nakke 12.06.2005 02:43:15 | |
---|
|
vapauskauppias 12.06.2005 03:02:26 | |
---|
Voin myöntää, ettei tuo taitaisi aivan taittua minulta. |
dictatorsh*t 12.06.2005 10:21:23 | |
---|
No ei kyllä ihan nakkisormi ollut, täytyy sanoa. "The dead swans lay in the stagnant pool.
They lay, they rotted. They turned around occassionally.
Bits of flesh dropped off them from time to time.
And sank into the pool's mire.
They also smelt a great deal." |
vernie 12.06.2005 10:46:09 (muokattu 12.06.2005 12:17:30) | |
---|
|
Dr.Rubber 12.06.2005 12:13:06 | |
---|
tälleen kanuunassa meinaa tulla syvänkohtaus. Ja se on sitten: Tärbä-tärbä-kosh! ja nukkumaan.
- ÄM
17.02.2005 23:37:39 |
Nolte 12.06.2005 12:33:45 | |
---|
Urheiluksi menee... En mie tuommosta komppia ossaa. Jos mie vejän tähänkin vaan sellasta peruskomppia...? |
LostBoy 12.06.2005 13:58:16 | |
---|
:D aika kova äijä Se olin minä. |
vapauskauppias 12.06.2005 14:48:28 | |
---|
Urheiluksi menee... Sehän tuossa se idea olikin. Missä näet bändin? Kyllähän se olisi aika tylsää, jos tuossa soittaisi jotain "normaalia". Eipä taitaisi porukka jaksaa istua katsomassa. |
Niskamies 12.06.2005 15:23:05 | |
---|
Onkos tuo marssivirveli? Virallisesti semi-pro! |
Youni 12.06.2005 16:08:32 | |
---|
Onkos tuo marssivirveli? Siltä se kovasti näytti. Eihän virvelillä ja marssivirvelillä ole eroa kuin koolla ja kestävyydellä. Marssivirveliä kehtaa paiskoa vähän enemmänkin. Ja onhan marssivirveleissä yleensä matto myös lyöntikalvolle ja tuo kuulosti juuri siltä. Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] |
Jaska 12.06.2005 16:47:33 | |
---|
Urheiluksi menee... ei, vaan taiteeksi |
Epämuusikko 12.06.2005 16:50:22 | |
---|
Kevlarikalvot rokkaa. Kuten myös kuitulaminaattikalvot (tsekatkaa Terry Bozzion opetusvideo jossa Mapexit, hydraulic-kalvot ja Paisteen värjätyt pellit - nyanssien juhlaa!). Taitaa Barkerin akan pojalla olla drum corps-tausta. Vissiin ei Drumline-leffa paljon totuudesta heitä. Entinen lyömäsoitinopettajani kertoi amerikan meiningistä. Kouluttaja kysyy: -Tahdissa 310: missä kohdassa kenttää sijaitset, mitä soitat ja millä nyanssilla? Jos vastausta ei kuulu, niin koko porukka punnertaa! Ootko kakan maistanu? ÄrLä #009 |
Nolte 12.06.2005 17:46:53 | |
---|
Sehän tuossa se idea olikin. Missä näet bändin? Kyllähän se olisi aika tylsää, jos tuossa soittaisi jotain "normaalia". Eipä taitaisi porukka jaksaa istua katsomassa. No, eihän kaverin taitoja/nopeutta toki voi kiistää, enkä haluakaan. Mutta nämä tällaiset "kukin vuorollaan vetää tiskiin kaiken mitä löytyy"-kilpailut ovat minulle yhdentekeviä. Sinänsä siis ihan ok välipala, mutta eipä tuolle muuta arvoa keksi. Muuten, itse ainakin istuisin mielelläni kuuntelemassa, kun joku hyvä rumpali soittaa vaikka jotain perusjuttuja ja vähän fillailee sinne väliin maukkaasti. Makuasioita... En mie tuommosta komppia ossaa. Jos mie vejän tähänkin vaan sellasta peruskomppia...? |
vapauskauppias 12.06.2005 17:53:56 | |
---|
