Aihe: Asian sound ja Wuhan?
1
Raakkis
05.10.2004 12:00:19

onko nuo merkit pelkkää kuraa vai kannattaako viimeiset rahat niihin laittaa?lähinnä splashia tarkoitus ostaa.
entä jos budjetti n.100 euroa(Mielummin vähän vähemmän) mitä siis kannattaisi ostaa?
ja ne jotka aikoo kirjoittaa että "säästä ennemmin enemmän ja osta zildjiania" säästäkää itseänne ja elkää vaivautuko.tiedän kyllä että köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa.
Triskal
05.10.2004 12:22:53

Meinlin Classic-sarjassa on kovasti erilaisia isoja ja pieniä efektipeltejä ja ovat suht tasalaatuisia. Eikä niiden pitäisi huonoltakaan kuulostaa. Ja hinta ei ole paha.
wavelength
05.10.2004 12:23:31

Wuhan on ainakin laatua. Jos halpaa haet, niin kannattaa myös tutustua Staggin pelteihin.
"Our enemies are innovative and resourceful, and so are we. They never stop thinking about new ways to harm our country and our people, and neither do we." - President George W. Bush.
Remo
05.10.2004 15:09:30
Itse joskus meinasin noita asian soundeja ostaa mutta tulivat niin myöhään siihen liikkeeseen että kerkisin jo ostaa paistetta ;). Ainakin halpoja noi asian soundit on. Musapörssissä Jyväskylässä asian sound splash 15- 59€.
PAISTE CYMBALS REMO HEADS
dictatorsh*t
05.10.2004 15:48:15
Asian Soundeista en tiedä mutta Wuhanin chinat ja splashit ainakin ovat huippuja!
Myrikles!
Bacchus
05.10.2004 16:07:12
Wuhaneita en kyllä laadusta ylistäisi, mutta hinta-laatu-suhteesta kylläkin. Pikkuchinat, ja splashit toimii efekteissä, tosi roskainen soundi.
pain (is irrelevant) pain, pain, pain, pain (pain)
Viceroy
05.10.2004 16:13:38

Meinlin Classic-sarjassa on kovasti erilaisia isoja ja pieniä efektipeltejä ja ovat suht tasalaatuisia. Eikä niiden pitäisi huonoltakaan kuulostaa. Ja hinta ei ole paha.

Onko kellään Meinl Classics -chinaa?
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
Youni
05.10.2004 16:50:45 (muokattu 05.10.2004 16:51:02)
Ei, mutta melkein ostin. Sitä on kehuttu all-round chinaksi.

Niin ja lopulta päädyin Wuhanin chinaan.
Pakkanen kesyttää nudistin. [Kuva setistä profiilissa]
Alpha
05.10.2004 22:35:01
Onko kellään Meinl Classics -chinaa?

Täällä!!! Täällä!!!...:o)

Hyvä rokkitsaina se on ja erityisen hyvän efektin saa, ku fillin päätteeksi tempaisee Splashiin(Classics) ja Chinaan...
Viceroy
06.10.2004 16:39:06

Täällä!!! Täällä!!!...:o)

Hyvä rokkitsaina se on ja erityisen hyvän efektin saa, ku fillin päätteeksi tempaisee Splashiin(Classics) ja Chinaan...

Tänään pokkasin sitten kuitenkin Alphan hehkutuksesta huolimatta Paisteen 20" Alpha-chinan :)
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
Magetsu
14.10.2004 16:05:58
Staggin Myra sarjan spalshit toimii oikein hyvin, ei ole kalliita, joten "opiskelijan" budjetille erittäin hyviä. Ne on myös ihan tuhtia tavaraa joten ei tartte hissutella. Yllätyin soundista, ihmeen "tasapainoinen" ja muutenkin hyvän näkönen kampe...
miän vain
14.10.2004 18:54:25

Staggin SH on hyvä. Maksoin 10" splashista noin 20e, eikä sitä erota Avediksesta tai Istambulista kuin silmällä. Ja sekin on ruman logon syytä.

Asian Sound Ja Wuhan ovat molemmat myös aivan hyvää kamaa, sama luokkaa kuin Stagg. Wuhan saattaa olla vähän kalliimpi.

Tarkasti sitten sen valinan kanssa. Käsityönä tehdyt ovat yksilöllisiä, joskus erittäin yksilöllisiä. Että älä osta postimyynnistä tai netistä. Oma splashinikin taisi olla noin kuudes kokeilemani - kaikki olivat saman kokoisia ja samaa sarjaa, ja sointi täysin erilainen.
okoranta
05.10.2005 17:09:44

Ostin tuossa viikko sitten Meinlin Amun 10" Spläshin 55€ käytetty, mutta kuin tuliterä ja soundi on kyllä kiva!
Muse:n Hysteriassa maailmankaikkeuden hienoin bassoriffi!! Rock!!
Shitmanek
05.10.2005 17:21:33
Minulla on Wuhanin splash ja pelaa hyvin, suosittelen. Ja tuollainen Classic löytyy myös, ihan ok sekin.
gh n
05.10.2005 18:04:04
Kyllä ne asian soundit ihan kelpo pelejä on mutta voi olla yksittäis eroja. Huom huom..
..Päärynäjuoma on parasta huumetta..
Limbus
06.10.2005 13:33:16

Tarkasti sitten sen valinan kanssa. Käsityönä tehdyt ovat yksilöllisiä, joskus erittäin yksilöllisiä.

Jep,eli en suosittele myöskään ostamaan käsintehtyjä symbaaleita muuta kuin suoraan kaupasta. Saa kokeilla rauhassa ja napata sen mieleisimmän.
En ole muusikko,koska olen rumpali,koska rummuttaminen ei ole musiikkia,vaan hirveää räiskettä ja paisketta.
lkx
06.10.2005 14:20:33

Yks Wuhanin 8" trad splash ainakin kuulosti hyvältä yhden studiosession yhteydessä. Narulle tarttui sopivan persoonallinen, mutta miellyttävä soundi. Yksilöitä ovat.
Hilfe! Ich bin ein Fisch.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)