juti 05.08.2008 14:51:37 | |
---|
Kertokaa Bosphorus-ukot ,ootteko olleet tyytyväisiä pelteihinne.Mulla hakusessa kuivakka ride,Turk-sarjaa oon harkinnut.Onko kokemusta kyseisestä sarjasta ? |
wavelength 05.08.2008 15:58:42 | |
---|
Lötköt Turk-ridet ovat herkkua. Ostaisin, jollen olisi talousrajoitteinen. En tiedä mistä puhun. |
Kailis 05.08.2008 16:48:28 | |
---|
Mulla on New Orleans 20" ride, aika ohut, tykkään. Ei ehkä kovaääniseen melskaamiseen. Mulla kaikki Bosset on toimineet todella hyvin. Kaikista merkeistä ja malleista nykytietämyksen valossa valitsisin kuitenkin Istanbulin Agop symbaaleja. |
Youni 05.08.2008 18:34:33 (muokattu 05.08.2008 18:35:33) | |
---|
Lötköt Turk-ridet ovat herkkua. Ostaisin, jollen olisi talousrajoitteinen. Rami Eskelisen ridesaundi Töykeiden Wake-levyllä, mahtava jazzridesaundi. Kyseessä joku raaka Bosphorus. Mies vielä näytti klinikalla Musafasussa, että ohut on. Taivutteli kuin paperia, eikä pelti ollut moksiskaan. E: Olen kyllä tykännyt Bosphoruksista, joita olen päässyt testaamaan. Itse olen Turkisheihin investoinut, sieltä olen löytänyt samanhenkisiä saundeja. "Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä."
-Moderaattori |
Ville.K 06.08.2008 01:53:50 | |
---|
Mulla on kaikki pellit Bosphorusta, enkä ole ostoksiani hetkeäkään katunu. Hinta-laatu -suhteeltaan ihan loistavia peltejä, suosittelen kyllä lämpimästi tutustumista. Mun pellit on kaikki "aika ohuita" (ei thin, mutta ei kuitenkaan ihan mediumiakaan), mun yksilöt on soinniltaan aika tummia, mutta erottuvat kuitenki tosi hyvin. "No ehkä sinä oot vaan syntynyt sähkörumpaliksi" -Dv |
Kailis 06.08.2008 05:41:25 | |
---|
Mun pellit on kaikki "aika ohuita" (ei thin, mutta ei kuitenkaan ihan mediumiakaan) Tähän olen myös itse mennyt |
JanneO 06.08.2008 08:34:59 | |
---|
Mulla on taas toista ääripäätä, elikkä pääasiassa hevanderia ja rokkia noilla väännetään. Suurinosa vermeistä on Gold-sarjaa, ja medium sekä power osastoa vahvuuksiltaan on pellit. Toimii erittäin hyvin myös tuossa genressä, ihan näin off-topic ja kysymykseesi vastaamatta:D Valitsin myös yhden Antique medium crashin tuohon mukaan ja se täydentää soundeiltaan aika hyvin noita goldeja, mutta ehkä hivenen "laiskempi" pelti on kyseessä voluumiltaan, mutta toimii kevyemmissä vedoissa hyvin. Käyhän Salon Jannella testaamassa noita peltejä, taitaa varastossa olla yli 400 peltiä, joten sieltä varmasti löytyy niin kuivaa soundia kuin muutakin. Käsintaotut pellit ovat aina yksilöitä ja siksi suosittelen että käyt testaamassa noita lättyjä. Esimakua voi käydä ottamassa www.symbaalit.fi ja siellä on olemassa mp3-clipsejä osasta tavaraa. Minä löysin sieltä helmet itselleni ja voin lämpimästi suositella myös muille tutustumista noihin symbaaleihin. |
Kailis 06.08.2008 13:45:21 | |
---|
Mulla on Gold fast sarjan 16" ja 18" crashit. Vastaavat muiden valmistajien medium-thin paksuuksia/painoja. Tykkään. |
KiiminkiJoe 08.08.2008 15:47:20 (muokattu 08.08.2008 15:47:43) | |
---|
20" ultraohut Masters-series ride kolmella niitillä ryyditettynä. Pystyis varmaan käärimään rullalle ja laittamaan povariin. Mainio peli myös soundin puolesta. Viisi viimeksi ostettua levyä:
Jackson 5 -The Getest Hits
Curtis Mayfield - Soul Legacy (4cd)
Simon & Garfunkel -The Collection (5cd + 1dvd)
Weeping Willows -Into the Light
The Divine Comedy -Regeneration |
Kuorsuri 10.08.2008 20:12:17 (muokattu 10.08.2008 20:16:20) | |
---|
Tuolla Kotka Jazz Campissa oli bossen rideja kerrakseen, ja jokainen niistä antoi semmoisen vihjeen seuraavan symbaalin ostoon, että sen on pakko olla Boshphorus! Aivan loistavia jazziin, vaikkakin melko lötköjä. Njääh, mutta master-sarjan pellit olivat korvakarkkia. Radio ja puusteri saundit luo! |
brachycera 11.04.2022 23:32:49 | |
---|
4992 päivää vanha aihe. Kumma juttu! Treeniksellä tullu paukuteltua paljon Antique 16"- lättyä ja täytyy kyl sanoo et yks omista lempipelleistä kyseessä. Profiililtaan aika samantyyppinen Zildjanien "lämpimien" undertonien kanssa. Ohut ku perkele, mut kestänyt pieksäntää hienosti kymmeniä vuosia. Kiinnostelis käydä Mansesterissa yytsimässä tarkemmin näitä peltejä. Näyttävät kohtalaisen edullisilta laatuunsa nähden. |