No, eihän kaverin taitoja/nopeutta toki voi kiistää, enkä haluakaan. Mutta nämä tällaiset "kukin vuorollaan vetää tiskiin kaiken mitä löytyy"-kilpailut ovat minulle yhdentekeviä. Sinänsä siis ihan ok välipala, mutta eipä tuolle muuta arvoa keksi. Muuten, itse ainakin istuisin mielelläni kuuntelemassa, kun joku hyvä rumpali soittaa vaikka jotain perusjuttuja ja vähän fillailee sinne väliin maukkaasti. Makuasioita... En minäkään soittokilpailuihin perusta. Soittaminen ei kuitenkaan ole sitä kilpailua. En kuitenkaan jaksa uskoa, että jaksaisit katsoa, kun joku vetää virveliin perusjuttuja eli esim. 16-osa paradidlejä tempoon 75 ja sitten tekee silloin tällöin jonkun pikku fillauksen. Puuduttavaksi se kävisi. Bändisoitto on kuitenkin aina mielestäni mielenkiintoisempia kuin mitkään soolosoitot. |
wavelength 12.06.2005 17:58:23 | |
---|
No, eihän kaverin taitoja/nopeutta toki voi kiistää, enkä haluakaan. Mutta nämä tällaiset "kukin vuorollaan vetää tiskiin kaiken mitä löytyy"-kilpailut ovat minulle yhdentekeviä. Sinänsä siis ihan ok välipala, mutta eipä tuolle muuta arvoa keksi. Muuten, itse ainakin istuisin mielelläni kuuntelemassa, kun joku hyvä rumpali soittaa vaikka jotain perusjuttuja ja vähän fillailee sinne väliin maukkaasti. Makuasioita... Samoin. Vaikka Gaddin Crazy Army periaatteessa edustaa samaa rudimentaalista tyylilajia, svengaa se tuhat kertaa tykimmin kuin ketjun videoesimerkit. Tässä on kuitenkin tärkeää tyylinmukaisuus, joka tarkoittaa PASICin tapauksessa jumalatonta tilua ja kevlarin napsetta. Ei snaremättökisoissa pärjää übergroovaavalla peruskompilla, mutta eipä Bo Kasperin keikallakaan paljon parane rytkyttää jatkuvaa double stroke rollia. Minusta mies hoiti hyvin tonttinsa (jos sanontaa voi tässä käyttää), eikä siitä sen enempää. Siis mä en oo holler back girl, vaan mä oon ihan B A N A A N I. |
Nolte 12.06.2005 18:20:41 | |
---|
En minäkään soittokilpailuihin perusta. Soittaminen ei kuitenkaan ole sitä kilpailua. En kuitenkaan jaksa uskoa, että jaksaisit katsoa, kun joku vetää virveliin perusjuttuja eli esim. 16-osa paradidlejä tempoon 75 ja sitten tekee silloin tällöin jonkun pikku fillauksen. Puuduttavaksi se kävisi. Bändisoitto on kuitenkin aina mielestäni mielenkiintoisempia kuin mitkään soolosoitot. Tarkoitin sellaista "tavallista" soittamista rumpusetillä. Eikä siis missään kyky-2005 ohjelmassa. Erilaisia komppeja vaikkapa, yms. ja vähän mausteita sinne tänne. Joo, totta mooses bändisoitto on SE juttu. En mie tuommosta komppia ossaa. Jos mie vejän tähänkin vaan sellasta peruskomppia...? |
Jaska 12.06.2005 18:24:09 | |
---|
No perkele. Soittavathan pianistitkin soolokeikkoja. Ja hanuristit. Ja kaikki muut. Jos väitätte, että on jotenkin tyhmää vetää piisejä pelkästään rummuilla, niin se on häpeällistä rumpuja/rumpaleita kohtaan. Rummut ei ole pelkkäästään osa komppiryhmää- |
Nolte 12.06.2005 18:27:04 | |
---|
Jos väitätte, että on jotenkin tyhmää vetää piisejä pelkästään rummuilla, niin se on häpeällistä rumpuja/rumpaleita kohtaan. Ei kai kukaan nyt sellaista ole väittänytkään. Tai sit en vaan huomannut...
En mie tuommosta komppia ossaa. Jos mie vejän tähänkin vaan sellasta peruskomppia...? |
Jaska 12.06.2005 18:31:11 | |
---|
Ei kai kukaan nyt sellaista ole väittänytkään. Tai sit en vaan huomannut... No ei ole, mutta siis... luovutan |
vapauskauppias 12.06.2005 18:55:20 | |
---|
Tuo virvelisoundi on muuten mielestäni aika kauhea. |