongelmia, mutta pienemmästä isompaan teettää. Kun kaikki on tutuissa paikoissa:) Meitsi on meshissä. |
jazzmies 02.10.2004 08:31:09 | |
---|
Kun sain ekat Gretschini, en meinannut saada niistä ollenkaan otetta. Gretschien valetut vanteet ovat korkeat eli ne tuntuivat olevan tiellä koko ajan ja ne eivät anna myöten ollenkaan, jos lyönti tulee liian lappeelleen. Se on ollut hyvä koulu itselleni soittaa niitä: rimshotit on tarkentuneet 75 %, mikä on rautaa studiossa, missä lyöntien olisi toivottavaa olla samanlaisia. Niiden jälkeen muilla rummuilla soittaminen on helppoa, vaikka harvoissa tomeissa on vastaavaa murinaa. DW:n tomit ovat kyllä hyvä sointisia. Ai niin, Taman Starclassic valetuilla vanteilla on myös aika mäyheä setti! |
totomiettinen 02.10.2004 13:55:59 | |
---|
Taman Starclassic valetuilla vanteilla on myös aika mäyheä setti! Jep. Niissäkin on ne vanteet aika korkealla. Korkeammalla kuin monilla muilla merkeillä. |
Mikko A 02.10.2004 22:57:16 | |
---|
Itse olen kanssa huomannut ettei isosta setistä pienempään teetä ongelmia, mutta pienemmästä isompaan teettää. Niin mullakin. Totun kyllä yleensä aika nopeasti uuteen settiin mikäli a) se ei oo liian iso eikä b) tomit ja pellit oo liian korkealla. The space is filled with orbiting children. |
Wiitala 03.10.2004 00:21:27 (muokattu 03.10.2004 00:22:37) | |
---|
Itse huomaa tottuneensa omaan settiin ehkä "liikaakin". Vaikka soittaa omalla setillä, niin kaiken täytyy olla just eikä melkein kohdalla. Silmät kiinni pystyy helposti vetelemään pitempiäkin aikoja kun tietää että kamat ovat kohdallaan. Itsellä siis Starclassic Maple 20",14",10",12",14" ja pelleistä jatkuvasti kiinni kaksi crashia ja ride. Splashejä ja chinoja voi lisäillä helposti tarpeen mukaan kunhan ensiksi mainitut pysyvät tiukasti omilla paikoillaan. Tämän vuoksi huomaan heti jos joku muu on siirtänyt/soittanut setilläni. Tuntemattomalla setillä soittaminen vaatiikin hieman "lämmittelyä", että saa liikeradat natsaamaan. "Siat pääsee taivaaseen, ihmiset ei. Liity meihin enkeleihin." |