Aihe: staggin crasheista
1
moderndrummer88
26.09.2004 12:48:21
kakkos krässiä oisin hommaamassa ja joku staggin pelti ois tarkoitus hommata, koska ne on niin peskeleen halpoja..
Se tulis olemaan ehkä enemmän kommpikrässinä, äänen haluaisin olevan aika tumma ja räkäinen, mutta silti haluaisin että se sointuu mukavasti yhteen tuon avediksen 16"medium thinin kanssa. Myra sarjaa oon testaillu mutta se on hieman liian kirkas..
Oon aatellu SH tai sitten DH sarjaa, 17" medium brilliant.
kumpi olis sitten semmonen hyvä komppaamiseen ja tämmöseen? ja se kestävyys on tärkee kanssa

ei noista aikasemmistakaan aiheista vastausta löytynyt ja staggin sivuilta en löytäny ääninäyteittä.
että tämmöstä tällä kertaa...
wavelength
26.09.2004 13:05:48

Kestävyyshän lähtee ennen kaikkea oikeasta tekniikasta. Ei sitä peltiä pidä hakata kuin naapurin sikaa...
"Our enemies are innovative and resourceful, and so are we. They never stop thinking about new ways to harm our country and our people, and neither do we." - President George W. Bush.
Maardi
26.09.2004 13:36:26
Itselläni on tuo DH 18" exotic crässi. Hyvähän pelihän tuo on, ja nimensä mukaisesti "eksoottisen" kuuloinen. Eli jos olit hakemassa tummempaa soundia niin tämä tuskin sopii..kannattaa katsastaa ne brilliant viimeistellyt pellit.
fmcruelty
26.09.2004 15:04:35

Itellä on MYRA sarjan 18" krässi ja se o ainaki aiva hel***** kirkas, joten kokeileppa vaikka sitä FURIA sarjaa. En mee varmasti sanoon, mut muistaakseni se oli vähä darkimpi.

Ja oftoppikkina sen verta, et testaappa WUHANin krässit. Pyörii paljolti samois hinnois ja on aika paljo tummempisoundisia. Jos päädyt ostamaan, nii tarkista pelli hyvin, koska kaikki ovat käsin taottuja ja täten erinäisiä yksilöitä. Eroja siis löytyy.
Jos ette tuu mun hiekkalaatikkoon, ni mä en kyl leiki teidän kanssa. Eli mä eroon bändistä!
damn u
27.09.2004 08:18:27
Mulla kanssa joku Erotic lätyskä on 16 tuumaa ja hyvä onkin.
Kaverit kyllä vähän kiusas, mutta hinta laatusuhde on erittäin hyvä. 80 euroa ei ole paha hinta edes "ihan ok" -pellistä. Muuten olen Zildjian -miehiä, mutta Stagg menee toistaiseksi rinnalla ainakin tämän yhden verran.
Kurb
27.09.2004 11:13:39
Tämä voi nyt olla aika itsestäänselvyys, mutta sanotaan kuitenkin. Eli kannattaa käydä tarkastamassa noi pellit ihan paikan päällä, koska niissä on ihan älyttömiä eroja soundissa.

Aluksi meinasin tilata Millbrookista peltejä ihan postimyynnin kautta, mutta sitten satuinkin käymään Helsingissä joten kävin samalla kilkuttelemassa niitä ihan paikan päällä. Ja olihan niissä eroa! Uskomattoman paljon.

Mutta loistavia peltejä ne on, ei siinä mitään. Halpoja ja hyviä!
helma29
27.09.2004 12:02:58

Perjantaina tuli postissa Turusta seuraavat pellit:

8" Myra splash
16" SH
17" Regular
18" DH
18" traditional China

Minulla on vielä setissä Paisteen Alphan haitsu ja 3000-sarjan ride ja yllättävän hyvin toimivat yhdessä.

Tuo 18" DH toimii loistavasti komppaamiseenkin, kannattaa todellakin testailla eri yksilöitä, tuokin on aika paksu medium:iksi (=hyvä komppaamiseen)

17" Regular on aika hassu pelti, todellakin pehmeää metalliseosta ja soundi on aika chinamainen.

16" SH on melko tumma, mutta ei liikaa.

18" traditional china on todellakin "perinteinen" mäjähtää niin perkeleesti.

8" Myran Splash kuuluu viiden korttelin päälle; todella vihainen splassi.

Eipä jää meikäläiselle Stagg:it tähän; vielä pitää saada muutama lisää...
Ammattilaisen ja harrastelijan erottaa ainoastaan tilipussista
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)