Aihe: basaripädistä
1
toba
24.10.2005 21:46:21

Onko teidän mielestä mitään hyötyä siitä, että käyttää aikaansa "hyödyllisesti" esimerkiksi polkemalla basaripädiin samalla kun on esim. tietokoneella tai katsoo telkkaria tai syö jne..
Onko se eriasia kun siihen polkemiseen keskittyminen erikseen kun vaikka haluaa varta vasten treenata pädiharjoitusta, vai kehittyykö siinä oikeasti että polkee vaikkapa tasaiseen tempoon singleiskuja kun katsoo telkkaria tms? Olen kuullut että hyötyä siitä ei pitäisi olla koska se on eriasia keskittymisen kanssa siihen harjoitteluun ja esim. nopeuden kehittämiseen.
Klooni
24.10.2005 23:11:42
Niin oudolta kuin se kuulostaakin niin olen miettinyt ihan samaa :-p
Tarkoituksena olisi hommata jotkut überhalpis polkimet ja viritellä tietokoneen viereen "hiljainen" pädi :-p ... ei kai tuosta voi haittaakaan olla ? :-)
Mielettömän hyvää musiikkia mielettömän huonosti soitettuna ! www.klooni.net
wavelength
25.10.2005 00:06:17

Uskoisin tuollaisen harjoituksen kehittävän pelkästään lihasvoimaa ja kestävyyttä. Tekniikan harjoittelu ilman aivotyötä on oikeastaan hyödytöntä. Jos tekniikkaan ja liikkeiden täydellisyyteen ei keskity harjoituksen aikana, niitä ei pysty myöskään automatisoimaan täydellisinä. Ajan 'hyötykäytöllä' saattaa jopa pilata hyvän soittotekniikan, jos sitä harrastaa suuressa määrin.
En tiedä mistä puhun.
rm_wispila
25.10.2005 12:24:46
On kai se nyt paljon hyödyllisempää kuin ostoskanavan ihmestepperit sun muut äheltimet. Kestävyyspuolelle tosin menee, mutta jos mnettiä selaillessasi ja kirjoittaessa poljet, voisi sen kuvitella myös kehittävän hieman motoriikkaakin. Ainakin voisi kuvitella jalkaosaston saavuttavan tietynlaisen "automaation".

TV:tä voi tosin olla tylsää katsella rumpujakkaralta (?), sohvalla puoliksi maaten menee taas toi reeni reisille...

Lepoajat lihaksille kannattaa myös muistaa säilyttää, ettei näitäkin aikoja polje TV-basaria...

Ilmeisesti olet poikamies ;) Ei tuota kukaan muu nimittäin viitsi kuunnella...
Kapulakieli = rumpalien oma kieli.
kampela
25.10.2005 14:23:45

Onko teidän mielestä mitään hyötyä siitä, että käyttää aikaansa "hyödyllisesti" esimerkiksi polkemalla basaripädiin samalla kun on esim. tietokoneella tai katsoo telkkaria tai syö jne..
Onko se eriasia kun siihen polkemiseen keskittyminen erikseen kun vaikka haluaa varta vasten treenata pädiharjoitusta, vai kehittyykö siinä oikeasti että polkee vaikkapa tasaiseen tempoon singleiskuja kun katsoo telkkaria tms? Olen kuullut että hyötyä siitä ei pitäisi olla koska se on eriasia keskittymisen kanssa siihen harjoitteluun ja esim. nopeuden kehittämiseen.

Ja kato sitten jos vaikka syöt porkkanoita niin tee se rytmissä, kelaat et porkkana sun suussa on hi-hatti. Mä oon ite semmonen jokapaikannaputtelija. Mun hampaatkin on oma rytmiryhmänsä.
Peruna kerrallaan..
rm_wispila
25.10.2005 14:28:02
tekareihin on kyllä olemassa sellaista kiinnitysainettakin, niin eivät kalise rytmikkäästi. Voi jopa pilata sutikomppiosuuden studiossa ;)
Kapulakieli = rumpalien oma kieli.
kampela
25.10.2005 16:46:25

tekareihin on kyllä olemassa sellaista kiinnitysainettakin, niin eivät kalise rytmikkäästi. Voi jopa pilata sutikomppiosuuden studiossa ;)

Damn you !
Peruna kerrallaan..
south_of_heaven
25.10.2005 17:04:03
kyllä sitä voi ihan pelkällä jalallakin harjoittaa lattiaan.
joo...
xerxes
26.10.2005 17:29:24
kyllä sitä voi ihan pelkällä jalallakin harjoittaa lattiaan.

Eihän semmonen voi olla hyvä juttu. Kyllä siihen pitää jotain kallista kamaa keksiä ostettavaksi ja näytettäväksi...
Relax.
toba
26.10.2005 21:32:53

Ilmeisesti olet poikamies ;) Ei tuota kukaan muu nimittäin viitsi kuunnella...

Haha, en ole, sehän siinä just on ku on tyttöystävä, bändi ja rumputreeneihin haluisin keskittyä lähes yhtä paljon ku tyttöystävään, siksi just pitäis vähä systematisoida että oma "vapaa-aika" käytetään myös hyödyllisesti.
Mutta kyllä mä itekkin mietin sitä että ehkä se on fiksumpaa ottaa se päditreeni ihan eriksee. :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)