K@nnuttaja 02.10.2004 14:15:41 | |
---|
Nih! Kertokaas arvon rumpalisukot,mites ootte ton haitsun ja virvelistandin jalkojen järjestelyn hoitaneet. Spedu mahtunee loistavasti jos haitsustandin jalat kääntyy. Mutta.. Muistan joskus nähneeni ihme virityksen,jossa haitsu oli yhteydessä tuohon vasuri speduun..Eh! Onko kukaan törmänny samanlaiseen viritykseen? |
Bacchus 02.10.2004 14:27:02 (muokattu 02.10.2004 14:35:09) | |
---|
Nih! Kertokaas arvon rumpalisukot,mites ootte ton haitsun ja virvelistandin jalkojen järjestelyn hoitaneet. Spedu mahtunee loistavasti jos haitsustandin jalat kääntyy. Mutta... Jees, Mapexin Janus anus-systeemi taisi tuo kyseinen viritys olla nimeltään. Ei hajuakaan miten toimii käytännössä...=) Jollakin muistaakseni täällä m.netissäkin oli tuommoinen. Jos haikkaständin jalat ei käänny, niin voi yrittää esim. ujuttaa yhden haikkaständin jaloista siitä slave-pedaalin yli. Toimii joillakin. Meikäläisellä ko. ujutus ei toimi, koska tykkään pitää jalkapohjia ihan pedaalin jalkalevyn päässä. EDIT:Kirj.virh.ärh. pain (is irrelevant) pain, pain, pain, pain (pain) |
Anzy 02.10.2004 14:31:26 | |
---|
anus-systeemi taisi tuo kyseinen viritys olla nimeltään Jep. syvältä oli, joskus tuli kokeiltua ja hankalalta tuntui. |
Anzy 02.10.2004 14:33:22 | |
---|
Lainaus meni ihan putkeen. |
wavelength 02.10.2004 17:25:46 | |
---|
Minulla on vanha kakkainen hh-ständi, jonka jalat ei käänny sitten mihinkään suuntaan. Olen ujuttanut vasemmanpuolisen pedaalin hh-ständin jalan alta edellämainitulla tavalla, ja ainakin minulla moinen asetelma toimii aivan hyvin. "Our enemies are innovative and resourceful, and so are we. They never stop thinking about new ways to harm our country and our people, and neither do we." - President George W. Bush. |
Blitz 02.10.2004 17:55:18 | |
---|
Jollain olen nähnyt viritelmän, jossa yksi haitsuständin jalka on katkaistu, sitten siihen on hitsattu pieni jatkopala niin, että se mahtuu hyvin siitä slavepedaalin ylitse. Mulla on kaksi basaria, ja pidän haitsuständin jalkoja kiinni, ja sitä klämpillä pienessä paskassa peltiständissä, joka on siinä vähän kuin kukkakeppinä. Pitäis ostaa sellainen klämppi millä sen ständin saa tuettua basarin vanteeseen... "kuuntele sinä vaan sitä trashmetallias..." |
hgr 03.10.2004 01:03:20 | |
---|
Mulla on myös noin että haitsuständin jalka menee vasemman pedaalin yli. http://www.vitkaste.cjb.net |
Mikko A 03.10.2004 13:25:00 | |
---|
Minulla on vanha kakkainen hh-ständi, jonka jalat ei käänny sitten mihinkään suuntaan. Hmm. Tässäpä pieni kikka: mulla on myös sellanen vanha Pearlin haitsuständi jossa jalat ei liiku. Kuitenkin irrottamalla yhden tietyn ruuvin siitä putken aivan alapäästä, jalkalevyn kohdalta, sain jalat pyörimään. Jibii :) The space is filled with orbiting children. |
drum-monkey 05.10.2004 11:29:15 | |
---|
Muistan joskus nähneeni ihme virityksen,jossa haitsu oli yhteydessä tuohon vasuri speduun..Eh! Onko kukaan törmänny samanlaiseen viritykseen? Yksillä soitinmessuilla oli esittelyssä tää systeemi. Siinä oli siis footboardin reunoilla pienet reunat, että jalalla sai liutettua sen joko haitsun tai basarin pedaaliksi. Tuntui toimivan, luulen vaan että jos ei pidä siitä koko ajan huolta, niin ei se kauan kestä. Ja itse tykkään kantapäällä sulkea haitsua samalla kun soitan tuplilla jotain pikkujuttuja. Ja minusta on nopeempaa siirtää vaan jalka 10 cm kuin säheltää tollasella. mutta jos tykkää. Musiikki pelasti minut urheilulta. |
fmcruelty 05.10.2004 11:51:24 (muokattu 05.10.2004 11:52:02) | |
---|
Jos ette tuu mun hiekkalaatikkoon, ni mä en kyl leiki teidän kanssa. Eli mä eroon bändistä! |
K@nnuttaja 05.10.2004 22:15:44 | |
---|
Kiitoksia viisaista neuvoista ja kokemuksista. Juolahti vaan mieleeni, että mahtaakohan tuossa H-820W mallin haitsustandissä olla kääntyviä jalkoja? Kun tuo englannin kielen taito ei riitä selvittämään sitä Pearlin saitilta... http://www.pearldrum.com/h820wfb.htm |
pjt 05.10.2004 22:22:54 | |
---|
Juolahti vaan mieleeni, että mahtaakohan tuossa H-820W mallin haitsustandissä olla kääntyviä jalkoja? http://www.pearldrum.com/h820wfb.htm Kyllä tuo viimeinen pointti niin näyttäisi sanovan... |
arse 05.10.2004 22:25:51 | |
---|
Juolahti vaan mieleeni, että mahtaakohan tuossa H-820W mallin haitsustandissä olla kääntyviä jalkoja? Pearleissa yleensä on. Mutta luki siellä saitillakin, että 7. Rotating base: Allows close placement of footboards in multiple pedal setups., mikä siis tarkoittaa, että se itse spedu tai...no hitto, se alaosa on kääntyvä, jos haluaa vaikka muita pedaaleja viereen asetella. Sama juttu kuitenkin. Kielitoimisto saisi keksiä noille rumpuvermeille suomenkieliset nimet. Mi son tiene candela! |
K@nnuttaja 06.10.2004 14:42:39 | |
---|
Juu totta! Eipä taitu toi rumpu englanti.. Kiitokset kannanotosta! |