Aihe: mistä saan..
1
tolppa-apina
26.09.2004 19:15:25 (muokattu 26.09.2004 19:15:53)
demppaushärveleitä? olen ettiny, mutta ei ole osunut silmiin.. jos joku tietää liikkeitä tai linkkejä niin olisin tod. kiitollinen jos kertoisi.
wavelength
26.09.2004 19:28:48

Osta kaupasta putkiteippiä. Avot.
"Our enemies are innovative and resourceful, and so are we. They never stop thinking about new ways to harm our country and our people, and neither do we." - President George W. Bush.
Alpha
27.09.2004 03:22:36
Jeesusteippi on aikas monikäyttönen...
Mikko A
28.09.2004 23:12:30
demppaushärveleitä? olen ettiny, mutta ei ole osunut silmiin.. jos joku tietää liikkeitä tai linkkejä niin olisin tod. kiitollinen jos kertoisi.

Mulla ois kaupan kasa kamaa, joukossa myös demppaushärveleitä. Huuto.netissä.
The space is filled with orbiting children.
tolppa-apina
29.09.2004 16:39:08
Mulla ois kaupan kasa kamaa, joukossa myös demppaushärveleitä. Huuto.netissä.

olisko semmonesta joka lyödään vanteeseen kiinni ja kiristetään painamaan kalvoa? en muista virallista nimeä... sovitaan että se on demppiklämppi...
Mikko A
29.09.2004 17:37:09
olisko semmonesta joka lyödään vanteeseen kiinni ja kiristetään painamaan kalvoa? en muista virallista nimeä... sovitaan että se on demppiklämppi...

Kyllä on yks kappale.
tolppa-apina
29.09.2004 18:32:23 (muokattu 29.09.2004 18:33:28)
Kyllä on yks kappale.

onko se missä kunnossa? saisko kuvaa?paljonko sä sellaisesta pyytäisit? ja ookko missä päin? ei tulis postikuluja kun 2-3 euroo jos sen lähettäis postissa.
Mikko A
30.09.2004 17:46:26
onko se missä kunnossa? saisko kuvaa?paljonko sä sellaisesta pyytäisit? ja ookko missä päin? ei tulis postikuluja kun 2-3 euroo jos sen lähettäis postissa.

Kyllähän se ihan kunnossa on. Ei vikaa. Ei oo kameraa. Mie nyt yrittelen myydä sitä koko satsia kerralla kun se on niin viheliäistä pakkailla ja lähetellä joka hilua erikseen...

Tossa linkki:
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=11352130
Pieni rumpalipoika
30.09.2004 17:52:54

Aika monessa tapauksessa hieman vahvempaan demppaukseen toimii myös nämä demppirenkaat. Niitä voi itse tehdä vanhoista kalvoista tai ostaa kaupasta valmiina.

Mä olen menestyksekkäästi käyttänyt niitä eri seteissä eri kalvoilla vuosia. Varsinkin livetilanteessa ovat aika näppärät. Ne vievät sopivasti sointia pois ja toisaalta eivät monestikaan yhtään liikaa, kun käytetään lähimikitystä. Demppirengas vähentää vinkunat aika totaalisesti pois, jolloin kohtuullisen vireen saa erittäin nopsasti kasaan. Silloin kun on paljon keikkoja ja pömpelit joutuu olemaan vaihtelevissa ilmastollisissa olosuhteissa nuo ovat mainiot. Eiväthän nuo toki aina toimi ja vievät todellakin radikaalisti sointia veke, mutta joo...

Tällä hetkellä käytössä moinen on tosin ainoastaan isotomissa.
"It´s amazing how often he´s right but never he admits he was wrong."
tolppa-apina
30.09.2004 18:48:51
Mie nyt yrittelen myydä sitä koko satsia kerralla kun se on niin viheliäistä pakkailla ja lähetellä joka hilua erikseen...

harmi... olisi kyllä houkuttelevan näkönen toi koko paketti, mutta ei oo varaa. se olisi sitten helppo, kun sen dembbarin voisi vain laittaa paperipussissa postin kautta. jos muutat mieltä niin mailaa hinku-inkkari@jippii.fi.
Mikko A
01.10.2004 14:01:55
harmi... olisi kyllä houkuttelevan näkönen toi koko paketti, mutta ei oo varaa. se olisi sitten helppo, kun sen dembbarin voisi vain laittaa paperipussissa postin kautta. jos muutat mieltä niin mailaa hinku-inkkari@jippii.fi.

Pistetään korvan taakse :)
fox
01.10.2004 14:37:37

Aika monessa tapauksessa hieman vahvempaan demppaukseen toimii myös nämä demppirenkaat. Niitä voi itse tehdä vanhoista kalvoista tai ostaa kaupasta valmiina..

Demppirenkaat, dead-ringerit tai miks niitä haluaa kutsuakin on mulla aika pitkälti korvannu jo vuosia kaikki ulko-ja sisäpuoliset mekaaniset dempparit.. Sitäpaitsi ovat ylivoimasen yksinkertaset ottaa pois ja pistää vaikka kaulaan tms. jos tuntuu että soundi ei miellytä. Ylä-ääneksiä syövät pois, mutta pyöreyttä tulee ääneen, minulle ne käy ja kelpaa (kun olen ostanukkin..;) ) mutta tiedän porukoita jotka niistä ei perusta. Mutta osta ja kokeile, varmasti on halvempia kuin jotku jälkiasennettavat clampit..niinku PRP sanoi, voit myös hyödyntää vanhoja hylkykalvoja leikkaamalla niistä.
Alpha
01.10.2004 14:45:23
Dempit on jees ainakin virpassa. Itte käytin Taman 14"*8" Snaressa juurikin tuota rinkulaa ja hyvin jytisi...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)